Ammatti mihin et ikinä lähtisi

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en tiedà sen ammatin nimikettà,mutta... se joka ompelee imisruumiin kookoon esim pahan onnettomuuden jàljiltà. nyt tarkoitan kuolleen ihmisen laittamista ihmisennàkòisenà ruumisarkkuun
Obduktiopreparaattori. Obduktioprep. siis valmistelee ruumiin patologille, punnitsee elimet yms.
Hautaustoimiston työntekijät laittaa ruumit arkkuihin.
niinkò, voi olla. tarkoitin kuitenkin sità joka ompelee ihmisen jollain tavoin kasaan. ei kai ne sità hautaustomiston puolesta tee? mutta en todellakaan tiedà
Eri maissa voi olla eri käytäntöjä näiden asioiden suhteen. Jos ruumiinavausta tehdessä nähdään selvästi jotain sellaista, joka voidaan siinä samalla "ommella kokoon" se tehdään ja tämän tekee obduk.prep.. Pyritään siis luonnollisuuteen tässäkin asiassa.
En tosin tiedä, lähteekö kaikki onnettomuuksien uhrit avauksiin, mutta hautaustoimistossa ei tehdä kyllä mitään parsimisia, ainakaan kovin suuressa mittakaavassa. Ja jos ruumis on pahoin silpoontunut, niin yleensä se tosiaan laitetaan arkkuun sellaisenaan ja luonnollisesti ei ole avointa arkkua hautajaisissa.
Kaikki onnettomuuksien uhrit avataan. Laki edellyttää, että ihmisen kuolinsyy on selvitettävä. Hautaustoimiston kuski laittaa vainajan arkkuun ja pukee tämän kuten omaiset ovat toivoneet. Yleensä tulee pelkkä kuolinpaita mutta nykyään menee muitakin asusteita. Lisäksi vainajan hiukset kammataan ja naisten kasvoja voidaan ehostaa meikillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en tiedà sen ammatin nimikettà,mutta... se joka ompelee imisruumiin kookoon esim pahan onnettomuuden jàljiltà. nyt tarkoitan kuolleen ihmisen laittamista ihmisennàkòisenà ruumisarkkuun
Obduktiopreparaattori. Obduktioprep. siis valmistelee ruumiin patologille, punnitsee elimet yms.
Hautaustoimiston työntekijät laittaa ruumit arkkuihin.
niinkò, voi olla. tarkoitin kuitenkin sità joka ompelee ihmisen jollain tavoin kasaan. ei kai ne sità hautaustomiston puolesta tee? mutta en todellakaan tiedà
Eri maissa voi olla eri käytäntöjä näiden asioiden suhteen. Jos ruumiinavausta tehdessä nähdään selvästi jotain sellaista, joka voidaan siinä samalla "ommella kokoon" se tehdään ja tämän tekee obduk.prep.. Pyritään siis luonnollisuuteen tässäkin asiassa.
En tosin tiedä, lähteekö kaikki onnettomuuksien uhrit avauksiin, mutta hautaustoimistossa ei tehdä kyllä mitään parsimisia, ainakaan kovin suuressa mittakaavassa. Ja jos ruumis on pahoin silpoontunut, niin yleensä se tosiaan laitetaan arkkuun sellaisenaan ja luonnollisesti ei ole avointa arkkua hautajaisissa.
Kaikki onnettomuuksien uhrit avataan. Laki edellyttää, että ihmisen kuolinsyy on selvitettävä. Hautaustoimiston kuski laittaa vainajan arkkuun ja pukee tämän kuten omaiset ovat toivoneet. Yleensä tulee pelkkä kuolinpaita mutta nykyään menee muitakin asusteita. Lisäksi vainajan hiukset kammataan ja naisten kasvoja voidaan ehostaa meikillä.
tààllà tapana pukea vainajan omiin vatteisiin
 
LL
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
:D Mun entisen työkaverin ammatti on sairaanhoitaja. Ennen hoitajauraa oli teurastaja.
Mun työkaverin ammatti on lääkäri, ennen oli karjakko. Hän hoitaa aina kun mahdollista "ne karskimpaa mielenlaatua vaativat" työt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Koska en ikinä jaksaisi olla niin loputtoman kärsivällinen, empaattinen ja rauhallinen kuin parhaat hoitsut joita olen nähnyt =)
Nykyään ei enää tarvitse hoitajanakaan olla kärsivällinen, empaattinen tai rauhallinen.
No, sen kyllä huomaa joistakin hoitoalalla työskentelevistä niin hel...tin hyvin.
 
