L
loppu
Vieras
Olo on karmea. Perjantaina menen lääkäriin.
Oireet:
-hurja väsymys, uupumus, vaikka nukun "täysiä" öitä (pinnallisesti, pätkissä)
-heikotusta, nykyään hyvinkin paljon
-käsien tärinää (heikotusta)
-lihasheikkoutta, varsinkin iltaisin
-huimausta jonkin verran
-palelee hyvin useasti, aina vähän kipeä olo
-särkee niveliä ja ihan kuin luissakin se kipu välillä olisi
-vaikea keskittyä
-välissä vaikea ymmärtää mitä toinen sanoo ja vaikea tuottaa selkeää puhetta, toisinaan
-vaikea kirjoittaa kynällä, tuntuu ettei osaa kirjoittaa, eikä kynä oikein pysy aina kädessä
-molemmissa kyynärtaipeissa oudot muhkurat, joita aristaa, en ole huomannut aiemmin...
-outoa kipua niskassa, korvien takana (niskat ovat kyllä äärimmäisen jumissa)
-vaarattomia lisälyöntejä (rytmihäiriöitä) ollut jo 8 vuotta, tämän kesän aikana lisääntyneet huomattavasti
-kurkkua kuristaa monesti niin hurjasti, tuntuu, että tukehtuu oikeasti (ahdistaa selittämättömästi hyvin monesti)
...olen aina pelännyt kuollakseni syöpää ja olen nyt aivan varma, että se minulla on...en ole ikinä uskonut olevani terve, vaikka olen sitä ollut viimevuosiin asti ainakin, nyt olo on hyvin sairas ja olen varma, että kuolen kohta...itken vain, olen äärettömän ahdistunut ja peloissani...
Elämäntilanteemme on monesti syystä ollut hurjan rankka kolmisen vuotta.
Oireet:
-hurja väsymys, uupumus, vaikka nukun "täysiä" öitä (pinnallisesti, pätkissä)
-heikotusta, nykyään hyvinkin paljon
-käsien tärinää (heikotusta)
-lihasheikkoutta, varsinkin iltaisin
-huimausta jonkin verran
-palelee hyvin useasti, aina vähän kipeä olo
-särkee niveliä ja ihan kuin luissakin se kipu välillä olisi
-vaikea keskittyä
-välissä vaikea ymmärtää mitä toinen sanoo ja vaikea tuottaa selkeää puhetta, toisinaan
-vaikea kirjoittaa kynällä, tuntuu ettei osaa kirjoittaa, eikä kynä oikein pysy aina kädessä
-molemmissa kyynärtaipeissa oudot muhkurat, joita aristaa, en ole huomannut aiemmin...
-outoa kipua niskassa, korvien takana (niskat ovat kyllä äärimmäisen jumissa)
-vaarattomia lisälyöntejä (rytmihäiriöitä) ollut jo 8 vuotta, tämän kesän aikana lisääntyneet huomattavasti
-kurkkua kuristaa monesti niin hurjasti, tuntuu, että tukehtuu oikeasti (ahdistaa selittämättömästi hyvin monesti)
...olen aina pelännyt kuollakseni syöpää ja olen nyt aivan varma, että se minulla on...en ole ikinä uskonut olevani terve, vaikka olen sitä ollut viimevuosiin asti ainakin, nyt olo on hyvin sairas ja olen varma, että kuolen kohta...itken vain, olen äärettömän ahdistunut ja peloissani...
Elämäntilanteemme on monesti syystä ollut hurjan rankka kolmisen vuotta.