Mihin nuo 2 ratasta laitetaan?? Mulla suksista tikkaa tehtyinä, porkkana roikkuu ym mutta jäljellä vielä hiiri, 2 ratasta, kettinki ja se pesukoneen rumpu.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mitähän noilla suksilla tehdään?..2 ratasta on paikoillaan..porkkana roikkuu katosta...suksille en käyttöä vielä oo keksin
en saa???Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:kukista tulee yksi avain
jostain sieltä purkkien välistä kun sorkkii.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en saa???Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:kukista tulee yksi avain
reunimmainen, sorkin vaikka miten kauan niitä ja sitten vain yhtäkkiä sain sieltä avaimen. en oikein osaa sanoa, mistä kohtaa se tuliAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kumman ritilän takaa? En saa :headwall:
Sen levyn takana olevaan tilaan. johki oikeeseen yläreunaan, klikkailet niitten kansAlkuperäinen kirjoittaja Apuva:Auttakaa nyt kiltit vielä tuossa kellaripelissä - en tajua mihen ne 2 ratasta pitää kiinnittää... ?
oikean puolinen ja ihan alhaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tietääkö ketään tarkkaa paikkaa sille ritiläavaimelle?
Mä en saa sitä vaikka kuinka sohisin :ashamed:
Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:oikean puolinen ja ihan alhaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tietääkö ketään tarkkaa paikkaa sille ritiläavaimelle?
Mä en saa sitä vaikka kuinka sohisin :ashamed:
mulla vaan 1 avain (tai taitaa kyl olla kaksi siinä nipussa)Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:2 avainta löytyn...olisko mattoveitsi ja ruuvari
Jep, pääsinki jo läpi kun löytyi vihdoin se ruuvari...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sen levyn takana olevaan tilaan. johki oikeeseen yläreunaan, klikkailet niitten kansAlkuperäinen kirjoittaja Apuva:Auttakaa nyt kiltit vielä tuossa kellaripelissä - en tajua mihen ne 2 ratasta pitää kiinnittää... ?
sain hullun vaikeen koodin, jota en tajuaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:mulla vaan 1 avain (tai taitaa kyl olla kaksi siinä nipussa)Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:2 avainta löytyn...olisko mattoveitsi ja ruuvari
keksin, mihin mattoveistä voi käyttää..
aikas vaikee, tarttee kokoajan koodejaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:
mulla on siniset ja punaiset avaimet, mistä yhdetAlkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:kolmet avaimet löytyny, mutta noi koodit. Mihin mattoveistä?
löytyAlkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:kirjahyllyssä,laudassa ja oliko siellä putkissa.. mä oon yrittäny tota veistä mattoon mut mihin kohtaan?