V
vieras
Vieras
Kotiäidit, en jaksa sitä ylistystä siitä miten ainoa oikea tapa on hoitaa lapset kotona. Ja jos erehtyy laittamaan lapsen alle kolme vuotiaana hoitoon niin samalla tuhotaan koko lapsen elämä suunniilleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:No mie olen opiskeluaikoina joutunu luokanopettajaopiskelijoitten kanssa saman puljun käytäviä kuluttamaan, joten kaipa niiltä ajoilta voi jonkinmoisen yleistyksen tehdä... Opettajaopiskelijatytöt oli kyllä yliopiston tytöistä tiukkapipoisinta porukkaa, mutta ymmärtäähän sen kun OKL:n pääsevät vain ne ns. kympin tytöt, jotka on kouluajoista saakka olleet ylisuorittajia ja pinkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotiäidit, en jaksa sitä ylistystä siitä miten ainoa oikea tapa on hoitaa lapset kotona. Ja jos erehtyy laittamaan lapsen alle kolme vuotiaana hoitoon niin samalla tuhotaan koko lapsen elämä suunniilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotiäidit, en jaksa sitä ylistystä siitä miten ainoa oikea tapa on hoitaa lapset kotona. Ja jos erehtyy laittamaan lapsen alle kolme vuotiaana hoitoon niin samalla tuhotaan koko lapsen elämä suunniilleen.
Mutta sehän ON ainoa oikea tapa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja Mää:Äidinkielen opettajat (olen itse): yritän välttää joukkotapaamisia...
Musta tää oli vain jotenkin hassua ja koomista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naispuoliset diplomi-insinöörit. Aika rasittavia minäolenainaoikeassajaniinerinomaisenfiksu -tyyppejä ovat olleet kaikki tapaamani.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naispuoliset diplomi-insinöörit. Aika rasittavia minäolenainaoikeassajaniinerinomaisenfiksu -tyyppejä ovat olleet kaikki tapaamani.
Hah hah, olettepa te luokanopettajat nyt nokkelia kun keksitte vetää minun alani ihmiset mukaan keskusteluun... No, voin kertoa että suurin osa teistä opettajanaisista ette pärjäisi valkuunkaan siinä vaativassa, miesvaltaisessa työympäristössä jossa minä teen hommia. Eli ehkä parempi että lopetetaan tämä keskustelu ja te menette jatkamaan sitä lasten kanssa puuhastelua. Kaikki kunnia toki teidän työllenne (sitähän en aloituksessani kritisoinut lainkaan), mutta vapaa-ajallanne voisitte koettaa vähän irroittautua siitä opettajan roolistanne ja löysätä sitä pipoa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naispuoliset diplomi-insinöörit. Aika rasittavia minäolenainaoikeassajaniinerinomaisenfiksu -tyyppejä ovat olleet kaikki tapaamani.
Hah hah, olettepa te luokanopettajat nyt nokkelia kun keksitte vetää minun alani ihmiset mukaan keskusteluun... No, voin kertoa että suurin osa teistä opettajanaisista ette pärjäisi valkuunkaan siinä vaativassa, miesvaltaisessa työympäristössä jossa minä teen hommia. Eli ehkä parempi että lopetetaan tämä keskustelu ja te menette jatkamaan sitä lasten kanssa puuhastelua. Kaikki kunnia toki teidän työllenne (sitähän en aloituksessani kritisoinut lainkaan), mutta vapaa-ajallanne voisitte koettaa vähän irroittautua siitä opettajan roolistanne ja löysätä sitä pipoa!![]()
Sori. En todellakaan ole opettaja...En paljasta ammatistani muuta kuin että olen korkeakoulutettu + asiantuntijatehtävissä.
Alkuperäinen kirjoittaja helppo sanoa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naispuoliset diplomi-insinöörit. Aika rasittavia minäolenainaoikeassajaniinerinomaisenfiksu -tyyppejä ovat olleet kaikki tapaamani.
Sori. En todellakaan ole opettaja...En paljasta ammatistani muuta kuin että olen korkeakoulutettu + asiantuntijatehtävissä.
Heh, niinpä niin... Minäkin olen todellisuudessa humanoidi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Se koira älähtää...:Jaahans, taitavat palstan luokanope-mammat olla vetäneet oikein porukalla herneenpalkot sieraimiinsa siitä, että heitä niin kärkkäästi arvostellaan. Oliskohan kenties peiliin katsomisen paikka???
Alkuperäinen kirjoittaja Se koira älähtää...:Jaahans, taitavat palstan luokanope-mammat olla vetäneet oikein porukalla herneenpalkot sieraimiinsa siitä, että heitä niin kärkkäästi arvostellaan. Oliskohan kenties peiliin katsomisen paikka???
Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:Pata akka, nimimerkkisi kuuluisi kirjoittaa väliviivalla pata-akka.
Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:Pata akka, nimimerkkisi kuuluisi kirjoittaa väliviivalla pata-akka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotiäidit, en jaksa sitä ylistystä siitä miten ainoa oikea tapa on hoitaa lapset kotona. Ja jos erehtyy laittamaan lapsen alle kolme vuotiaana hoitoon niin samalla tuhotaan koko lapsen elämä suunniilleen.