Flagyl Comp

  • Viestiketjun aloittaja ei auta...
  • Ensimmäinen viesti
ei auta...
Heippa... Lääkärille täytyy taas kai mennä, mutta kun en ihan heti pääse niin ajattelin kysellä täältä ""neuvoa""...

Elellään kundikaverin kanssa eri maissa ja kun hän viimeksi oli täällä n. kolme viikkoa sitten, alkoi yhdynnöissä esiintyä kipua ja ikään kuin polttelua. Vähän kun olisi iho rikki emättimen suuaukolta. Samanlaisia oireita on aikaisemmin ollut joskus kauan sitten ja silloin diagnosoitu epäspesifiksi tulehdukseksi -> Flagyl comp kuuri.
Kun nyt esiintyi vielä sellaista kalamaista hajua, ajattelin asian olevan selvä. Menin lääkäriin, missä varmuudelta testattiin myös virtsatietulehdus (negatiivinen). Koska olin lähdössä itse taas reissuun, ei valkovuotonäytteestä ehditty tehdä viljelyä, vaan lääkäri määräsi oireiden perusteella Flagyl Comp kuurin.

Kun se ei 5 päivän jälkeen ollut tehonnut ( ja menkatkin alko) niin lopetin siihen. Ohjeet oli 5-10 päivää. Nyt siis on menkat, joten en ole lääkäriin viitsinyt vielä mennä, mutta oliskohan jollakin tietoa mikä vois olla? Epäspesifiin tulehdukseen noi oireet viittaa, mutta miksi Flagyl ei tehonnut?

Sukupuolitauteja ei pitäis olla, vaikka eihän niitä kai ikinä voi varmuudella sulkea pois... viimeks oon ollu testeissä n. 2 1/2 vuotta sitten.

Mutta ei kai mikään sp-tauti oireile noin pian? Mitään ihmeellistä ei emättimen suuaukolla näy, ei punotusta, ei lisääntynyttä valkovuotoa. Vaan lievää kutinaa ja kirvelyä.
 

Yhteistyössä