analyysiä käytöksestäni ja miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naukuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naukuja

Vieras
Eli mies ihan ok, mutta emme juuri tee mitään yhdessä. Jos hän sanoo jotain niin sen pitää tapahtua heti. Tuoda viedä hakea jotain. Jos minä pyydän niin sen ei tarvitse tapahtua heti. Kimpaantuu jos hoputtaa. Riidoissa haukkuu pahasti ja syyllistää.

Äsken mies sanoi että pitäisi katsoa pakastin/jääkaappi ja heittää turhat sieltä pois.
Jotenkin se ärsytti minua. Siis kiva että pitää huolta ja kysyinkin että voiko tehdä sen. Sanoi että voi. Voisin sen itsekin tehdä eikä sitä mielestäni tarvitse nyt edes sulattaa. Sitten suuttui jostain sanomisestani ja kysyinkin vähän ajan päästä että katsooko nyt sen pakastimen. Niin ei kuulemma ole sillä kiire.

En tiedä onko vika vain minun suhtautumisessani häneen? Minusta on kiva jos mies siivoaa ja tekee asioita. Yleensä mieheni ei siivoa kuin keittiön.
Jotenkin se tapa miten sen tekee. Haukkuu minua ja suuttuu pienistä sanomisista ja sitten itse on niin olevinaan kun siivoaa jonkun pakastimen. Tulee tunne hallitsemisesta.

[QUOTE="sivullinen";24160644]Mitä vitun väliä, kuka haluaa edes pitää tollasen nihilisti miehen[/QUOTE]

Toisilla räksyttää ukko ja toisilla akka....

Miehellä heikko itsetunto, jota pönkittää mopottamalla toista (komentelu ja nimittely). Osittain myös siis kyse vallankäytöstä, joka kohentaa huonoa itsetuntoa. Lisäksi selkeästi laiska, mutta fiksu, kun oivaltanut, että miksi tehdä itse, kun toinen tekee kun käsketään.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen luutturätti;24160710:
Miehellä heikko itsetunto, jota pönkittää mopottamalla toista (komentelu ja nimittely). Osittain myös siis kyse vallankäytöstä, joka kohentaa huonoa itsetuntoa. Lisäksi selkeästi laiska, mutta fiksu, kun oivaltanut, että miksi tehdä itse, kun toinen tekee kun käsketään.

Eli mikä avuksi? Heittää pellolle ja ottaa tyhmä tilalle joka ei pomota toisia vaan tekee itse? =)

Yhteistyössä