Annatko aivopestä itsesi homomyönteiseen yhteiskuntaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimeinen niitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin;23435380:
jaa kai se pedofilia ja itsensä paljastelukin on sitten normaalia?Eihän niistäkään voi parantua.Voihan vanha mies rakastaa pikkutyttöjä.Eihän se minulta ole pois.

Voi armoo... Se, mitä aikuinen tekee lapsen kanssa on vähän eri juttu, kun se, mitä aikuiset tekee keskenään. Miten kukaan voi olla niin pahvi, että verta homoutta pedofiliaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä vain taas;23435395:
Jep, jos minusta on ällöä kuvitella muiden seksielämää, olen homokammoinen. Homona se olisikin vähän hankalaa. :D Kylläpä taas oli oikein logiikan kukkanen tämä päätelmäsi. Minusta on ihan yhtä oksettavaa miettiä mitä heterot tekevät, minua kiinnostaa vain oma seksielämäni jota en retostele missään. Eritoten homojen seksielämästä esitetään kovasti ihmettelyä ja sitä ruoditaan ikävään sävyyn. Vai ihanko tosissasi mietit naapurin Pirkon ja Pekan nähdessäsi että jaajaa, laittaakohan Pekka Pirkkoa myös b-luukkuun, ja ottaako se Pirkko suihin ja seisooko Peaklla edes? Jep, mielestäni tuollainen on ällöttävää, kahden ihmisen välinen hieno asia typistetään hikiseksi köyrimiseksi jota arvioidaan ulkoapäin.

En kyllä sanonut, että itse näin ajattelisin. Tällä palstalla paljon tällaista jauhetaan. Ja ne jutut ei juurikaan minua kiinnosta.

jaa kai se pedofilia ja itsensä paljastelukin on sitten normaalia?Eihän niistäkään voi parantua.Voihan vanha mies rakastaa pikkutyttöjä.Eihän se minulta ole pois.

Toistan vielä itseäni: pedofiilikortin tai eläinten kanssa avioitumisen mukaan ottaville tiedoksi, että homot ovat iahn tavallisia ihmisiä jotka halauvat suhteen tavallisten aikuisten ihmisten kesken alistamatta tai riistämättä ketään. Muita ihmisiä (tai eläimiä) hyväksikäyttävät ihmiset ovat hyväksikäyttäjiä ja kaltoin kohtelijoita. Jos et ymmärrä mitä eroa on kahden aikuisen suhteella verrattuna pedofiliaan tai muuhun seksuaaliseen väkivaltaan, niin toivon todella ettei sinulla ole lapsia. Tai koiria...

Ja näin ateistina ihmettelen, millä oikeudella te uskovaiset odotatte minun toimivan teidän pyhän kirjanne mukaan?

lässyn lässyn..noihan on ihan samoja asioita, joo joo..se pikkutyttöhän on täysin tasavertainen sen pedofiilin kanssa..sun logiikalla raiskaus olis kans sallittua, kunhan mies raiskaa naisen..onhan se herteroakti..

[QUOTE="alma";23435409]Voi armoo... Se, mitä aikuinen tekee lapsen kanssa on vähän eri juttu, kun se, mitä aikuiset tekee keskenään. Miten kukaan voi olla niin pahvi, että verta homoutta pedofiliaan.[/QUOTE]

yhtä outoa.Minkäs se vanha ukko seksuaaliselle suuntautumiselleen voi.Voihan joku 14v tyttö haluta seksiä 20v miehen kanssa.Syytteen sekusuaalirikoksesta siinä mies saa.Se on vaan niin outoa.

Pepussa vaan on semmoinen huono puoli, ihan oikeasti, että siel on bakteereita, jotka aiheuttaa pissatulehdusta. Ja sitten miehen elin haukkaa sielt joka työnnöllä. Niin että sitähän suositellaan, että kortonkin kanssa. Ja sit se voi repee se peppu... Ja kun kaivellaan, niin niitä bakteereita sitten naisellekin helposti siirtyy etupäähän. Voi niitä tietty ilman kaiveluukin siirtyy, toki.

