Amerikan yhdysvalloissa viranomaiset poistavat wokesanastoa käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaali käännettiin hetki sitten nopealla sykkeellä epänormaaliksi, ja minulla oli aidosti pelko siitä, että tähän jäädään tai pistetään vaidetta silmään ja mennään vielä syvemmälle utopiaan!

Kukapa olisi koskaan voinut arvata, että tämä maailma palaa askel askeleelta jälleen normaaliksi!🙏🏼 Ja millä vauhdilla!❤️

Olen äärimmäisen helpottunut näistä nykywokea koskevista muutoksista, ja globojen ahdistamisista!

Nuo keksityt sanat, ja niille keksityt merkitykset ja niihin liittyvät toimet tosiaan joutavat mennä julkisuudesta.

Viimeksi muokattu:
"Liittovaltion piirituomari on määrännyt Yhdysvalloissa terveys- ja terveyspalvelujen ministeriön, tautien valvonta- ja ehkäisykeskukset sekä elintarvike- ja lääkeviraston palauttamaan verkkosivuilleen tiedot, jotka on presidentti Donald Trumpin määräyksestä poistettu."

Sananvapautta peräänkuuluttavat rajoittavat sananvapautta. Jep jep..
Näin on. Woke on hieno asia. Kuka haluaisi enää palata viime vuosisadan tunkkaiseen maailmaan?
Vauva av:lla on tai oli ketju, jossa jutellaan 1970-luvusta. Puistatti lukea miten yleistä seksuaalinen häirintä oli silloin.
Lopetin aikoinaan viihteellä käymisen lapsuuspitäjässäni samasta syystä.
Myös pk-seudulla työpaikoilla olin vaikeuksissa samasta syystä. Asioille vain naureskeltiin.
Viikkasin pyykit kaappeihin.
Vaikka pidän edelleen harmaista vaatteista, ehkä jo eläkeläisenä voisin käyttää enemmän punaisia vaatteita. Värianalyysiasiantuntija aikoinaan sanoi, että käytä punaista mahdollisimman paljon.

Näin on. Woke on hieno asia. Kuka haluaisi enää palata viime vuosisadan tunkkaiseen maailmaan?
Vauva av:lla on tai oli ketju, jossa jutellaan 1970-luvusta. Puistatti lukea miten yleistä seksuaalinen häirintä oli silloin.
Lopetin aikoinaan viihteellä käymisen lapsuuspitäjässäni samasta syystä.
Myös pk-seudulla työpaikoilla olin vaikeuksissa samasta syystä. Asioille vain naureskeltiin.
Viikkasin pyykit kaappeihin.
Vaikka pidän edelleen harmaista vaatteista, ehkä jo eläkeläisenä voisin käyttää enemmän punaisia vaatteita. Värianalyysiasiantuntija aikoinaan sanoi, että käytä punaista mahdollisimman paljon.

👍

Jos tietyt sanat poistetaan käytöstä niin keksitään uudet sanat ilmaisemaan samat asiat.

Pitääkö kaikki sanat viimein poistaa sanakirjasta?
Olen yksineläjänä ja ikääntyneenä huomannut, että äitini leveä savon murre pukkaa usein mieleeni. Luultavasti kuolinvuoteellani viimeiset sanani ovat levveetä savvoo.
Radio-ohjelmassa omainen muisteli isoäitiään, joka entisenä natsina oli paljastanut kuolinvuoteellaan viimeisinä sanoinaan koko ikänsä salailemansa menneisyyden.
Siksi mielenterveydestään kannattaa pitää hyvää huolta. Aivot ovat ihmeellinen tietopankki. Vaikka kuinka yrität esittää fiksua, riisuttuna ja peräseinän edessä olet sama ihminen, joka hapuili ensimmäisiä kokonaisia lauseita lapsuudessa. Minä luultavasti sanoin: Anna äeti kakkuleepä.
En silloin kärsinyt tämän palstan häntäkärpäsistä, jotka vainoavat minua Anna, alepa ja Lepa pilkkanimillään.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Suunta on oikea
Kansalaisilta kuuluukin rajoittaa vapaata keskustelua.
Ei ole oikeen, että ihmiset voivat vaaratta ilmaista mielipiteensä

Venäjä ja North-Korea esimerkiksi katukäyttäytymiseen,

Johan nyt Erkkikin tuon ymmärtää, Lispetin lisäksi.

• Haha
Reactions: Lispetti
Olen yksineläjänä ja ikääntyneenä huomannut, että äitini leveä savon murre pukkaa usein mieleeni. Luultavasti kuolinvuoteellani viimeiset sanani ovat levveetä savvoo.
Radio-ohjelmassa omainen muisteli isoäitiään, joka entisenä natsina oli paljastanut kuolinvuoteellaan viimeisinä sanoinaan koko ikänsä salailemansa menneisyyden.
Siksi mielenterveydestään kannattaa pitää hyvää huolta. Aivot ovat ihmeellinen tietopankki. Vaikka kuinka yrität esittää fiksua, riisuttuna ja peräseinän edessä olet sama ihminen, joka hapuili ensimmäisiä kokonaisia lauseita lapsuudessa. Minä luultavasti sanoin: Anna äeti kakkuleepä.
En silloin kärsinyt tämän palstan häntäkärpäsistä, jotka vainoavat minua Anna, alepa ja Lepa pilkkanimillään.
Et joudu suuren counselin eteen, jos kielletyt sanasi ovat viimeiset sanasi.
Uskon, että voit vaipua ikuiseen uneen rauhallisin mielin.

Yhteistyössä