Annanko suklaata yksivuotiaalle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Lapsi 1v 4kk on ollut jo viikon kuumeessa. Lääkärissä käyty ja antibiootti (zitromax) alotettu kaksi päivää sitten. (kurkussa rakkoja=hengitystieinfektio)
Milloin lääkeen pitäisi alkaa vaikuttamaan? Miten kuume ei vieläkään laske??
Lapsi syöny tosi huonosti koko viikon. kaikkea olen yrittänyt!! Maitopulloakaan ei enää huoli. (Tänää syöny muutaman lusikan puuroa ja pottua sekä pari desiä maitoa.) Jäätelöä söi vielä eilen mutta ei tänään halunnu edes maistaa! Itse söin äsken suklaata ja tytön suu aukesi ja isolle. :) Annako sitä hänelle vai olisko parempi olla antamatta ku ei muutakaan syö!!??

Anna vaan, saahan se siitäkin energiaa ja sen myötä voi tulla takaisin uskallus maistaa jotain muutakin: Voi olla että perunat tms. kamalasti maistu, etenkään lämmin ruoka jos suussa on rakkoja tms.

No voit antaa kyllä mutta ei sen takia, että ei syö ruokaa. Kyllä ne ihmeesti pärjää pitkäänkin melkein syömättä ja syö kyllä sitten kun paranee. Kyllä sen lääkkeen pitäisi jo vaikuttaa, luulisin.

Taas olen niin iloinen siitä, että imetän vielä taaperoa (1,5v nyt). Ei mitään ongelmaa ollut taaskaan ravinnon ja nesteen suhteen, kun likka oli melkein viikon flunssassa. Rintamaito maistuu AINA. Vatsataudissakin heti oksennuksen jälkeen tissi kelpaa.

Sori.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas olen niin iloinen siitä, että imetän vielä taaperoa (1,5v nyt). Ei mitään ongelmaa ollut taaskaan ravinnon ja nesteen suhteen, kun likka oli melkein viikon flunssassa. Rintamaito maistuu AINA. Vatsataudissakin heti oksennuksen jälkeen tissi kelpaa.

Sori.

Mä en voi kyllä sanoa samaa, että tissimaito aina maistuis. Poika 8kk itse asiassa vierotti nyt itse itsensä tissistä, kun oli korvatulehduksia, flunssaa ja hampaita pukkaa. Joten mukista koetan nyt nestettä tuputtaa, kun tissi ei kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Meillä Jorvin lastenlääkäri sanoi että antakaa tytölle sipsejä ja mehua, oli norovirus päällä.

Kyllä meilläkin on sanottu, että kunhan vähän energiaa saa masuun. Piristyy ja hyvällä säkällä menee jotain terveellistäkin. Siis esim pelkkää vettähän ei kannata juoda, vaan vaikka pari pientä sipsiä, niin saa suoloja. Pillimehut ja jäätelöt meilläkin on käytössä...

Tämähän ei tarkoita että syötetään 200gr pussi sipsejä ja sen lisäksi vedetään iso levy fazerin sinistä.