Ammattinne arvon palstailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samettiruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
..anestesiahoitaja olen. Työpaikkana leikkaussali. Ammattina ok, mutta rankka ja huonosti palkattu. Öitä ei onneksi tarvitse tehdä, halukkaita riittää. Muuten arkea ja pyhää tehty jo yli 20v. Ehkä upeat työkaverit auttavat jaksamaan. Tätä teen kunnes eläke joskus koittaa, se on unelmana.

Pph ja pidän työstäni.
Mutta joskus voisin haluta olla kotihoidon puolella, lapsiperheissä työskentelyä. Mutta pitäis vielä kouluttautua tuohon työhön, että siihen pääsisin =)

Olen ammatiltani lastentarhanopettaja. Tällä hetkellä olen aikalailla unelmatyössäni eskariopena hyvässä työyhteisössä ja mukavien lasten ympäröimänä. :) Nyt on hyvä näin, joskus tulevaisuudessa voin halutessani tehdä vähän lisää opintoja, jolloin voin opettaa kasvatustiedettä myös aikuisille.

Toinen unelmahomma olisi joku luovan alan työ, käsityöläisyys tai taiteilijana oleminen ei taida vain kovin hyvin tuoda leipää pöytään.. Toisaalta nämä ovat sopivan rentaouttavia harrastuksinakin. :)

Olen yrittäjä IT-alalla. Myyn tekemääni softaa PK-yrityksille koulutuksineen ja konsulteineen sekä teen myös ohjelmistoalihankintaa. Tienaan noin 8000e/kk. Nyt hoitovapaalla ja osittain palaan työhön, kun vauva nukkuu.

Päiväkodin johtaja. Lastentarhanopena taisin olla tyytyväisempi.

Muistelen, että lastentarhanopettajana koin tekeväni unelmatyötä. Sattumien kautta olen nyt tässä ja mietin että mitäs sitä sitten tekis...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24503417:
Koulunkäynninohjaaja, käytöshäiriöiset. Pidän työstäni kovasti, luultavasti en vaihtaisi alaa vaikka mahdollisuus tulisikin. :)

Eihän se eroa sitten tämän palstan moderoinnista mitenkään.

Yhteistyössä