Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon tehnytkin joskus.
Ja voin tehdä joskus taas, nyt en kyllä jouda, odotan että parempi (muaaah) puoliskoni kotiutuu (soitti just ja sanoi olevansa tulossa) ja sitten kone menee kiinni
![]()
Aloitetaan nytOk, no mä jään odotteleen ja keksiin kysymyksiä, niitä onki jo vino pino kyllä(ei paineita..
)
Turkissa.Missä tapasit miehesi? Minkä ikänen olet?
Elämä on oppimista, muuttumista.Sulla on useesti vahvoja mielipiteitä. Oletko valmis muuttamaan näitä mielipiteitä, jos joku perusteleeki asian tavalla, jota et ole tullut ajatelleeksi?![]()
Joo, Marius 12 viikkoa juuri mun sylissä tuhisee![]()
Ihan hyvin mulla aika riittää. Ongelmana ei ole ainakaan nyt ajan vähyys, vaan tekemisen puute.Pakko kysyä että annat monesti ymmärtää että vietät monipuolista ja vapaata elämää tyyliin saat käydä tyttöjen iltoja viettämässä siinä missä miehesikin, mutta todellisuudessa palstailet aivan liikaa siihen aikaan nähden, miten lunkkia perhe-elämää, opiskeluja jnejne. teet. Miten sulla muka aika riittää? Vähän tuollainen Mummeliisa-meininki, panee epäilyttämään.
Sä olet niin varman ja kypsän oloinen että väkisin tulee mieleen että oikeasti olet turkkilaisen miehesi tossun alla ja täällä palstalla kirjoittelet sellaisena ihmisenä jollainen oikeasti haluaisit olla ja sellaisesta parisuhteesta jonka oikeasti haluaisit, mutta totuus voi olla toinen....
Pakko kysyä että annat monesti ymmärtää että vietät monipuolista ja vapaata elämää tyyliin saat käydä tyttöjen iltoja viettämässä siinä missä miehesikin, mutta todellisuudessa palstailet aivan liikaa siihen aikaan nähden, miten lunkkia perhe-elämää, opiskeluja jnejne. teet. Miten sulla muka aika riittää? Vähän tuollainen Mummeliisa-meininki, panee epäilyttämään.
Sä olet niin varman ja kypsän oloinen että väkisin tulee mieleen että oikeasti olet turkkilaisen miehesi tossun alla ja täällä palstalla kirjoittelet sellaisena ihmisenä jollainen oikeasti haluaisit olla ja sellaisesta parisuhteesta jonka oikeasti haluaisit, mutta totuus voi olla toinen....