T
Törkeä eksä
Vieras
Tossa juttelin ystäväni kanssa, hän oli sattumalta törmännyt eksääni kaupungilla.... niin olivat siinä niitä näitä jutelleet ja eksäni oli kysynyt ystävältäni, onko hän kanssani tekemisissä jne. ja sitten myöskin maininnut, että olen hänen mielestään lihonut. Siis eksäni oi sanonut näin ystävälleni... nään eksääni ehkä n. pari kertaa vuodessa, ei ole syytä nähdä mitenkään erityisemmin, on erosta vuosia jne. ja normaalit asialliset välit kun on yhteishuoltajuus niin vähän olin että aikamoista kommentointia, mitä helvettiä mun painoni sille sen kummemmin kuuluu jne. hän näki minut kun toi lasta sukujuhliini olin siinä mekko päällä ja esiliina kun olin juuri keittiöhommissa kakkuja tekemässä. Tuli vähän sellanen olo että tekis mieli soittaa ja kiljua sille että on perkele kommentoimatta mun ulkonäköä MUN YSTÄVÄLLE. Omilleen senkus haukkukoot vaikka ei haittaa minua kun ei tule mun korviini kuitenkaan.Enkä ole mielestäni mitenkään sen kummempi läski ku ennenkään.
Vähän vaikeeta koittaa suhtautua asiallisesti häneen tällasen jälkeen. Ääliö saatana.
Vähän vaikeeta koittaa suhtautua asiallisesti häneen tällasen jälkeen. Ääliö saatana.