alottelija

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Törkeä eksä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Törkeä eksä

Vieras
Tossa juttelin ystäväni kanssa, hän oli sattumalta törmännyt eksääni kaupungilla.... niin olivat siinä niitä näitä jutelleet ja eksäni oli kysynyt ystävältäni, onko hän kanssani tekemisissä jne. ja sitten myöskin maininnut, että olen hänen mielestään lihonut. Siis eksäni oi sanonut näin ystävälleni... nään eksääni ehkä n. pari kertaa vuodessa, ei ole syytä nähdä mitenkään erityisemmin, on erosta vuosia jne. ja normaalit asialliset välit kun on yhteishuoltajuus niin vähän olin että aikamoista kommentointia, mitä helvettiä mun painoni sille sen kummemmin kuuluu jne. hän näki minut kun toi lasta sukujuhliini olin siinä mekko päällä ja esiliina kun olin juuri keittiöhommissa kakkuja tekemässä. Tuli vähän sellanen olo että tekis mieli soittaa ja kiljua sille että on perkele kommentoimatta mun ulkonäköä MUN YSTÄVÄLLE. Omilleen senkus haukkukoot vaikka ei haittaa minua kun ei tule mun korviini kuitenkaan.Enkä ole mielestäni mitenkään sen kummempi läski ku ennenkään.
Vähän vaikeeta koittaa suhtautua asiallisesti häneen tällasen jälkeen. Ääliö saatana.

Mies tiesi, että kaverisi kertoo sen sinulle eli halusi loukata tahallaan. Tuo oli tavallaan tehokkaampi keino siihen kun että olisis sanonut sen sinulle suoraan. Jotakin on ilmeisesti jäänyt hampaankoloon.

[QUOTE="vieras";26726729]Mies tiesi, että kaverisi kertoo sen sinulle eli halusi loukata tahallaan. Tuo oli tavallaan tehokkaampi keino siihen kun että olisis sanonut sen sinulle suoraan. Jotakin on ilmeisesti jäänyt hampaankoloon.[/QUOTE]
Eli jos kerrot sen miehelle, niin annat sen voittaa. Olet kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

En siitä korviani hetkauttais.
Jaa, no mun mielestä jos ajatellaan että on yhteishuoltajuus ja näin siis syy olla asiallisissa väleissä siihen ei kuuluis toisen ulkonöän arvosteleminen eli tahallinen loukkaaminen, kun siihen ei mitään syytä pitäisi olla kummallakaan. Eli aikuiseen käyttäytymiseen sun maailmassa kuuluu loukkaavat kommentit, pidä toki toi jos se toimii sulle.

[QUOTE="vieras";26726738]Eli jos kerrot sen miehelle, niin annat sen voittaa. Olet kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.[/QUOTE] en tässä ajatellu oikeasti sille mitään aiheesta sanoa, kunhan nyt vaan eka reaktio oli että soitan ja sanon miten paskapäistä tollanen on. Mutta sitten muistin että erottiinkin juuri siksi, että se on paskapää. Kumma vaan että pitää vuosienkin päästä jotenkin koittaa toista loukata ihan kun ei olis siinä erotessa jo tullut kaikki mielipiteet selväksi ja asiat näin ollen loppuun käsitelty.

Jaa, no mun mielestä jos ajatellaan että on yhteishuoltajuus ja näin siis syy olla asiallisissa väleissä siihen ei kuuluis toisen ulkonöän arvosteleminen eli tahallinen loukkaaminen, kun siihen ei mitään syytä pitäisi olla kummallakaan. Eli aikuiseen käyttäytymiseen sun maailmassa kuuluu loukkaavat kommentit, pidä toki toi jos se toimii sulle.

Pyh pah, aikuiseen käyttäytymiseen ei kuulu loukkaavat kommentit minun maailmassani.
Mitä luulet exän tolla hakeneen? Just tota kimpaantumista.. Taitaa tuntee sut liiankin hyvin ja tietää miten iskeä vyön alle? ;)
Ole vaan ihan coolisti, sanoo mitä sanoo.

[QUOTE="vieras";26726922]Tais osua oikeeseen, kun noin kimpaannuit... ;) Hei haloo! Kuka aikuinen jaksaa lotkauttaa korviaan tuollasesta? :O[/QUOTE]
Tuossa aloittajalla siitä että hän olisi lihonut vaan siitä, että loukkaantui tylsästä kommentista. Ihme naaraita täällä irrallaan ilkkumassa heti, jos jollekin on sanottu ikävästi ja hän on siitä pahoillaan.

Pyh pah, aikuiseen käyttäytymiseen ei kuulu loukkaavat kommentit minun maailmassani.
Mitä luulet exän tolla hakeneen? Just tota kimpaantumista.. Taitaa tuntee sut liiankin hyvin ja tietää miten iskeä vyön alle? ;)
Ole vaan ihan coolisti, sanoo mitä sanoo.
En ymmärrä miksi sen kummemmin haluaisi mun kimpaantuvan kun ei tosiaan olla mitenkään jatkuvasti tekemisissä ja kun ollaan niin ihan lasten asioissa vaan.

Tiedätkö millä sävyllä tuo kommentti oli sanottu? Ihan neutraalisti voi todeta toiselle että "se on lihonut" jos omilla silmillään on nähnyt että toinen on lihonut. Onko se sitten kivaa lihoneesta kuulla että on lihonut on toinen juttu. Samoin kuin se että onko korrektia jutustella toisen painosta vaikkei sitä ilkeämielisesti tekisikään.
Joskus yllättää miten osalle ihmisistä paino onkin niin herkkä paikka, työssäni joudun ottaa asiaa puheeksi, terveyden kannalta ja ihan neutraalisti ja silti voi olla heti herneet nekussa.

Yhteistyössä