Amoxin Comp ja tälläiset oireet?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmmmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmmmmmm

Vieras
Ensin kävin tavallisen amoxin-kuurin joka ei tehonnut, ei tullut sivuoireitakaan. Nyt amoxin comp-kuuri päällä ja kauhea väsymys, pahoinvointi yms... :O miten voi olla mahdollista. :( :O Kokemuksia lääkkeestä?

Mulle tuli hirvee ripuli ja vertaki tuli yhtenä päivänä ja myös oli huono olo vähä väliä. Vielä viikko kuurin loppumisen jälkeen maha oli aivan sekasi.

Ottakaa se lääke ruokailun yhteydessä, se vähentää pahoinvointia. Jos maha menee kovasti sekaisin, maitohappobakteerit avuksi. Tälläistä se on antibioottien kanssa...

Mä otin aina ruuan kanssa sen. Oon niin herkkäkurkku etten saa niin isoja tabuja nieltyäkään pelkällä vedellä. Mut silti tuli paha ripuli et jouduin lääkärissäki käymään ja lääkäri käskiki lopettaa kuurin kesken.

Mulla loppui tuo sama kuuri pari päivää sitten. Kuurin aikana oli maha sekaisin, suussa maistui metalli ja närästi ympäri vuorokauden. Eikä edes parantanut sitä tulehdusta, minkä takia kuuri määrättiin.

Alkuperäinen kirjoittaja taas lääkäriin menossa;27534138:
Mulla loppui tuo sama kuuri pari päivää sitten. Kuurin aikana oli maha sekaisin, suussa maistui metalli ja närästi ympäri vuorokauden. Eikä edes parantanut sitä tulehdusta, minkä takia kuuri määrättiin.

Ei, nyt joudun korjaamaan. Mun kuuri olikin Amorion Comp.

Yhteistyössä