AMK valintakokeessa olleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänskättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jänskättää

Vieras
Tai ihan jonkun muunkin koulun valintakokeessa olleet kelpaavat vastaamaan :D

Huomenna on siis koe edessä, ja mietin sitä, että pitäisikö siinä haastattelu (psykologin tmv) tilanteessa kätellä niitä ihmisiä? Siis onko kukaan tehnyt niin?
Vai riittääkö että esittelen itseni heidän edessään ilman kättelyä?

Alkuperäinen kirjoittaja jänskättää:
Tai ihan jonkun muunkin koulun valintakokeessa olleet kelpaavat vastaamaan :D

Huomenna on siis koe edessä, ja mietin sitä, että pitäisikö siinä haastattelu (psykologin tmv) tilanteessa kätellä niitä ihmisiä? Siis onko kukaan tehnyt niin?
Vai riittääkö että esittelen itseni heidän edessään ilman kättelyä?

Mä yritin 2 vuotta sitten, mutta haastattelija kieltäytyi. Sanoi, ettei ole ollut tapana. Pääsin silti!

Alkuperäinen kirjoittaja Kualkiäryle:
Meillä AMK:ssa opettajat (2kpl) haastatteli ja kyllä mä tyrkytin kättä niin mennessä kuin tullessakin :D

No kai mun täytyy sitte kattoa tilanteen mukaan että ojennanko kättä vai en. Jos siinä on pitkä rivi haastattelijoita niin ehkä jätän väliin ja sanon vaan että morjens kaikille tasapuolisesti :)

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Siellä varmasti on useampi haastattelija/arvioija siellä edessä, näin ainakin mulla. En kätelly ;), koska haastateltaviakin oli jotain 5 kerralla.

Haastateltavia vai haastattelijoita 5??

Haastateltavia oli 5 jotain ja haastattelijoita oli vähintään 3 muistaakseni.

Kattele tilanteen mukaan. Itellä oli vain yksi opettaja haastattelemassa ja käteltiin mennen tullen :) Jos kättelet, niin muista jämäkkä kädenpuristus, ei oo mitään inhottavampaa, kuin kätellä velttoa kättä.....

Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:
Kattele tilanteen mukaan. Itellä oli vain yksi opettaja haastattelemassa ja käteltiin mennen tullen :) Jos kättelet, niin muista jämäkkä kädenpuristus, ei oo mitään inhottavampaa, kuin kätellä velttoa kättä.....

Mun haastattelijoilla (molemmilla) oli just sellaset TOSI lerppakädet ja hetken jo mietin, että haluanko tähän kouluun edes. Kyllä se kädenpuristus jotain ihmisestä kuitenkin kertoo.

Yhteistyössä