K
Kalpea
Vieras
Onks kellään ollut? Paljonko oli hb? Mulla epäillään tuota, huomen menen verikokeisiin. Kuukautiset on ´todella runsaat, joten en yhtään ihmettelisi vaikka anemia olisikin. Puoltoistakuukautta sit kävin verikokeissa muun asian takia, ja silloin hb oli 113. silloin oli tosin just kuukautiset loppuneet, ja nyt on yhdet ennättäny tässä välissäkin tulla. Ja siis todellakin vuodan paljon! Nyt särkee jatkuvasti päätä, huimaa, silmissä mustenee, yleinen voimattomuus, ja rasituksessa alkaa sydän tykyttämään.Jotenkin tosi heikko olo, ja tämä vaikuttaa jopa mielialaan, kun tuntee ettei jaksa nykyään mitään. Kasvoistani olen kuulemma kalpea(mut omasta mielstäni olen aina ollut) ja viime aikoina on mukaan tullut myös jonkinasteiset nukkumisvaikeudet.
Luin kyllä netistä anemian oireista, mutta haluaisin kuulla joltain ihan omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia, mikäli on anemiasta kärsinyt?
Luin kyllä netistä anemian oireista, mutta haluaisin kuulla joltain ihan omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia, mikäli on anemiasta kärsinyt?