AMK kesken ja raskaana. Onko muilla kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja hullu kai
  • Ensimmäinen viesti
"muu"
Opiskelin lapsi kotihoidossa yht. 3.5 vuotta. Mies oli kaksi syksyä myös opiskelija, jolloin hoisimme vauvan/taaperon opinnot sumplien. Opinnäytetyöt ja muut sellaiset kotona puuhailtavat olen kaikki tehnyt. Lisäksi joihinkik kursseihin saanut lastenhoitoapua mummilta. Jokunen harkkakin tuli tehtyä kun siihen ilmeni mahdollisuus, eli jollain perheenjäsenellä oli vapaata ja pystyi hoitamaan lasta. On kyllä ollut säätämistä nämä +3v, mutta opintopisteitä sinä aikana tullut 110-120 kun lähtökohta vauvan syntyessä oli 90op.
 
ap.
Kiitos kaikille vastauksista :)

Eli se kyllä onnistuu tavalla tai toisella.
Medän koulussa vaihtui nuo kurssi"tarjottimet" vai miksi niitä nyt sanoisi, juuri silloin kun minä aloitin eli vuonna 2012. Joten olen vähän miettinyt että JOS vaikka oikeasti venähtäisikin se kotona oleminen ihan niin pitkäksi aikaa että se 7 vuotta menee umpeen, niin ei ole mikään mahdottomuus mennä sinne takaisin uudestaan kirjoille.

Ala on sellainen jota tosiaan haluan opiskella, ja olen vakkarina sellaisessa työssä missä tuota tutkintoa tarvitsisin. Nyt olen harjoittelijana/opiskelijana tekemässä noita töitä.

Kyllä minä uskon että nyt repästään ja kokeillaan miten menee. Voihan se olla ettei raskaus tule ihan tosta noin vain.

Pitää sitten OPOn kanssa jutella virtuaali- ja iltaopinnoista kun/jos asia tulee ajankohtaiseksi. Ja onhan minullakin mummu joka vauvaa voisi aina silloin tällöin hoitaa, jos vaika kurssin kerrallaan kävis koulussa. Ja voihan sen miehen isäkuukaudenkin sumplia jotenkin sopivasti koulun "ruuhkakuukaudeksi" tai jotain. Sen näkee sitten :D

Mutta, opiskella kai voi koko loppuelämän, mutta lapsia ei ehkä hirveästi sitten 4- tai 5-kymppisenä voi saada.
 

Yhteistyössä