[QUOTE="vaimo";23435745]Suomalainen uskonnonvapaus on sitä, että saat uskoa aivan miten haluat, kunhan vaan miellytät kaikkia. :saint:[/QUOTE]
Niinpä...
Niinpä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskon kyllä, että homo voi muuttua heteroksi, jos oikein kovasti ja aidosti tahtoo, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että homoutensa hyväksynyt olis jotenki sairas.
Jos sinä et tiedä, miksi yhteiskunnassamme lapsilla ei ole samat velvollisuudet ja oikeudet kuin aikuisilla, voin paljastaa, että erilainen kohtelu johtuu siitä, että lapsen kognitiiviset kyvyt ovat erilaiset kuin aikuisen. Sama pätee eläimiin. Rautalangasta vääntäen: mitä jos pikkutyttö toimisi neurokirurginasi? Tai vaikkapa naali? Tosin voi olla, että hyötyisit älyllisesti molempien käsittelystä.
Tap-tap, kiltti hauveli.
On selvä että nyt on menty liian pitkälle ja aika puhua suunsa puhtaaksi vaikka kovasti näitä rohkeita yritetään vaientaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä vain taas;23435776:Kirkko ei rahoita herätysliikkeistä esim. lestadiolaisia, mutta nämä "eheyttäjät" saavat kirkon varoja.
Tämänkin jälkeen toki jää jäljelle se fakta, että "eheytetyt" joutuvat todennäköisesti paikkailemaan päätään verovaroilla maksetuilla palveluilla --
Onpa jännää, että noihin aiempiin kommentteihini ei ole tullut vastinetta. Pitänee tulkita se niin, että täällä iahn todella pyörii ihmisiä jotka eivät erota aikuisten välistä seksiä hyväkskäytöstä ja väkivallasta. Se on tosi surullista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23435812:Voi ihan itse sitten miettiä, että "jaahas, pidänkö raamattua auktoriteettinäni elämässä?" Jos pitää, toiminee sen mukaan ja kai siitäkin on lupa puhua? Jos ei pidä, ei toimi sen mukaan, niin yksinkertainen se asia on.
Juuri tästä syystä järkevä keskustelu on mahdotonta. Henkilö a esittää väitteen y, joka rakentuu uskonnolliselle vakaumukselle, keittiöpsykologiselle Cosmopolitan-yleistyksille tai ihan vaan mutulle. Henkilö b korjaa väitteen, asia ei ole y vaan x, esittämällä tieteellisiä perusteita, tässä tapauksessa arkeologisia ja kulttuurihistoriallisia sellaisia. Mitä tekee henkilö a? Huutaa vielä kovempaa väitettä y. Miksikö? Sen kun v****u tietäisi. Tutkimattomia ovat herran tiet.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23435130:Mä tahdon homoneutraalin maailman
kuulostais oikein mainiolta, ei olis homofobiaa, ei homomyönteisyyttä, ei homovihaa, ihan vaan homoneutraalia..
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23435919:Ai nyt kyse on sun mielestä hirveestä pelotteluvideosta jo? Kun tyttö nimeltä Anni kertoo, että koki Jumalan puhuvan hänelle ja kun hän koki, että hän sai voimaa ja apua Jumalalta asian selvittämiseksi. Ja siis kuinka pienistä lapsista sinä nyt puhut, kun puhumme seksuaalisesta suuntautumisesta? Olen vähän hämmentynyt.
Ja muuten, jos ihminen valitsee Kristinuskon, niin kyllähän siinä on aika keskeinen asia juuri Jeesuksen sovitustyö, ihmisen uudestisyntyminen Jumalan lapseksi ja pelastuminen. Sikälikin kyllä helvetti on ihan varteenotettava asia, jos niinku kristinuskosta on päättänyt tykätä.
Videossahan ei sanottu lainkaan sellaista, etteikö Anni olisi voinut tulla Jumalan luokse sellaisenaan. Anni oli kokenut Jumalan puhuvan hänelle asiasta, mutta silti hän sai itse päättää, mitä asialle tekee. Me ihmiset ollaan ihan kaikintavoin syntisiä, eikä suinkaan joku homous ole ainoa synti. Ja kun ollaan ihmisiä, niin me ei päästä ihan kaikista jutuista eroon ikinä! Anni pääsi tosta jutusta, hieno homma hänelle. Joku tulee uskoon, eikä pääse alkoholismista. Joku uskovainen puhuu pahaa. Jumala puhuu meille näistä asioista, jos me kuunnellaan. Jos me nyt ylipäänsä otetaan Jumala vakavasti, eikä olla vihaisia siitä, jos kirkossa mainitaan sana Jumala tai jopa Jeesus.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;23435380:jaa kai se pedofilia ja itsensä paljastelukin on sitten normaalia?Eihän niistäkään voi parantua.Voihan vanha mies rakastaa pikkutyttöjä.Eihän se minulta ole pois.
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;23436018:Tästä on jo mainittu, mutta tämä kommenttisi on niin huolestuttava, että on pakko toistaa:
Jos homoseksuaalisuuden voi mielestäsi rinnastaa pedofiliaan ja itsensä paljasteluun, kannattaa ehkä hakeutua jonkun juttusille. Mua ainakin pelottais, jos huomaisin itsessäni tuollaisia taipumuksia.
Ja edelleen, kun tähän ei ole kukaan vastannut: miksi keskustelu pyörii vain seksin ympärillä? Ihmisellä ei ole kyllä kaikki ihan kohdallaan, jos ajattelee pakkomielteenomaisesti vain sitä, mitä toiset puuhaavat sängyssä. Säälin näiden ihmisten puolisoita, joilla on näin rajoittunut käsitys ihmissuhteista.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23436012:Mä en nyt ihan saa kiinni siitä, että mitä pitäs pelätä. Muutenkaan, mä en viitsis tapella. Tunnen nyt niin, ettei mun pidä keskustella tässä enempää, koska en saa ketään ymmärtämään sitä, mistä puhun, tuntuu, kuin puhuisin ihan jotain eri kieltä teidän kanssanne. Jokainen saa olla, kuten tahtoo, ihan vapaasti. Myös tuo Anni, mielestäni. Minusta hänellä on oikeus kertoa kokemuksensa ja tuntemuksensa.
Alkuperäinen kirjoittaja homo sitä ja homo tätä;23435971:Mitä muuta ihmisryhmää kohtaan haluat neutraakia suhtautumista? Mustalaisia? Muslimeja?