Ankkavarpaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Miehelläni ja tytölläni on kaksi varvasta yhdessä. Nyt tyttö on siinä iässä että, ne saisi leikata. Leikkaus ei varmaan iso juttu olisi muutakuin, naps vain välistä poikki. Miehelläni ne on edelleenkin yhdessä. Ajattelen vaan että jos tyttö joutuu häpeämään varpaitaan neiti ihmisenä. Onkohan vastaavia varpaita kenelläkään? Ja miten olette toimineet? Tyttö on jo katsonut kaupoista varvassukkia mutta, eipä onnistu.

Hei,

Myös minulla ja isälläni on "ankkavarpaat". Niiden ansiosta on voinut naureskella vuosien saatossa. Minä olen onnellinen etteivät vanhempani koskaan päättäneet leikkauttaa varpaitani. On ne sen verran erikoiset B) Tottakai mun lempiammatti pienenä oli balettitanssija...ei vaineskaan....Mutta asiaan, ehkä nuorempana häpeilin varpaitani, mutta nyt iän myötä olen ymmärtänyt omistavani jotakin erityistä, mitä kaikilla ei ole. Noista varpaista kun ei todellakaan ole mitään haittaa. Korkeitaan juuri nuo varvassukkien käyttö ja balettitanssijaksi ryhtyminen.

Poikani ei perinyt varpaitani, mutta jos hän olisi ne saannut en olisi koskaan edes ajatellut leikkauttavani niitä. Sen sijaan olisin opettanut hänet olemaan ylpeä erilaisista varpaistaan, jotka hän peri äidiltään ja iso-isältään.