Anginan oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miksu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miksu"

Vieras
Lekuri diangnosio tautini anginaksi,crp oli 90 ja streptokokki pos.
Kuumetta oli,ei enää.kamala päänsärky ja yskä joka sattuu keuhkoihin on helvetinmoinen eikä ole kadonnut mihinkään vaikka 3pvää olen syönyt antibitottia ja päälle buranaa ja paratabsia.

On mulla ennekin ollut angina,muttei siihen aiemmin ole tällästä järkyttävää yskää ja pääkipua kuulunut.Mulla on tunne että se arvauskeskuksen lekuri diangnosoi mut väärin.Odoatnko nyt 0pvän kuurin ajan että paranen?vai kannattaisiko mennä yksityiselle maanantaina,jos en pääse tästä särystä eroon?

Tavallista rajumpi flunssa?! Minulla oli hiljattain viikon verran raju nuha ja välissä tuntui,että korvat on täynnä limaa?! Kuumetta meinasi nostaa ja ei meinannut nostaa...Alkoi ärsyttämään tämä jojoilu =( Yskä tuli mukaan viikon puolivälissä...Nyt jo helpottaa,kun sai tautia "siirrettyä" muiden iloksi.

Menisin kyllä hakemaan sinun tapaukseen toisen lääkärin mielipiteen! Sinulla voi olla liian pieni antibiootti annos!

Alkuperäinen kirjoittaja Kohta terveenä;21961430:
Tavallista rajumpi flunssa?! Minulla oli hiljattain viikon verran raju nuha ja välissä tuntui,että korvat on täynnä limaa?! Kuumetta meinasi nostaa ja ei meinannut nostaa...Alkoi ärsyttämään tämä jojoilu =( Yskä tuli mukaan viikon puolivälissä...Nyt jo helpottaa,kun sai tautia "siirrettyä" muiden iloksi.

Menisin kyllä hakemaan sinun tapaukseen toisen lääkärin mielipiteen! Sinulla voi olla liian pieni antibiootti annos!

Näin teen jos tää ei helpota maanantaiksi.Tää lekuri kun antoi mulle 1pvän sairaslomankin!Olin siis loppuvkon aivan kipeänä töissä.

Voihan se kai olla mahdollista että mulla anginan lisäksi joku virus..Aivan sama,mutta haluan tästä kivusta eroon.

jos se antoi sulle monikirjoisen antibiootin jos ei ollut varma diagnoosista.Syö tuota antibioottia 3 päivää jos olo ei parane-uudelleen lääkäriin.Jos strepto oli pos.sulla on angiina.

Alkuperäinen kirjoittaja Kohta terveenä;21961430:

Saitko sinä antobiotin?koska se alkoi auttaa?itse olen syönyt penisiliniä nyt 2vrk eikä muuta tehoa kun vähemmän kuumetta.hikoilen kaiket yöt lakanat märiksi,yskin niin että keuhkot hajoaa,pää on kuin migreenissä.ei flunssaa.järkyttävän rasittava tauti.mietin jo onko tää sitä sikalunssaa?

[QUOTE="minä";21961481]jos se antoi sulle monikirjoisen antibiootin jos ei ollut varma diagnoosista.Syö tuota antibioottia 3 päivää jos olo ei parane-uudelleen lääkäriin.Jos strepto oli pos.sulla on angiina.[/QUOTE]

Antoi v pen mega 1500mg 1tbl 2kertaa vuorokaudessa.Lääkepaketin kyljessä ei lue mitään mihin se on vain kuina se otetaan, sitten sl-todistuksessa lukee nielutulehdus.

Yhteistyössä