Ammattinne arvon palstailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samettiruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

samettiruusu

Vieras
Mikä on ammattisi ja oletko tyytyväinen työssäsi ja ja mikä olisi se unelmien unelma jota haluaisit tehdä jos valittavana olisi kaikki mahdolliset ammatit.

Itse olen puutarhateknikko, opiskelen uutta alaa ja haluaisin olla hoitoalalla akuuttihoidossa.

Tutkija yliopistolla. Välillä oon tyytyväinen, ja välillä taas tuntuu, että tekisin oikeastaan mitä tahansa mieluummin. Huono palkka koulutukseen nähden, pätkätyöt, töitä miettii yötä myöten (aivoja kun on vaikea saada sammumaan). Mutta jotain kummaa tyydytystä työstä sitten kumminki saa, kun en ole alaakaan vaihtanut.

Terkkariksi opiskelen, pitkän harkinnan jälkeen päädyin tälle alalle. Myös sairaanhoitajan työt kiinnostavat, mutta kolmivuorotyö on tässä elämäntilanteessa liian hankalaa. Unelmien ammattia en osaa sanoa :) Pikkutyttönä olisin sanonut että jotain hevosiin liittyvää, enää en tiedä.

Terkkari ja sh olen. Pidän erittäin paljon työstäni, vain huono palkka valituksina. Haluaisin olla naistentautien erikoislääkäri, eli gynekologi/synnytyslääkäri.

sairaanhoitaja olen. Työ on ihan ok. mutta haluaisin olla terveydenhoitaja neuvolassa tai kouluterkkari. Työterveyskin kiinnostaa. No, jos tässä saisi nyt irti itsestään ja lukisi itsensä vielä terkkariksi.

Jaa-a, mun ammattini tällähetkellä on hyvin monipuolinen: sähköasentaja, nosturinkuljettaja, levyseppä-hitsaaja ja robottioperaattori. Tässä tein pelkkiä sähköhommia n.vuoden, kun olin lomautettuna, mut nyt innolla palaan taas vanhaan paikkaan töihin.

Olen mielenkiinnosta tutustunut hoitoalaan ja se vaan vahvisti mun tunnetta siitä, etten ikinä sopisi sellaiselle alalle. Viihdyn työssäni erinomaisesti.

Olen työtön ja minlla ei ole unelmia työn suhteen. Tai siis unelmointini ei kohdistu työntekoon eikä työelämään ja hyvä niin. Minulla on kaksikin eri ammattia, enkä oikein sovi kummalekaan alalle joten en osaa sanoa lopullista ammattiani.
Kouluja on käyty 15 vuotta, joten tuskin enää opiskelen koskaan.

No onneks ei tartte moneen vuoteen vielä miettiä tollasia kun hoidan varmaan vaan lasta/lapsia kotona.

Uusimmat

Yhteistyössä