Annanko mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vävy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vävy

Vieras
anoppini on 52 vuotias ja todella hyvän näköinen nainen. Olen vilaukselta nähnyt hänet mökillä myöskin alasti ja vartalo on kuin valokuvamalleilla.
Viimeksi mökillä olin huomaavinani, että hän katseli minua aivan eri tavalla, kuin aikaisemmin ja tuli mieleen, että mitähän hän mahtoi ajatella.
Nyt hän on kutsunut minut mäkille korjaamaan kattoa ja menen sinne lauantaina. Jos kaikki menee niin, kuin kuvittelen, niin olen jo etukäteen päättänyt, että nain häntä. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta, koska minusta tuntuu, että jos teen ehdotuksen, niin hän suostuu.

Voi voi tollasta nyt sattuu melkein joka perheesä. Omien ja frendien kokemuksien mukaan tuollaiset suhteet eivät kuitenkaan kestä, mutta kokemuksena voi olla verraton.

Itse naida napsottelin oman tulevan anoppini kanssa jo polttariiltana (minne hän oli kutsuttu strippaamaan), ja voin sanoa että kyyti oli nopea (hän tuli liian nopeasti) mutta hyvä!

Mun anoppi kanssa kyttäs ja kyttäs mökillä, milloin näkis mun munat.
Sitten kun se pääs yllättämään uimareissulla ja näki miten pienet munat vävyllä on se muuttu aikas tylyks. Morsiameni kerto, että anoppi oli joskus vihjannut, että miehellä pitää olla isot munat. Pienimunasta ei kuulemma kannata ottaa. Sitä joutuu häpeämään kaveriporukoissa ja eihän se panokaan ole niinku isolla.
Onneks morssian ei ota äitinsä juttuja tosissaan.
Perhana kun juotan sen vanhan kääkän humalaan, ja nussin sitä pienellä vehkeelläni, että tietää saaneensa. Ei varmaan oo sen jälkeen valittamista.

Yhteistyössä