Tulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä

Vieras
Eli voiko se viitata johonki tulehdukseen kun emättimessä, en ole varma, ehkä siinä kohdunnapukan kohdalla tuntuu vihlontaa/jomotusta? Vai voisiko se viitata johonki emättimen epätasapainohäiriöön tai jotain? Mitään alavatsakipua ei kyllä ole, sellaista pientä polttelua on tuntunut alavatsan molemmissa reunoissa, mutta ehkä se voisi johtua kk-kierrosta...Eikä valkovuotokaan kylläkään haise. Mutta eniten vaivaa tuo vihlonta..Mutta toisaalta, jos se olis tulehdus, kai siinä olisi voimakkaammat oireet tai ainakin oireet pahenisi ajan mittaan?

Kävin gynellä vajaat puoli vuotta sitten, eikä hän ainakaan sisätutkimuksessa huomannut mitään, mutta en silloin hoksannut kyllä sanoakaan tuosta jomotuksesta. Sitä kyllä esiintyi silloinkin. Ja tuo jomotus on välillä lievempää, ettei edes huomaa, mutta välillä sen kyllä tuntee. Mitään ehkäisyä en käytä eli ainkaan voi esim. e-pillereistä johtua. Onko jollakin ollut vastaavaa?

Alavatsan molemmissa reunoissa sijaitsevat naisella munasarjat.Koska tilanne tuntuu sinua kovasti mietityttävän, soitapa huomenissa terveyskeskukseen,kerro ongelmastasi ja pyydä labrakokeina ainakin crp,joka kertoo elimistösi tulehdusarvot.

Se polttelu tuntuu aika alhaalla alvatsassa, tuskin munasarjat niin alhaalla sijaitsee (en tosin mikään ekspertti ole) Itse soitin jo terkkariin alkuviikosta, mutta ei ne suostunu mitään tutkimuksia ottamaan. Minä oikein monta kertaa niiltä tivasin että voisiko viitata johonkin tulehdukseen. Klamydia on testattu, oli negatiivinen. Myös hiivatesti ja trikomonas oli negatiivinen. Ei ole virstaputkentulehduskaan. Papaki oli puhdas (otettu keväällä). Terkkarin tädit vaan aatteli, että oon joku luulosairas, kun sinne oon monta kertaa soitellut asian tiimoilta puolen vuoden aikana. Nämä kaikki on testattu puolen vuoden aikana, eikä sinä aikana mitään kumppaniakaan ole ollut.
Mutta tuota vihlontaa en kyllä kuvittele, mutta ei auta kun terkkarissa ei näköjään uskota. Pitää kai varata aika yksityiseltä, mutta sekin on pirun kallista. Ja kuitenkin viimeksi keväällä siellä kävin.