[QUOTE="alma";23435409]Voi armoo... Se, mitä aikuinen tekee lapsen kanssa on vähän eri juttu, kun se, mitä aikuiset tekee keskenään. Miten kukaan voi olla niin pahvi, että verta homoutta pedofiliaan.[/QUOTE]

Niin tai sitten hän tarkoittaa sitä, että joku asia, joka joskus on ollut kauhistus, voi olla jonain päivänä normaalia...? Tämän tien homouskin on kulkenut.

[QUOTE="vieras";23435403]Ja minun pitäisi välittää siitä..miksi?[/QUOTE]

Itseasiassa ei tarvitse välittää. Jos pitäisit raamattua auktoriteettina, varmaan välittäisit, mutta nyt ei tartte, eikä me pakoteta.

[QUOTE="just";23435426]yhtä outoa.Minkäs se vanha ukko seksuaaliselle suuntautumiselleen voi.Voihan joku 14v tyttö haluta seksiä 20v miehen kanssa.Syytteen sekusuaalirikoksesta siinä mies saa.Se on vaan niin outoa.[/QUOTE]

Anna niiden lasten nyt vaan olla rauhassa, jookos? Kyllä sä jaksat odottaa, että se tyttö täyttää edes sen lain vaatiman 16v. Ja jos et jaksa, niin sitten kannat seuraukset.

Jaa, kuinkahan monia tämä kampanja edes hetkauttaisi, jos sitä ei tuettaisi yhteisin verovaroin?

Eiköhän se ole melkein kaikille meille kirkosta näiden asioiden vuoksi eronneille aivan se ja sama, mitä siellä kirkon sisällä tehdään ja ajatellaan niin kauan kun sitä toimintaa ei tueta verovaroin. Se, että en enää omista tuloistani maksa suoraan kirkolle veroja, ei tee oikeaksi esim. sitä, että jokaikinen yritys joutuu Suomessa maksamaan kirkollisveroa riippumatta omistajansa uskonnosta tai maailmankatsomuksesta. Tämä on mielestäni Suomen yhteiskunnan suurin häpeäpilkku.

Valtio ja kirkko on erotettava. Jokaiselle kirkolle ja uskonnolle yhtäläiset vastuut ja oikeudet ja vaikutusvalta (eli yhteiskunnallista valtaa nolla). Kirkon sisällä nämä todellakin usein erittäin ahdasmieliset fundamentalistit voivat sitten puuhailla aivan mitä tahtovat. Ei tällaisista naurettavista kampanjoista silloin nousisi tällaista älämölöä - ketä kiinnostaa mitä ne urpot ovat mieltä, jos sen tukemiseen ei mene yhteiskunnan varoja. Olisi ehkä muutakin tuettavaa Suomessa kuin uskonto.

Ditto ?

Minua harmittaa se, että homoudesta on tehty sairaus. Näin on varmaan tehty vain siksi, että on joskus ennenvanhaan saatu ipanoille taottua päähän, ettei niin sovi tehdä. Koska ollaan oltu uskonnollisempia kuin nykyään. Raamattuhan ei pidä homouden toteuttamista oikeana.
Miksi ei ole voitu vain sanoa, että homous ei ole sairaus, mutta jos raamatun mukaan haluaa elää, silloin homouden toteuttaminen on väärin?

[QUOTE="just";23435426]yhtä outoa.Minkäs se vanha ukko seksuaaliselle suuntautumiselleen voi.Voihan joku 14v tyttö haluta seksiä 20v miehen kanssa.Syytteen sekusuaalirikoksesta siinä mies saa.Se on vaan niin outoa.[/QUOTE]

En voi kuin toistaa itseäni: Normaali , tasapainoinen ja humaani aikuinen kyllä ymmärtää, että lapsi ei haluaisi tulla aikuisen hyväksikäyttämäksi, mutta ei voi sitä usein estääkään. Homot eivät aja pedofiilien oikeusia mutta sinä taidat ajaa, kun kieltäydyt näkemästä tätä. Lapsen ja nuoren kohdalla uhri on usein liian kypsymätön vaatimaan oikeuksiaan, jolloin on naivia puhua siitä että lapsia "haluaa" aikuisen kanssa seksiä (ja kyllä, 14 vee on lapsi). Oletko ehkä myös aikuisten raiskauksen kannalla, kun sekin on yksi väkivallan muoto jossa toiselle tehdään sellaista mikä vahingoittaa?

Jos et todellakaan tiedä mitä eroa on aikuisten välisellä vapaaehtoisella seksillä ja toista vahingoittavalla toiminnalla, niin älä ainakaan hanki lapsia koskaan, jooko. Tässä maailmassa on ihan tarpeeksi pedofiilien uhreja muutenkin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23435437:
Itseasiassa ei tarvitse välittää. Jos pitäisit raamattua auktoriteettina, varmaan välittäisit, mutta nyt ei tartte, eikä me pakoteta.

Nimenomaan. Minulle se ei ole muuta kuin kirja. Mutta entä ne uskovat homot? Teinit, jotka näkevät näitä kampanjoita, joissa heidät tuomitaan sairaiksi, joiden pitää "parantua", jotka eivät kelpaa seurakunnalleen sellaisina kuin ovat? Eikö tuollainen kampanjointi ole aika julmaa henkistä ja hengellistä väkivaltaa?

[QUOTE="vieras";23435473]Nimenomaan. Minulle se ei ole muuta kuin kirja. Mutta entä ne uskovat homot? Teinit, jotka näkevät näitä kampanjoita, joissa heidät tuomitaan sairaiksi, joiden pitää "parantua", jotka eivät kelpaa seurakunnalleen sellaisina kuin ovat? Eikö tuollainen kampanjointi ole aika julmaa henkistä ja hengellistä väkivaltaa?[/QUOTE]

Tota... Uskossa oleminen, kristittynä oleminenhan lähtee nimenomaan siitä oletuksesta, että raamattu on auktoriteetti uskovalle. Tietysti jokainen voi olla haluamanlaisensa uskovainen, siihen ei ole toisilla mitään sanottavaa. Mutta jotkut haluaa pitää raamattua auktoriteettina. Annetaan heidän pitää.

Ja siis jokainenhan on vapaa valitsemaan uskonsa/uskontonsa. Jos kokee, että joutuu sitten tehdä liikaa asioita sen uskomansa asian eteen, niin ei kai siinä ole mieltä? Jos kokee antavansa enemmän kuin saa?

Viimeksi muokattu:
Aivan sama! Mun mielestä maailmassa on paljon tärkeämpiäkin huolenaiheita, kuin homojen asiat. Ei ne mua häiritse, mutta kirkolla on mielestäni oikeus pitää omat sääntönsä. Jos ei se jotakuta miellytä, niin voi erota, niinhän mäkin olen tehnyt. Suomessa on uskonnonvapaus. Voi vaan ihmetellä, että mikä halvatun pakko joillakin on kuulua sellaiseen instituutioon, joka ei heitä hyväksy?

Mun puolesta ihmiset voi mennä naimisiin vaikka minkä kanssa, joissakin kulttuureissahan nainen naitetaan ekaksi jollekin hedelmälle, ja sitten kun hänet on naitettu jollekin kämäiselle vanhalle ukolle, niin hän voi erota lahjoittamalla sen hedelmän sille ukolle, ja mennä naimisiin itse valitsemansa sulhon kanssa.

Mutta mä en tajua, miksi tästä aiheesta on tehty tällainen hillitön jauhanta! Jokainen uskonto saa päättää omista asioistaan, ja jokainen hiippari saa valita oman uskontonsa!

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23435493:
Tota... Uskossa oleminen, kristittynä oleminenhan lähtee nimenomaan siitä oletuksesta, että raamattu on auktoriteetti uskovalle. Tietysti jokainen voi olla haluamanlaisensa uskovainen, siihen ei ole toisilla mitään sanottavaa. Mutta jotkut haluaa pitää raamattua auktoriteettina. Annetaan heidän pitää.

