Anatoliaaaaaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fani :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fani :D

Vieras
Mä tahtoisin että Anatolia tekis ketjun otsikolla Anatolia vastaa, kysy mitä vaan!! Olet mielenkiintonen tyyppi jotenki ja olis hauskaa lukea susta sellasta ketjua. :) Harkitsethan asiaa, jookos? :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Oon tehnytkin joskus.

Ja voin tehdä joskus taas, nyt en kyllä jouda, odotan että parempi (muaaah :D) puoliskoni kotiutuu (soitti just ja sanoi olevansa tulossa) ja sitten kone menee kiinni :)

[QUOTE="Vieras";27163573]Mitä aiot tehdä tänään?[/QUOTE]
Hakea skidin eskarista, ottaa ystävän lapsen muutamaksi tunniksi hoitoon meille, viedä lapseni harrastukseen.

Pestä pyykkiä (taas, loputon suo).

Ehkä pyytää ystävää kylään, jos ja kun aikatauluun sopii.

Tunnut fiksulta tyypiltä joka tietää vähän aiheesta kun aiheesta, erityisesti ihmissuhteista. Onko sulla oman elämän kautta kertynyt kokemusta hankalista ihmissuhteista? Ja mitä tekisit jos joku ystäväsi haukkuisi lastasi häiriintyneeksi, ilman että lapsi edes sitä on, haukkuisi ihan vaan muuten teidän keskinäisen riidan yhteydessä, loukatakseen sinua?

[QUOTE="aloittaja";27163598]Tunnut fiksulta tyypiltä joka tietää vähän aiheesta kun aiheesta, erityisesti ihmissuhteista. Onko sulla oman elämän kautta kertynyt kokemusta hankalista ihmissuhteista? Ja mitä tekisit jos joku ystäväsi haukkuisi lastasi häiriintyneeksi, ilman että lapsi edes sitä on, haukkuisi ihan vaan muuten teidän keskinäisen riidan yhteydessä, loukatakseen sinua?[/QUOTE]
Onhan niitä hankaliakin ihmissuhteita ollut...onneksi vaan kaveruussuhteita, eli ei sukulaisuussuhteita, ts. helppo irtisanoa se suhde jos alkaa ketuttaa.

En mä riitele ystävieni kanssa koskaan. En pidä ystäväpiirissä sellaisia, joiden kanssa tarvitsisi riidellä, ja jotka haukkuisi mua tai lapsiani. En halua loukata ystäviäni, enkä halua ystävää joka haluaisi loukata minua. Mutta jos tuollainen tilanne tulisi ns. puskista eteen jonkun ystävän kohdalla, niin sanoisin varmaan että hyvää jatkoa, ja se ystävyyssuhde olisi siinä. Menisi maku.

Mäkin luulin ettei tän ihmisen kanssa tulisi ikinä mitään tuollaista mutta niimpä vaan tuli. Ja samat tein, eli heippa hei vaa :)
Oletko lasten kasvatuksen suhteen millainen? Rento, tiukka, ehdoton, salliva....?

[QUOTE="aloittaja";27163624]Mäkin luulin ettei tän ihmisen kanssa tulisi ikinä mitään tuollaista mutta niimpä vaan tuli. Ja samat tein, eli heippa hei vaa :)
Oletko lasten kasvatuksen suhteen millainen? Rento, tiukka, ehdoton, salliva....?[/QUOTE]
Rento ja joustava pääasiassa, mutta tiettyjen asioiden suhteen tiukka. Jos mä jotain kiellän, niin sille on syynsä, ja sitä on silloin toteltava. Mutta en oikeastaan koskaan kiellä silkasta periaatteesta, ja lapsilla on sopivasti päätösvaltaa omien asioidensa suhteen.

[QUOTE="Elina";27164139]Hei, saanko udella mikä tuli vauvan nimeksi? Tuliko Marius? Tuota ainakin yhteen aikaan mietit(?). Muistin vain ko osallistuin johonki nimiketjuun kun vauvelia ootit:)[/QUOTE]

Joo, Marius 12 viikkoa juuri mun sylissä tuhisee :)

Mun on kyllä pakko myöntää (eikä se siis mitään tuskaa tee), että jos Anatolia on käynyt ketjussa kommentoimassa, niin menen usein varta vasten katsomaan että mitä. Sen verran järki tuntuu olevan hänellä päässä, ja suurimmasta osista asioista olen samaa mieltä.

