V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Gazalaisilla ei ole enää takaisin tulemista.Trump on siirrättämässä paIestiinalaiset turvaan pahan Israelin vierestä, joten ainakin minä olisin paIestiinalaisena iloinen siitä.
Sinähän olet ilmoittanut pakenevasi Suomesta jos Venäjä hyökkää Suomeen. Miten luulet, että sinut otettaisiin vastaan?
Kyllä sinun nyt täytyy mennä sinne, koska oikea rikollinen pääsi livahtamaan karkuun.En todellakaan ole, erehdyt henkilöstä.
Mikä ihmeen gazalainen kiinteistö? Siellähän on melkein kaikki talot rauniona.Gazalaisilla ei ole enää takaisin tulemista.
Antaisitko kiinteistösi ja maatilkkusi rosvojen haltuun ja muuttaisit kiltisti pois jaloista maille kaukaisille?
Iloitsin kun katsoin uutisista muuttokuormaletkoja takaisin kotikonnuille Gazassa.Mikä ihmeen gazalainen kiinteistö? Siellähän on melkein kaikki talot rauniona.
Kyl mä rauhaa rakastavana palestiinalaisena muuttaisin pois Gazasta.
HuIIulla halvat huvit.Iloitsin kun katsoin uutisista muuttokuormaletkoja takaisin kotikonnuille Gazassa.
Nauroin radiouutiselle, jossa tanskalaiset vitsailevat halauvansa ostaa yhden osavaltion Amerikasta. Ehkä Trump muutttaa pakoon Gazan Rivieralle.
Maailman pahimmat hullut Trump&Musk aiheuttavat sinussakin hulluutta.HuIIulla halvat huvit.
Ajattele, että porukka on vastustanut syrjintää, kaltoinkohtelua ja reliikkien ryöstöä.Eskimo-jäätelöä saa taas valmistaa ja myydä?
Epämiellyttävät sanat kuuluukin poistaa, kunhan vain lumikikkeleitä on lupa rustata naapurin pihalle.Normaali käännettiin hetki sitten nopealla sykkeellä epänormaaliksi, ja minulla oli aidosti pelko siitä, että tähän jäädään tai pistetään vaidetta silmään ja mennään vielä syvemmälle utopiaan!
Kukapa olisi koskaan voinut arvata, että tämä maailma palaa askel askeleelta jälleen normaaliksi! Ja millä vauhdilla!
Olen äärimmäisen helpottunut näistä nykywokea koskevista muutoksista, ja globojen ahdistamisista!
Nuo keksityt sanat, ja niille keksityt merkitykset ja niihin liittyvät toimet tosiaan joutavat mennä julkisuudesta.
Kai nyt sentään valkoisia heteroita saa syrjiä?Ajattele, että porukka on vastustanut syrjintää, kaltoinkohtelua ja reliikkien ryöstöä.
Ja sulle eskimojäätelö on se juttu...
Ihanaa että olet tuota mieltä!Epämiellyttävät sanat kuuluukin poistaa, kunhan vain lumikikkeleitä on lupa rustata naapurin pihalle.
Jaa että feminismi eli tasa-arvo on kielletty sana.... kiitos sovinistiille
Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).Ihanaa että olet tuota mieltä!
Ei ole kyse epämiellyttävistä sanoista vaan keksityistä ja keinomerkityksellisistä, joille on luotu käytäntöjä=utopiaa.
Ihanaa että olet tuota mieltä!
Ei ole kyse epämiellyttävistä sanoista vaan keksityistä ja keinomerkityksellisistä, joille on luotu käytäntöjä=utopiaa.
Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).
Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).
Kyse ei ole näistä, näillä luettelemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä nykywoken kanssa. Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).
Puolassa vieraillut suomalainen julkkislesbopariskunta kertoi nähneensä kaupungilla kylttejä, jotka kieltävät naisten käsikädessä Kävelyn.Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).
Voitko perustella, millä tavalla ei muka ole?Mitä woke sinusta sitten on, jos ei sitä, että yritetään saada vähemmistöille tasa-arvo ja tunnustus, että hekin ovat arvokkaita ihmisiä?Kyse ei ole näistä, näillä luettelemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä nykywoken kanssa. Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!
Koen helpotusta kun pääsemme eroon tästä utopiasta joka toimii järkeä ja ihan perustiedettä vastaan.
Voitko perustella, millä tavalla ei muka ole?Mitä woke sinusta sitten on, jos ei sitä, että yritetään saada vähemmistöille tasa-arvo ja tunnustus, että hekin ovat arvokkaita ihmisiä?
Keissi Putinissa olen aina ollut kansalaisten puolella - kansallisuudesta piittaamatta.Maa on menossa kohti autoritaarisuutta ja jotkut täällä hurraavat. Lispettiä en ihmettele, koska ihaileehan hän jo Putiniakin.
Niin kauan kuin nämä asiat eivät itseä koske, on helppo huudella, että mahtavaa on.