Androidin sovellukset - mitä hyviä olette käyttöön ottaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sain vasta android-kännykän ja tuntuu löytyvän jos vaikka mitä sovellusta kapulaan. Olisi kiva kuulla, mitä te olette löytäneet ja ennen muuta, mitkä sovellukset olette hyviksi ja käteviksi havainneet. Itse latasin kokeiluun kauppalistan ja kuukautiskalenterin. Mutta mitähän muuta kätevää kannattaisi kokeilla?

Mulla ei ole muuta kuin hesari ja taloussanomat laitettu, mut en ees tiedä onko ne varsinaisia androidin sovelluksia. Pitäis perehtyä enemmänkin, niitä kun on niin paljon.

Andropas, jos asuu pääkaupunkiseudulla. Käytännössä reittiopas sateelliittipaikannuksella.

Call Confirm. Varmistaa kysymällä oletko varma, aina kun yrität soittaa. Hyvä jos puhelinluettelossa vahingossa tehdyt soitot rasittaa.

Dolphin Browser Mini. Lyttää oletusselaimen heti kättelyssä.

Dropbox, jos sitä nyt käyttää muutenkin. Pääsee omiin tiedostoihinsa käsiksi myös puhelimella.

Flashlight. Toimii taskulamppuna, yllättäen.

Gmail. Sen puhelinasennuksen jälkeen olen alkanut ihmetellä, miksei tekstiviesteistä ole luovuttu kokonaan vanhentuneina muinaisjäänteinä. Että operaattorille maksetaan erikseen jonkun 200 merkin viestipätkän lähettämisestä, kun datapaketilla voi lähettää koko fukin romaanin. Reipasta.

Reddit is fun. Menee vähän tuohon uutiskategoriaan käsi kädessä huumorin kanssa, mutta käyttäjät huolehtii etupäässä uuden sisällön pullauttelusta. Yleensä kommentit ihan loistavia.

SpringPad muistiinpanojen tekoon.

Kaikki ilmaisia, tietenkin.

Viimeksi muokattu:
Siis voi että, KIITOS jassåå ja dechs, tosi hyviä vinkkejä! Alkaa avautua tuon kännyn mahdollisuudet ihan toisella tavalla =)

Enkä pahastu jos tulee lisää vinkkejä ;)

[QUOTE="poks";23761934]Facebook jonain sovelluksena, spotify musiikin kuuntelemiseen, endomondo lenkkeilyyn. Näitä käytän lähestulkoon päivittäin.[/QUOTE]

Spotify ja Facebook, tottakai =) Ja kokeilin äsken lenkillä tuota Endomondoa -tosi hyvä! Kiitos vinkistä!

Pakko tulla vielä kiittelemään kaikkia vinkkaajia, olen nyt pari päivää lataillut ja testaillut useita kehumianne sovelluksia, ja olen löytänyt monia helmiä omaan käyttööni! Esim. tuo Dropbox oli ihan uusi juttu mulle. Ja nyt se on jo kovassa käytössä, varsin erinomainen ohjelma :)

Minäkin päädyin Android-maailmaan ja ihan epätoivo iski kun katsoin mitä kaikkea luuriin voisi ladata :) Vinkatkaa hyödyllisistä ja/tai hauskoista sovelluksista!

itelläni samsung galaxy mini ja se on jo jonkun aikaa ollut käytössä.. nyt vasta hokasin sen android- marketin mutta se vaatii google-tiliä. olen hieman hämilläni koko homman kanssa nytten :D

Skandinavian keyboardissa niissä hyväksy ehdot luki että esim. salasanat ei ole turvattu sillä ohjelma voi jotenkin lukea ne ja... en oikein ymmärtänyt :(
Osaaks joku auttaa....

Yhteistyössä