armaselain
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
No näitähän riittää, mutta tässä muutamia:

Lehtimyyjä. Asiakkaan kannalta yksi maailman ärsyttävimpiä ammatteja.
Lääkäri. Liian suuri vastuu toisten elämästä.
Asianajaja. En voisi olla objektiivinen puolustusasianajaja, jos kyseessä olisi esim. henkirikos.
Opettaja. En jaksaisi jankata samoja asioita vuodesta toiseen.
Psykiatrinen sairaanhoitaja tai vanginvartija. En vaan jaksaisi henkisesti sellaista työtä.
Turkisliikkeen myyjä. En halua edes koskea turkiksiin.
Se vaan että opettajan työ ei ole samojen asioiden jankkaamista vuodesta toiseen :LOL: :LOL: :LOL:
Okei, itsestä on vaan tuntunut siltä, oppilaan näkökulmasta siis :)

Vielä pakko sanoa, että en voisi koskaan mennä töihin minkäänlaiselle laivalle tekemään mitään. Ahistaa se ajatus, että olis jossain purkissa merellä eikä maata näy missään.
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
- turkistarhaaja
- koe-eläinten hoitaja
- teurastaja
- myyntiedustaja
- puhelinmyyjä

Perustelut: Kolmea ensimmäistä en yksinkertaisesti pystyisi tekemään. Kahdessa jälkimmäisessä olisin todella surkea.
Näistä kolmeen ekaan en minäkään pystyisi enkä haluaisi. Vastustan turkistarhoja ja eläinkokeita.
 
Suzyanne
Niitä ammatteja mihin en sopisi, taitaa olla enemmän kuin niitä mihin sopisin. Mutten ainakaan ikinä voisi kuvitella itseäni tarjoilijana, puhelinmyyjänä, ovelta ovelle-kauppiaana, (esim. pölynimurikauppiaana) mihinkään seksiin liittyvässä ammatissa, taksikuskina, bussikuskina tai poliisina.
 
v
Enemmän on ammatteja, mihin en lähtisi, kuin mihin lähtisin, mutta tässä muutamia esimerkkejä, jotka täysin poissuljettuja:

- psyk. sairaanhoitaja, henkisesti liian rankkaa minulle, tiedän koska olen opiskellut th:ksi ja ollut harjoitteluissa kyseisissä paikoissa
- tehdantyöntekijä, minulla on sellainen kuva, että olisi tosi tylsää ja päivästä toiseen samaa
- lääkäri, liian suuri vastuu, sitä paitsi olen liian luulotautinen, mulla ois itellä kaikki sairaudet, mitä hoitaisin
- ensihoitaja, liian rankkaa
- lentäjä, pelkään lentämistä
- siivooja, liian laiska olen ja tätäkin hommaa opiskeluaikana kokeilleena, ei kiinnosta yhtään
- lehtimyyjä, perustelut voinee jäädä väliin

 
kotiäiti
Fyysikko
Poliitikko
Juontaja
Insinööri
Sähkömies, putkimies tms.
Metsuri
Autokuski, mikä vain
Kokki
Kapellimestari
Pianisti tms. soittaja
Ääniteknikko tai mikä vain teknikko tai edes sinnepäin
Seminologi
Rakennusmestari
Arkkitehti
Ekonomi
Hitsaaja
Voi näitähän löytyy...
 
Saraldo
Mä en koskaan lähtisi puhelinmyyjäksi tai joksikin myyntiedustajaksi. En myöskään pystyisi teurastamaan eläimiä. Lihanleikkaaja voisin olla, mutta en pystyisi tappamaan niitä eläimiä. En myöskään jaksaisi mitään vanhuksiin liittyvää työtä. En vanhainkodeissa enkä missään kotisairaanhoidossa tai kotiapulaisena.
 
g
Seuraaviin töihin en helpolla lähtis:
-puhelinmyynti
-ruokakaupan kassa
-parturi kampaaja
-rekkakuski, kaikki autoihin liittyvä yök
-kone- ja metalliala yök
-vanhusten hoitaja
-mainosten jakaja
-hieroja
-kaikki urheiluun liittyvä hyi
-musiikkiala, en ossoo

jne jne jne
 

Yhteistyössä