Amerikan yhdysvalloissa viranomaiset poistavat wokesanastoa käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ihmeen gazalainen kiinteistö? Siellähän on melkein kaikki talot rauniona.
Kyl mä rauhaa rakastavana palestiinalaisena muuttaisin pois Gazasta.
Iloitsin kun katsoin uutisista muuttokuormaletkoja takaisin kotikonnuille Gazassa.
Nauroin radiouutiselle, jossa tanskalaiset vitsailevat halauvansa ostaa yhden osavaltion Amerikasta. Ehkä Trump muutttaa pakoon Gazan Rivieralle.

Normaali käännettiin hetki sitten nopealla sykkeellä epänormaaliksi, ja minulla oli aidosti pelko siitä, että tähän jäädään tai pistetään vaidetta silmään ja mennään vielä syvemmälle utopiaan!

Kukapa olisi koskaan voinut arvata, että tämä maailma palaa askel askeleelta jälleen normaaliksi! Ja millä vauhdilla!

Olen äärimmäisen helpottunut näistä nykywokea koskevista muutoksista, ja globojen ahdistamisista!

Nuo keksityt sanat, ja niille keksityt merkitykset ja niihin liittyvät toimet tosiaan joutavat mennä julkisuudesta.
Epämiellyttävät sanat kuuluukin poistaa, kunhan vain lumikikkeleitä on lupa rustata naapurin pihalle.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Epämiellyttävät sanat kuuluukin poistaa, kunhan vain lumikikkeleitä on lupa rustata naapurin pihalle.
Ihanaa että olet tuota mieltä!🤗

Ei ole kyse epämiellyttävistä sanoista vaan keksityistä ja keinomerkityksellisistä, joille on luotu käytäntöjä=utopiaa.

Ihanaa että olet tuota mieltä!

Ei ole kyse epämiellyttävistä sanoista vaan keksityistä ja keinomerkityksellisistä, joille on luotu käytäntöjä=utopiaa.
Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).

Ei ole kyse sanoista vaan teoista. Siitä, että mustaihoisia valkoiset poliisit hakkaa hengiltä, siitä, että homot eivät uskalla kävellä käsikädessä kadulla, kun joku voi hyökätä kimppuun, siitä, että naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).

👍

Maa on menossa kohti autoritaarisuutta ja jotkut täällä hurraavat. Lispettiä en ihmettele, koska ihaileehan hän jo Putiniakin.

Niin kauan kuin nämä asiat eivät itseä koske, on helppo huudella, että mahtavaa on.

Niinpä.

Kyse ei ole näistä, näillä luettelemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä nykywoken kanssa. Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!

Koen helpotusta kun pääsemme eroon tästä utopiasta joka toimii järkeä ja ihan perustiedettä vastaan.

Puolassa vieraillut suomalainen julkkislesbopariskunta kertoi nähneensä kaupungilla kylttejä, jotka kieltävät naisten käsikädessä Kävelyn.

Kyse ei ole näistä, näillä luettelemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä nykywoken kanssa. Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!

Koen helpotusta kun pääsemme eroon tästä utopiasta joka toimii järkeä ja ihan perustiedettä vastaan.
Voitko perustella, millä tavalla ei muka ole?Mitä woke sinusta sitten on, jos ei sitä, että yritetään saada vähemmistöille tasa-arvo ja tunnustus, että hekin ovat arvokkaita ihmisiä?

Maa on menossa kohti autoritaarisuutta ja jotkut täällä hurraavat. Lispettiä en ihmettele, koska ihaileehan hän jo Putiniakin.

Niin kauan kuin nämä asiat eivät itseä koske, on helppo huudella, että mahtavaa on.
Keissi Putinissa olen aina ollut kansalaisten puolella - kansallisuudesta piittaamatta.

Se nyt on käsitetty vain väärin, enkä tätä kantaani tuo joka kerta mielipiteissäni esiin. Jos ihmiset haluavat ymmärtää asioita tahallaan väärin niin se on heidän asiansa.🤷‍♀️

Yhteistyössä