mä en löydä avaimen kärkeä :/Alkuperäinen kirjoittaja mamma:läpi
löysikkö jo sakset?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä en löydä avaimen kärkeä :/Alkuperäinen kirjoittaja mamma:läpi
missä se on?
Ai. En...Alkuperäinen kirjoittaja mamma:löysikkö jo sakset?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä en löydä avaimen kärkeä :/Alkuperäinen kirjoittaja mamma:läpi
missä se on?
vinkki..tulostin..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ai. En...Alkuperäinen kirjoittaja mamma:löysikkö jo sakset?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä en löydä avaimen kärkeä :/Alkuperäinen kirjoittaja mamma:läpi
missä se on?
:snotty:
juu ja heti löytykiAlkuperäinen kirjoittaja mamma:vinkki..tulostin..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ai. En...Alkuperäinen kirjoittaja mamma:löysikkö jo sakset?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä en löydä avaimen kärkeä :/Alkuperäinen kirjoittaja mamma:läpi
missä se on?
:snotty:
ne yhdistyy sit ite ku oot löytäny liiman ja kaikki osatAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä oon niin uusi näissä peleissä, et miten saan nuo avaimen osat yhdistettyä? :ashamed:
pukupussiAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä löysin ne sakset mut en sitä avaimen kärkeä....... oon varmaan tosi tymä..... help!
:ashamed:
Se löytyy jostain niistä kolmesta harmaasta laatikosta siellä hyllyn päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä löysin ne sakset mut en sitä avaimen kärkeä....... oon varmaan tosi tymä..... help!
:ashamed:
tulostimen takaa löytyy sakset, joilla saa auki pukupussin... =)Alkuperäinen kirjoittaja kioto:mäkään en oikein honaa tota tulostin saatikka pukupussi juttua
siellä tulostimen takana on sakset jolla saa pukupussin rikki,siellä on avaimen viimenen osaAlkuperäinen kirjoittaja kioto:mäkään en oikein honaa tota tulostin saatikka pukupussi juttua
löysitkö sen kirjeen sieltä ruskeesta laatikosta hyllyn päältä? Siinä vihje missä vihje ulko-oven avaimen löytymiseen. Sit vaan viet sen avaimen siihen ulko-ovelle ja painat kahvasta.Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:no nyt on avin, miten mä pääsen tuolta ulos.... tämä olisi sitten virallisesti ensimmäinen läpi päästy huonepeli. pienelle avustuksella, tosin. :ashamed: