miten sen laatikon saa auki... painellu vaikka mistä. ku ei osaa aukoo ja ettiä oikeista paikoistaAlkuperäinen kirjoittaja peluri:löysitkö sen kirjeen sieltä ruskeesta laatikosta hyllyn päältä? Siinä vihje missä vihje ulko-oven avaimen löytymiseen. Sit vaan viet sen avaimen siihen ulko-ovelle ja painat kahvasta.Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:no nyt on avin, miten mä pääsen tuolta ulos.... tämä olisi sitten virallisesti ensimmäinen läpi päästy huonepeli. pienelle avustuksella, tosin. :ashamed:
sun pitää koittaa että mikä avain sopii mihinki laatikkoon, eli siitä sivusta siirrät avaimen laatikon päälle, ja laatikko aukeaa jos on oikee avain ne kaikki saa kyllä aukiAlkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Vitsit, avaimen löysin, en muuta... Mun hermot ei näköjään kestä tällaisia pelejä. :kieh: Mä luovutan. Kun en tiiä saako niitä tavaroita jotenkin auki tai saako sillä avaimella jotain tehtyä. Ne harmaat purkit siellä hyllyn päällä, niin mulla näkyy niissä vaan avaimen reiän kuvat.
Äläs nyt vielä luovuta! Käytä sitä avainta yhteen niistä purkeista. Raahaat päälle ja klikkaat! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Vitsit, avaimen löysin, en muuta... Mun hermot ei näköjään kestä tällaisia pelejä. :kieh: Mä luovutan. Kun en tiiä saako niitä tavaroita jotenkin auki tai saako sillä avaimella jotain tehtyä. Ne harmaat purkit siellä hyllyn päällä, niin mulla näkyy niissä vaan avaimen reiän kuvat.
turhauttavaaAlkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Sain kaksi niistä purkeista auki ja mulla on siis kaksi avainta. Kolmas ei aukea. Enkä saa sitä lipastakaan auki. Joku harmaa "terä"(?) löytyi kanssa. Sakset on myös. En mä kai sittenkään ihan uuno ole.
Eikö. Siks mä en yleensä tällaisia pelejä pelaakaan. Nyt ajattelin kuluttaa aikaa, kun mies vaihtamassa talvirenkaita ja ollaan lähdössä täksi päiväksi Kotkaan.Alkuperäinen kirjoittaja kioto:turhauttavaaAlkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Sain kaksi niistä purkeista auki ja mulla on siis kaksi avainta. Kolmas ei aukea. Enkä saa sitä lipastakaan auki. Joku harmaa "terä"(?) löytyi kanssa. Sakset on myös. En mä kai sittenkään ihan uuno ole.
mistä vielä löytyy osia avaimeen. juu en miekää saa lipsta auki =(Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Eikö. Siks mä en yleensä tällaisia pelejä pelaakaan. Nyt ajattelin kuluttaa aikaa, kun mies vaihtamassa talvirenkaita ja ollaan lähdössä täksi päiväksi Kotkaan.Alkuperäinen kirjoittaja kioto:turhauttavaaAlkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Sain kaksi niistä purkeista auki ja mulla on siis kaksi avainta. Kolmas ei aukea. Enkä saa sitä lipastakaan auki. Joku harmaa "terä"(?) löytyi kanssa. Sakset on myös. En mä kai sittenkään ihan uuno ole.
Leikatkaa niillä saksilla se pukupussi ja saikohan sen hyllyn päällä olevan ruskeen lippaan auki..?Alkuperäinen kirjoittaja kioto:mistä vielä löytyy osia avaimeen. juu en miekää saa lipsta auki =(Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Eikö. Siks mä en yleensä tällaisia pelejä pelaakaan. Nyt ajattelin kuluttaa aikaa, kun mies vaihtamassa talvirenkaita ja ollaan lähdössä täksi päiväksi Kotkaan.Alkuperäinen kirjoittaja kioto:turhauttavaaAlkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Sain kaksi niistä purkeista auki ja mulla on siis kaksi avainta. Kolmas ei aukea. Enkä saa sitä lipastakaan auki. Joku harmaa "terä"(?) löytyi kanssa. Sakset on myös. En mä kai sittenkään ihan uuno ole.
Mulla kaapeli ja lauta jonka kiinnitin seinään, mut entäs sit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Katotaas millanen tää on
http://uploads.ungrounded.net/218000/218329_MyHemal.swf
mä nyt kokeilen tätäkin.. kaikki hyllyt löydetty, avain, kaapeli ja sit joku muu "johto", mille en löydä paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja Archie:Mulla kaapeli ja lauta jonka kiinnitin seinään, mut entäs sit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Katotaas millanen tää on
joko kävitte autotallissa?Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Mullakin tohon toiseen peliin on lauta, jonka jo seinään laitoin sekä avain, mut se ei käy mihinkään.
Avain sopii oveenAlkuperäinen kirjoittaja kioto:mä nyt kokeilen tätäkin.. kaikki hyllyt löydetty, avain, kaapeli ja sit joku muu "johto", mille en löydä paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja Archie:Mulla kaapeli ja lauta jonka kiinnitin seinään, mut entäs sit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Katotaas millanen tää on
Koititko sitä hyllyn päällä olevaa yksinäistä lipasta? Kuin monta avainta sulla on ja ookko saanu sen yhen jo kokonaiseks?Alkuperäinen kirjoittaja kioto:pukupussi o saksittu, mutta lipasta en saa auki... tässähän tuntee ittensä jo tyhymäksi
pientä vinkkiä mistä noita lautoja löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja kioto:mä nyt kokeilen tätäkin.. kaikki hyllyt löydetty, avain, kaapeli ja sit joku muu "johto", mille en löydä paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja Archie:Mulla kaapeli ja lauta jonka kiinnitin seinään, mut entäs sit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Katotaas millanen tää on
Miten sinne pääsee? mulla yks harmaa avain joka ei käy oveen..Alkuperäinen kirjoittaja kioto:joko kävitte autotallissa?Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Mullakin tohon toiseen peliin on lauta, jonka jo seinään laitoin sekä avain, mut se ei käy mihinkään.
Ainakin siitä tv-tason alta, auton renkaiden edestä, työkalukaapista ja mistähän vielä oli, en muista enää.Alkuperäinen kirjoittaja Archie:pientä vinkkiä mistä noita lautoja löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja kioto:mä nyt kokeilen tätäkin.. kaikki hyllyt löydetty, avain, kaapeli ja sit joku muu "johto", mille en löydä paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja Archie:Mulla kaapeli ja lauta jonka kiinnitin seinään, mut entäs sit?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Katotaas millanen tää on