• Tykkää
Reactions: Dongxi ja Lispetti
Pakko kysyä että annat monesti ymmärtää että vietät monipuolista ja vapaata elämää tyyliin saat käydä tyttöjen iltoja viettämässä siinä missä miehesikin, mutta todellisuudessa palstailet aivan liikaa siihen aikaan nähden, miten lunkkia perhe-elämää, opiskeluja jnejne. teet. Miten sulla muka aika riittää? Vähän tuollainen Mummeliisa-meininki, panee epäilyttämään.
Sä olet niin varman ja kypsän oloinen että väkisin tulee mieleen että oikeasti olet turkkilaisen miehesi tossun alla ja täällä palstalla kirjoittelet sellaisena ihmisenä jollainen oikeasti haluaisit olla ja sellaisesta parisuhteesta jonka oikeasti haluaisit, mutta totuus voi olla toinen....

Pakko kysyä että annat monesti ymmärtää että vietät monipuolista ja vapaata elämää tyyliin saat käydä tyttöjen iltoja viettämässä siinä missä miehesikin, mutta todellisuudessa palstailet aivan liikaa siihen aikaan nähden, miten lunkkia perhe-elämää, opiskeluja jnejne. teet. Miten sulla muka aika riittää? Vähän tuollainen Mummeliisa-meininki, panee epäilyttämään.
Sä olet niin varman ja kypsän oloinen että väkisin tulee mieleen että oikeasti olet turkkilaisen miehesi tossun alla ja täällä palstalla kirjoittelet sellaisena ihmisenä jollainen oikeasti haluaisit olla ja sellaisesta parisuhteesta jonka oikeasti haluaisit, mutta totuus voi olla toinen....
Ihan hyvin mulla aika riittää. Ongelmana ei ole ainakaan nyt ajan vähyys, vaan tekemisen puute.

En toki käy joka päivä, tai edes joka viikko missään iltaa istumassa. Nykyään, kun on pieni vauva talossa, niin en edes joka kuukausi - en ole ollut kertaakaan vielä vauvan syntymän jälkeen, eikä tee yhtään vielä edes mieli. Mutta joo, aina olen saanut käydä ulkona niin halutessani, ja kausiluontoisesti olen käynyt useinkin, joskus taas on hiljaisempaa.

Kavereita/ystäviä tapaan ehkä neljästi-viidesti viikossa, jne. Usein yhdistettynä johonkin kivaan, jota lasten kanssa teen. Esim. mennään HopLopiin ja tapaan siellä kaverin lapsineen. Tai menen lasten kanssa keskustaan, kirjastoon yms ja samalla treffaan pari ystävää.

Opiskelut ei aikaa juurikaan nyt vie, kun käyn vaan yhtä kurssia. Eikä vieneet viimeisen vuoden aikanakaan, kun vapaa-aikaa oli niin hurjan paljon (ts. tosi vähän läsnäolotunteja, ja vain 1 harjoittelukin mulla).

Tossun alla-kuvaus ei kyllä koskaan ole muhun sopinut, eikä tule sopimaan :D. Ajatuskin huvittaa.

Ja mulla on kyky "palstailla 24/7" vaikka nukkuisin 8 h yöunet, 3 h päikkärit, kävisin ruokakaupassa ja lenkillä, jne. Eli olen nopea ja näkyvä palstailija - varmasti on Mummeliisakin :). Joka tosin lienee tuhat kertaa aikaansaavampi ihminen kuin minä.

Jaa, minä taas en usko tuota. Itsekin olen ollut tänään jo kolmesti palstalla, ja kuitenkin olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, silittänyt parin koneellisen verran, tehnyt ruokaa, siivonnut ulkoterassin talvikuntoon, ja imuroinut koko asunnon. Ei se että palstailee tarkoita että tässä ruudun ääressä notkuu koko ajan. Välillä on hyvä pitää taukoa, ja itse töissä ollessanikin (nyt äitiyslomalla) ehdin päivittäin käymään täällä kaksplussalla töitteni ohella.

Yhteistyössä