V
vierailija
Vieras
Miksi teet niin.On sekin, että käyttää elämäänsä typerään trollaamiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi teet niin.On sekin, että käyttää elämäänsä typerään trollaamiseen.
Ää, ei se kyllä ihan näin mene, koska en ole mitenkään J:tä itselleni haaveileva (Bojanille vain) ja inhoan Thaimaata maana (toinen Amerikka) niin en sinne kyllä halua. Vaikken ole edes käynyt. Minä luulen, että ois tylsää olla noin pitkä aika jossakin lämpimässä paikassa myöskin, vaikea ees kuvitella, kun ei osu omaan elämääni oikein mitenkään tuollainen. Pisin taitaa olla seitsemän päivän pakettimatka, ja nekin kohdistunut lähemmäksi. En myöskään ole osannut nukkua lentokoneessa, ainakaan tähän mennessä. Toki itelläni ois varaakaan matkustaa niin ei tartte miettiäkään sikäli, rahat pitää saada riittään ruokaan ja laskuihin. Ja nyt oon myös huono ollut säästämään rahaa mihinkään matkoihin, oon ostanut mielummin jotain tavaraa tai vaatetta, Sloveniaan on toki hotelli varalla, mutten usko sen matkan toteutumiseen. Tallinna vois olla sellainen missä minulla ois varaa tässä mennä päiväksi, se ois sikälikin hyvä, kun aina löydän just sieltä omaan vartalooni sopivia vaatteita ku lyhyehkö selkä esim. jotain Addun paitoja, Suomessa usein pitkiä malleja. Se, että J:stä keskustellaan on tietenkin ku Bojanista ja joksuista ei ole mitään, kun tätä aihetta ajatellaan. Tota taas en mieti yhtään tän treenauttajan J:n kanssa olemista, minusta näyttäytyi et olisivat eri paikoissa. Ainakaan mitään todistetta tän hetkiseen tilanteeseen ei ole osattu tuoda.Et sä ookaan kateellinen hänen hiuksistaan, vaan hänen elämästään. Kelaa, siellä se on lämpimässä ja pääsee viel hengailee miehen kans josta sä haaveilet päivät pitkät ja tuhlaat aikaas osallistumalla keskusteluihin tästä samasta miehestä. Ois varmaan ihanaa olla nyt fitnessnaisen tilalla.
Ei kumpaakaan noista, ja suurin osa viesteistä on ihan positiivisia minulla, ei täällä kirjoittajia pysty tunnistamaan, nähtiin taas eilen.Joku lievä kehitysvamma enemmänkin
En ole sanonut, että pitäisi. Väitettiin olevan kateellinen.Miksi edes pitäisi vastata sun ääliön ihanteita? Ethän sä tunne koko ihmistä.
Lukemisen ymmärrys vajakki. Väittämä oli vain vastaus siihen, että kirjoittaja kadehtii.Miksi edes pitäisi vastata sun ääliön ihanteita? Ethän sä tunne koko ihmistä.
En erityisen aktiivisesti aattele tollaista.Oot kateellinen koska hänet on liitetty Jeren seuraksi.
Jaa no minusta kyllä on ja tehdään täällä koko ajan, stalkkaajien ja suhdekuvittelijoiden touhu on enempi pimeää että.Ymmärrätkö, ettei tuollainen ”havainnointi” ole tervettä? Eikä varsinkaan siitä raportoiminen mihinkään? Se vaikuttaa ainoastaan pahansuopuudelta ja pahantahtoisuudelta, mitkä siellä taustalla sinulla vaikuttavatkin.
Onko Bojeren kuvittelu terveempää?Jaa no minusta kyllä on ja tehdään täällä koko ajan, stalkkaajien ja suhdekuvittelijoiden touhu on enempi pimeää että.
Bojanin ja Jeren ystävyys on kivaa katseltavaa mut se et heidän haaveillaan olevan pari ei käy järkeen. Eniten ihmettelen shippaajia, jotka eivät välitä tai jopa inhoavat toista osapuolta. Itse shippaan ainoastaan sellaisia ihmisiä, joista pidän itsekin. Ehkä osasyy sille et miksi Bojere fandom on niin sairas on se et ei hyväksytä näitä shipattavia sellaisena kuin he ovat. Tämän takia oikeita ihmisiä ei pitäisi shipata.Ää, ei se kyllä ihan näin mene, koska en ole mitenkään J:tä itselleni haaveileva (Bojanille vain) ja inhoan Thaimaata maana (toinen Amerikka) niin en sinne kyllä halua. Vaikken ole edes käynyt. Minä luulen, että ois tylsää olla noin pitkä aika jossakin lämpimässä paikassa myöskin, vaikea ees kuvitella, kun ei osu omaan elämääni oikein mitenkään tuollainen. Pisin taitaa olla seitsemän päivän pakettimatka, ja nekin kohdistunut lähemmäksi. En myöskään ole osannut nukkua lentokoneessa, ainakaan tähän mennessä. Toki itelläni ois varaakaan matkustaa niin ei tartte miettiäkään sikäli, rahat pitää saada riittään ruokaan ja laskuihin. Ja nyt oon myös huono ollut säästämään rahaa mihinkään matkoihin, oon ostanut mielummin jotain tavaraa tai vaatetta, Sloveniaan on toki hotelli varalla, mutten usko sen matkan toteutumiseen. Tallinna vois olla sellainen missä minulla ois varaa tässä mennä päiväksi, se ois sikälikin hyvä, kun aina löydän just sieltä omaan vartalooni sopivia vaatteita ku lyhyehkö selkä esim. jotain Addun paitoja, Suomessa usein pitkiä malleja. Se, että J:stä keskustellaan on tietenkin ku Bojanista ja joksuista ei ole mitään, kun tätä aihetta ajatellaan. Tota taas en mieti yhtään tän treenauttajan J:n kanssa olemista, minusta näyttäytyi et olisivat eri paikoissa. Ainakaan mitään todistetta tän hetkiseen tilanteeseen ei ole osattu tuoda.
En tiiä, mutta ainakaan niitä kaikkia mietelmiä ja toiveita ei kirjoiteta tänne ketjuun julki esiin niinku stalkkerit tekee sillä verukkeella, että kyllä J tästä tykkää, se on hänelle vaan hienoa tämä yhdistäminen.Onko Bojeren kuvittelu terveempää?
Mä en saanu munaa, sillä olen läski ja mulla on lisäksi puoli-impotentti, pienimunainen mies.Saiko kukaan teistä pesää ystävänpäivän kunniaksi?
Mäkin oon bussissa! Mut ei pieretä.Tekis mieli pierasta, mutten kehtaa bussissa.
Eikö sulla ole ketään kelle jutella?Ää, ei se kyllä ihan näin mene, koska en ole mitenkään J:tä itselleni haaveileva (Bojanille vain) ja inhoan Thaimaata maana (toinen Amerikka) niin en sinne kyllä halua. Vaikken ole edes käynyt. Minä luulen, että ois tylsää olla noin pitkä aika jossakin lämpimässä paikassa myöskin, vaikea ees kuvitella, kun ei osu omaan elämääni oikein mitenkään tuollainen. Pisin taitaa olla seitsemän päivän pakettimatka, ja nekin kohdistunut lähemmäksi. En myöskään ole osannut nukkua lentokoneessa, ainakaan tähän mennessä. Toki itelläni ois varaakaan matkustaa niin ei tartte miettiäkään sikäli, rahat pitää saada riittään ruokaan ja laskuihin. Ja nyt oon myös huono ollut säästämään rahaa mihinkään matkoihin, oon ostanut mielummin jotain tavaraa tai vaatetta, Sloveniaan on toki hotelli varalla, mutten usko sen matkan toteutumiseen. Tallinna vois olla sellainen missä minulla ois varaa tässä mennä päiväksi, se ois sikälikin hyvä, kun aina löydän just sieltä omaan vartalooni sopivia vaatteita ku lyhyehkö selkä esim. jotain Addun paitoja, Suomessa usein pitkiä malleja. Se, että J:stä keskustellaan on tietenkin ku Bojanista ja joksuista ei ole mitään, kun tätä aihetta ajatellaan. Tota taas en mieti yhtään tän treenauttajan J:n kanssa olemista, minusta näyttäytyi et olisivat eri paikoissa. Ainakaan mitään todistetta tän hetkiseen tilanteeseen ei ole osattu tuoda.
Mitäpä itse teet täällä? Kirjoitan jatkossakin ihan mitä haluan että.Eikö sulla ole ketään kelle jutella?
Tänne vaan niitä mietelmiä ja toiveita, saadaan vähän säpinääEn tiiä, mutta ainakaan niitä kaikkia mietelmiä ja toiveita ei kirjoiteta tänne ketjuun julki esiin niinku stalkkerit tekee sillä verukkeella, että kyllä J tästä tykkää, se on hänelle vaan hienoa tämä yhdistäminen.
Eipä ole tarve lässyttää omia kapeakatseisia tottumuksia täällä.Mitäpä itse teet täällä? Kirjoitan jatkossakin ihan mitä haluan että.
Toihan just oli kapeakatseista lässytystä. -EriEipä ole tarve lässyttää omia kapeakatseisia tottumuksia täällä.
-Eri
No minä en kyllä missään kohtaa sanoa, että inhoan. Mutta esim. K musiikkia ei tule pahemmin kuunneltua enää, Discoballs biisi on minusta typerä ja ylipäätään ne pallien tuonti ton konsertin mainostamiseen. Ja kävinhän minä siellä Tampereen ilmaisjutussa K katsomassa. Mutta minua ei taas varmaan niin paljoa kiinnostaisi koko juttu, jos oisin tollaisella ystävyysajattelulinjalla ja sit pelleshippausta en henk.koht. oikein ymmärrä tai en oo nyt pitkään aikaan käyny tumpussa, että onko vielä jotain tyyliin Bojanin väkisin liittämistä J:n kuviin irrallisena hahmona jne. Ja nämä touhutonttu lässytykset sun muut typeryydet.Bojanin ja Jeren ystävyys on kivaa katseltavaa mut se et heidän haaveillaan olevan pari ei käy järkeen. Eniten ihmettelen shippaajia, jotka eivät välitä tai jopa inhoavat toista osapuolta. Itse shippaan ainoastaan sellaisia ihmisiä, joista pidän itsekin. Ehkä osasyy sille et miksi Bojere fandom on niin sairas on se et ei hyväksytä näitä shipattavia sellaisena kuin he ovat. Tämän takia oikeita ihmisiä ei pitäisi shipata.
Jaa, en kyllä koe mitenkään erityisen kapeakatseinen olevani että.Eipä ole tarve lässyttää omia kapeakatseisia tottumuksia täällä.
-Eri