Mä puhuinkin nimenomaan nyt tästä kampanjasta. Sinä pelkäät maailmanloppua, joku toinen pelotellaan sillä, ettei hän kelpaa jumalalle seksuaalisuutensa takia.

Aivan sama! Mun mielestä maailmassa on paljon tärkeämpiäkin huolenaiheita, kuin homojen asiat. Ei ne mua häiritse, mutta kirkolla on mielestäni oikeus pitää omat sääntönsä. Jos ei se jotakuta miellytä, niin voi erota, niinhän mäkin olen tehnyt. Suomessa on uskonnonvapaus. Voi vaan ihmetellä, että mikä halvatun pakko joillakin on kuulua sellaiseen instituutioon, joka ei heitä hyväksy?

Mutta mä en tajua, miksi tästä aiheesta on tehty tällainen hillitön jauhanta! Jokainen uskonto saa päättää omista asioistaan, ja jokainen hiippari saa valita oman uskontonsa!

Jep, juurikin näin kunhan tän kirkon toimintaan ei mene verovaroja!

[QUOTE="vieras";23435529]Mä puhuinkin nimenomaan nyt tästä kampanjasta. Sinä pelkäät maailmanloppua, joku toinen pelotellaan sillä, ettei hän kelpaa jumalalle seksuaalisuutensa takia.[/QUOTE]

Minä en pelkää maailmanloppua. Ja siis asiahan lukee raamatussa. Ei silleen, ettei kelpaisi Jumalalle, mutta kyllä se ristiriidan aiheuttaa, jos yhtään raamattua lukee.

Ja tuo Annikin nimenomaan kelpasi Jumalalle. Me kaikki kelvataan. Mut se ei tarkota, et sit kaikki ois vaan hyvin ja me oltas jotain täydellisiä ja että Jumala ei voisi puhua ja sanoa, että tuo ja tuo asia, jota teet, on väärin ja rikkoo sinua. Jos Jumala olis oksentanut Annin silmistään, Anni olis muualla. Ei Anni kertois tarinaansa videolla ja puhuisi Jumalan muuttavasta voimasta.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vaimo";23435381]Voi toki olla. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehen ja naisen välinen seksi on se "oikein" seksimuoto, siksi kai se on yleisinkin ja perinteisin.[/QUOTE]

Juuri tästä syystä järkevä keskustelu on mahdotonta. Henkilö a esittää väitteen y, joka rakentuu uskonnolliselle vakaumukselle, keittiöpsykologiselle Cosmopolitan-yleistyksille tai ihan vaan mutulle. Henkilö b korjaa väitteen, asia ei ole y vaan x, esittämällä tieteellisiä perusteita, tässä tapauksessa arkeologisia ja kulttuurihistoriallisia sellaisia. Mitä tekee henkilö a? Huutaa vielä kovempaa väitettä y. Miksikö? Sen kun v****u tietäisi. Tutkimattomia ovat herran tiet.

Minusta on hyvinkin huolestuttavaa se, että nuorille, jotka rakentavat seksuaalista identiteettiään, tuputetaan tällaista propakandaa. Homoksi ja heteroksi nyt vaan synnytään, eikä homoksi tulla tuputtamalla. Mutta se on väärin, jos sanotaan että nuoren pitäisi muuttua joksikin muuksi tai että on syntiä olla sellainen kuin on. Se on yhtä tuhoavaa identiteetille kuin muunkinlainen hyväksikäyttö. Kirkko itse jauhaa homoista, tavalliset ihmiset eivät jaksa, koska siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23435551:
Minä en pelkää maailmanloppua. Ja siis asiahan lukee raamatussa. Ei silleen, ettei kelpaisi Jumalalle, mutta kyllä se ristiriidan aiheuttaa, jos yhtään raamattua lukee.

No okei, pelkäsit nuorena. Ja koet, että on väärin pelotella ketään maailmanlopuilla, vaikka sekin lukee siellä raamatussa.

Yhteistyössä