anjalankoskelaiset huhuu!

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
en ollu lukees näitä.. ku saat lilli kännyn takas ni laitellaan sit viestii vaik, viimestään ens viikol vois nähä... mie en oikeen jaksa ees yrittää kauheest näitä isompi ryhmä tapaamisii kun ei ne taida onnistuu =)
 
muuten voisin kyl tulla mut tänään olis kurkunsäilömisprojekti... ja pitäs imuroida ja sellasta ku mies tulee kotiin (meillä pelätään imuria ihan hirveesti...)
Siis mikä keltanen talo? mylsällä? vois kyl kiinnostaa..
Tänään vois kyl aikasemmin ehtiä käymään puistossa jos joku haluis nyt päivällä käydä....??
 
Mulle sopii kyl aikasemminkin... Ukko lähti just korjaamaan Kadetin jarruja ja syötykin ollaan jo.

Keltainen talo on sellanen kokoontumispaikka täs meitin lähellä Viialantiellä. Siellä kokoontuu kaikenlaisia ryhmiä ja tää MLL:n perhekahvila on yks niistä. Mie oon niin huono lähtemään yksin sinne, et jos joku lähtis kaveriks nii ois kivempi mennä.
 
mie saatan tulla siihen perhekerhoon.. varmaan käyn ainakin kattoos... mut muuten oon päättäny lopettaa netin käytön melkee kokonaan.. et näiltä sivuilta ei saa enää kiinni :) aion vaiks leipoo sen ajan mitä hukkaan tällä tuolilla :LOL:
 
Kiinnostaako ylipäätään ketään enää koko leikkikenttätouhu? Oisko kukaan kiinnostunu lähtemään keskiviikkona perhekahvilaan?
Mie voisin sinne lähtee jo pelkästään pojun takia, et saa vähän virikkeitä tohon puhumiseen ja saa olla muitten lasten kanssa.
 
sinne ei vissiin kyl hirveesti oo innokkaita tulijoita.. mä voisin tulla sinne perhekahvilaan mut en täl viikolla ku lähetään ruotsiin just keskiviikkona.. ens viikolla voin kyl tulla..
miten oli ne kahvittelut jonkun kotona?
 
mä en ainakaa tän viikon torstaina pääse, mennää hippokisoihin, ja poika juoksee siellä alle 4 vuotiaiden sarjassa. se on niin ihanaa ku ne pienet ei oikee tiedä mitä pitäis tehdä, osa sinkoilee väärää suntaan, osa päättää puolessa välissä lähtee juoksemaan takasin lähtöviivalle yms. :D
ens viikolla on auto huollossa ainaki luultavasti, mutta tota.... mites sit?
milloin oli niitä perhekahviloita, kenen kotona ois tapaaminen, ja mites noi torstait tästä eteenpäin?
 
Se kahvila alkaa klo 10 ja kestää kello 12 asti...sinne tulee (tai tuli ainakin silloin kun kävästiin) porukkaa eri aikoihin... Mullakin tuppaa noita kouluhommia olemaan liiaksikin asti, mut jos en viikolla yritettäis mennä? Me nimittöäin herättiin 10 min sitte ja vaikkakin paikka on tos ihan vieressä nii ei viittis ihan yökkäri päällä sinne lähteä. :D
Leikkikentälle vois joku päivä lähteä...aamu/iltapäivästä vaikkapa?
 
juu.. mielläki tulis vähän turhan kiire ku puurot sun muut kestää aina puolpäivää.. kattellaan täs joku päivä sitä puistoa.. sitä mietin kans et vois kattoo jonku toisen puiston vaihteex... esim sellanen mis sellaset vauvakeinut...?
 
Kaipa se on sitten uskottava et ketään ei kiinnosta lähteä lasten kanssa mihinkään. Tai ainakaan tutustumaan...no ei kyllä ollu mikään yllätys mulle.
Tää on nyt sitte viimonen kerta kun tätä alotusta nostelen...jos jotakuta kiinnostaa niin sähköpostiosoitteen pitäis olla profiilissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 09:02 manta76 kirjoitti:
Kaipa se on sitten uskottava et ketään ei kiinnosta lähteä lasten kanssa mihinkään. Tai ainakaan tutustumaan...no ei kyllä ollu mikään yllätys mulle.
Tää on nyt sitte viimonen kerta kun tätä alotusta nostelen...jos jotakuta kiinnostaa niin sähköpostiosoitteen pitäis olla profiilissa.

No voihan harmi :( Mä oon niin ootellu et pääsen teitä tapaamaan, kunhan olen taas kunnossa...
 
en oo tätä palstaa nyt taas seurannu... näyttää kyl vähän siltä taas et ei kukaan tuu... puhetta ollu kahvittelusta jonkun kotona ku ei leiksalle oikeen kukaan tuu.. mulle voi laittaa yytä jos jotakuta kiinnostaa kahvi tai vaunulenkkeily...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 10:33 minttu1 kirjoitti:
Mitäs jos meillä kahviteltaisiin joku kerta..kunhan tuolla ukolla vaan on silloin vaik iltavuoro niin ei oo jaloissa pyörimässä..
Osa ainakin tietää missä asutaan :wave:
Sopii miulle...sikäli kun ei satu just koulupäiväks.
Mie suunnilleen tiiän missä te asutte, mut jos sit päätetään päivästä nii tarkemman osotteen voisin huolia, ettei mennä väärän talon ovelle kolkuttelemaan. :D
 

Yhteistyössä