anjalankoskelaiset huhuu!

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
Mun on kyl ikävä kyllä peruttava meitin tulo.
Pitää lähteä kuudeksi koululle, info-tilaisuuteen. Muuten jättäisin ko tilaisuuden väliin, mut kun on kaikenlaisia uudistuksia tohon lukio-koulutukseen tullut että pitää vähän tentata rehtoria asioista.
Mut jos sit seuraavalla kerralla.
 
meillä meni taas v i t u i k s i koko homma!! \|O
mä en muistanu yhtään että mies oli lähdössä tänää kisaamaan ja tietenki meidän autolla...
jos olisin saanu isomman lapsista jonnekki hoitoo ni sit olisin varmaan voinu kiinnittää kuopuksen turvakaukalon pakun etupenkille ja lähtee sillä mut ku en saanu, ja siihen ei toista turvaistuinta saa. eli torstait ei sittenkää mulle käy ainakaa näin kesän aikana. mitähän sitte keksittäis?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 10:37 Laura kirjoitti:
opitte nähtävästi tuntee meidän perheen vaikkei koskaan tavattaiskaan.. mie nukuin aamulla kun anjalankosken sanomat tai joku soitti miehelle ja kysy voisko tehä haastattelun kun ollaan just muutettu kun täällön ollu kai muuttosuma tai jotain.. ni se suostu, vaikka tietää miten mie inhoon olla valokuvissa mut kiusallaan kai..
Piti oikein äiteellä käydä lukees se teitin juttu, kun meille ei tuu lehtee... Ihan hyvä kuvahan siinä oli. :D
 
mulla on edelleenki sama ongelma ku en yhtään tiedä missä se leikkikenttä on, ei löydy kartalta. no mut en tiedä olisinko tänään kumminkaa päässy ku eilen oli synttärit ja yhet vieraat ei eilen päässy ni ovat ilmeisesti tänään tulossa. seuraillaan tilannetta... mies on menossa keltakankaalle kaatikselle et jos mä passitan sen tuuraamaan mua? antakaa sille ämpäri, lapio ja juottakaa sille grandeja tai jotain. laittakaa se kotiin sit ennen iltaa ;)
 
tervehdys..
Ketään ei vissiin tänään o ollu tuolla leiksalla...?
Eli ollaanko siirrytty sinne torstaihin? 17.30?
Laura, mul ei sit oo nyt kännykkää. Saan sen varmaan keskiviikkona unohdin porvooseen mun äidin luo..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 21:28 miimu kirjoitti:
tervehdys..
Ketään ei vissiin tänään o ollu tuolla leiksalla...?
Eli ollaanko siirrytty sinne torstaihin? 17.30?
Itseasiassa meillä ei ollu pojun kanssa mitään tekemistä eilen viiden maissa ja lähdettiin ulos ja istuskeltiin leikkikentälläkin vähän aikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 09:39 manta76 kirjoitti:
Ei meilkään mitään hirveen ihmeellistä oo... Kävästään asioilla, mut iltapäivällä, sanotaan nyt vaikka neljän maissa, me voitais vääntäytyä leikkikentälle.
Sovittaisko et nähdään siinä....?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 09:37 Laura kirjoitti:
onks sille jokin erityinen syy miks on aina nähtävä illalla.. miulle ainakin sopis paremmin vaikka puolenpäivän jälkeen...
Mullekin kyl sopii melkein mihin aikaan tahansa... Yleensä puolenpäivän aikaan me ollaankin ulkosalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 09:38 MiiMu3 kirjoitti:
jotkut on nääs töissä tai koulussa..kait,, ainaki niin oon ymmärtäny... mulle taas sopii millon vaan....
niin. ja meillä ainaki päiväohjelmaan kuuluu aamulla vaan pikanen ulkoilu, lopun aikaa kuuraan kotia ja heti puolenpäivän jälkeen lapset menee päikkäreille. et jos pitäis päivällä tavata ni se on sit klo 10 ---> ja toisaalta, ei oo aikaa istuskella ku laskee että mulla menee jo puoltuntia ajomatkoihin, plus tietenki valmistautuminen lähtöön. jos kymmenen aikaan olisin jo siellä, ni siltikään ei ois ku tunti aikaa olla, eikä se oo koivin kiva... mieluummin oon illemmalla parikin tuntia ulkona, ku kaikki kotityöt on tehty ja sit ukko saa rauhassa tehdä remonttiaan ku ei olla lasten kanssa jaloissa.
 

Yhteistyössä