Ei mulla oo tollasia lukuja ylimmällä rivillä. mulle summaks tulee 44Alkuperäinen kirjoittaja juuri:yritän ratkoa keltaista koodia:
voisko olla että eka kohta lisätty 4, 7, 10 ja sit lisätään 13 -> 36
toinen kohta lukujen summaksi tulee 600, 500 niin oisko sitten 400 eli 400 - 178 = 222
mutta viimein pitää vielä keksiä
eikös ne sitten vain auennut, kun meni niille ja painoi ovia tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten ne kaapinovet auki? Kolmet avaimet on, ne napit lokerois painettu, johdot katkaistu...
Joo aukesAlkuperäinen kirjoittaja juuri:eikös ne sitten vain auennut, kun meni niille ja painoi ovia tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten ne kaapinovet auki? Kolmet avaimet on, ne napit lokerois painettu, johdot katkaistu...
Höh ja mä aattelin, et kuuden kertotaulua ja sain 66, mut ei auennu.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:sain sen viimeisen (kokeilemalla) = 60
en kyllä tiedä miten se tulee.
En mäkä ja noi koodit on älyyyy vaikeita :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:löyty joku luukku vuotavan putken takaa.. en saa auki
munkin pitäis lopetella ja lähtee siskontytön synttäreille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä luovutan, en jaksa miettii enää noita.
Tulee pää kipeeks.
Toivottavasti saatte läpi! :wave: