Anna-lehdessä juttu Vanessa Kurrin kotiäitydestä, voihan jestas!!!

Vanessa kertoo lehden kannessa:
" En halua lastenhoitajaa- mitä minä silloin tekisin?"

Sinänsä hassua että juttu alkaakin sitten seuraavasti:
"Perheen isot tytöt on kuskattu kouluun ja Paulus 5v on viety päiväkotiin."

No..jäihän siinä sitten vielä hoidettavaksi Vanessalle kotiin se puolivuotias vauva...oonko mä ainoa jota huvittaa tää juttu? :LOL:
 
en ole juttua nähnyt
en ole juttua nähnyt, mutta ei mua tuossa mikään huvita, tulee ne lapset sieltä koulusta kotiinkin, ilmeisesti haetaan(?) ja 5-vuotias päiväkodista, on siinä varmasti ihan tekemistä neljän kanssa, joista yksi on vauva, yksi käsittääkseni erityislapsi, joten koulunkäyntiin vaikuttaa. 5-vuotiaan on ihan kiva käydä päiväkodissa, jos kotona on päivisin vain äiti ja vauva...
 
Mä en tajunnu. Varmaan kun en ole juttua lukenut. Onhan se toimittaja voinut vaikka kysyä et onko aatellut lastenhoitajaa hankkia tms.
Mä en tajunnut mihin se tarvii hoitajaa- palkattua siis, kun kerran on 2 koululaista ja yksi hoidossa päiväkodissa. Sitä vauvaako varten?

Onko teillä kaikilla erikseen vielä hoitajat palkattuna; siis jos on useampi lapsi?:O
 
"..."
todennäkösesti kyseisen perheen tulotasolla ei olisi mikään ongelma olla lastenhoitaja talossa täyspäiväsesti ja voi ihan hyvin olla tietyissä piireissä aika yleistäkin. kato äiti ehtii päivälläkin kivasti harrastaa paljon...
 
Mä en tajunnut mihin se tarvii hoitajaa- palkattua siis, kun kerran on 2 koululaista ja yksi hoidossa päiväkodissa. Sitä vauvaako varten?

Onko teillä kaikilla erikseen vielä hoitajat palkattuna; siis jos on useampi lapsi?:O
Tossahan se sanoi ettei hoitajaa halua. Eli jos se toimittaja on kysynyt sitä ja Vanessa vastaa ettei halua. Näin mä aattelisin, mut tietty en ole koko juttua nähnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04
[QUOTE="venla";27974654]En kyllä vielä oikein tajua pointtiasi. Siis halusiko Vanessa hoitajaa vai ei?[/QUOTE]

No ei ei, mutta ne lapsethan on koulussa ja hoidossa jo valmiiksi!

Ketä se hoitaja hoitais, kai nyt itse voi yhden vauvan hoitaa jos on kotiäiti?
 
nii-in
[QUOTE="...";27974665]todennäkösesti kyseisen perheen tulotasolla ei olisi mikään ongelma olla lastenhoitaja talossa täyspäiväsesti ja voi ihan hyvin olla tietyissä piireissä aika yleistäkin. kato äiti ehtii päivälläkin kivasti harrastaa paljon...[/QUOTE]

Mä luulen kans, että jotain tämmöstä on haettu. Vanessa vois shoppailla ja golfata tyttökavereiden kanssa päivät pitkät shampanjahuuruissa, mutta haluaakin hoitaa itse omat lapsensa. Jäähän siinä iltapäivät ja illat kuitenkin hoidettaviksi ihan itse, vaikka muutaman tunnin aamupäivästä koulussa lapset olisisvatkin. :O
 
"..."
No ei ei, mutta ne lapsethan on koulussa ja hoidossa jo valmiiksi!

Ketä se hoitaja hoitais, kai nyt itse voi yhden vauvan hoitaa jos on kotiäiti?
Tottakai VOI hoitaa, mutta kyllä joku rahassa kylpevä voi hyvinkin palkata lapsenhoitajan jo tossa vaiheessa, ni pääsee edelleenkin kavasti päivällä joogaamaan, pelaamaan tennistä ja hierontaan ja uimaan, ehtii lukea kirjoja ja oikein HARRASTAA ruuanlaittoa. See? Eli ei sillä asialla oo välttämättä mitään tekemistä todellisen tarpeen kanssa.
 
Mä en tajunnut mihin se tarvii hoitajaa- palkattua siis, kun kerran on 2 koululaista ja yksi hoidossa päiväkodissa. Sitä vauvaako varten?

Onko teillä kaikilla erikseen vielä hoitajat palkattuna; siis jos on useampi lapsi?:O
Eikös tuo nimenomaan sanonut ettei tarvi?

Toisaalta mitä sillä lastenhoitajalla tarkoitetaan? Ei kai sen tarvi mikään täyspäiväinen/ympärivuorokautinen hoitaja olla. Varmaan yhdellä ja toisella kotiäidillä olisi välillä käyttöä lastenhoitajalle. Itselläni ainakin (kaksi kouluikäistä sekä kotona 2v ja vauva).
 
"vieras"
Ja sillä pointilla ymmärtäisin että haluaisi hoitajan palkatakkin koska tuskin ehtii iskä siellä perheessä kauheasti auttaa kotitöissä, lasten läksyissä tai hoitaa nuorimpia lapsia. Mutta hän haluaa näköjään itse hoitaa arkea. :)
 
No ei ei, mutta ne lapsethan on koulussa ja hoidossa jo valmiiksi!

Ketä se hoitaja hoitais, kai nyt itse voi yhden vauvan hoitaa jos on kotiäiti?
Öh, mitä hänen mielestäsi olisi pitänyt vastata toimittajan kysymykseen siitä onko hän hankkimassa lastenhoitajaa?

Ja kutensanottu, itselleni ainakin olisi ihan kiva saada osa-aikainen lastenhoitaja kun on neljä lasta. Nytkin ensi viikolla mies joutui ottamaan yhden lomapäivän koska sitä lastenhoitajaa ei ole ja kouluikäisen esikoisen kanssa on menoja. Voisin kuvitella että perheessä jos toisessa kun on neljä lasta olisi kiva välillä saada vaikka iltaisin lastenhoitoapua. Pääsisi paremmin vaikka isompien harrastuksiin mukaan jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Pitäisikö koululaiset pitää kotona vai? Ei ne siellä koko päivää ole sitäpaitsi.

5 v lapsellekin tekee hyvää käydä pk:ssa. Kertoiko tarina, onko poika siellä kokopäiväisesti 5 pv/vko vai vähemmän?

Mitä lastenhoitajakyssäriin olisi pitänyt vastata?

En tajunnu.
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04

Yhteistyössä