Aloitus, joka on jäänyt mieleesi :)?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Mulla jäi mieleen se, kun erään palstalaisen mies oli työmatkallaan joutunu naisen "raiskaamaksi".
Oli se ukko ollu niin kiltti mies, ettei ollut viittiny työntää sitä naista päältään pois, vaan antanu hoidella ittensä :whistle:
Sit se nainen oli tullut tälle miehelle vissiin raskaaksikin :/
:LOL:
Voi apua, oisko linkkiä?!
 
Borkku
Maarit vai oliko Maaret, no kuitenki hänen elämänsä oli hupaisaa luettavaa ja LTOn monet jutut toi ostoskärry varsinki =)
Puunnylkyttäjänki muistan.

Niin ja käytätkö pyöräilykypärää
 
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
muistan kaksi ketjua, joista toisen olen lukenut jo ennenkuin olin täällä itse kirjoittajana.
1. Kaikkea sitä voikaan sattua...oli tää äippä syönyt jotain mahalleen sopimatonta, ja kylvettänyt lapsiaan alasti. Oli sitten päästänyt pierun ja paskat oli lentänyt pitkin seiniä :LOL:
2. Sohvabagteereja juttu. MIssä aloittaja kysyi, suojaatteko sohvan kun harrastatte siinä seksiä. Ettei vieraat saa bagteereja. Kyllä nauratti silloinkin :D
mitä vittua??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se kun jonkun isä oli saattanut raskaaksi sen jonkun nuoren naisen, vaikka oli kunnanvaltuustossa. Ja kuinka se oli sen kauhean naisen syy kakki, kun isukki ei ollut päässyt siitä eroon, niin oli tarjonnut sille juotavaa. ja sit se oli tullut raskaaksi. :'( :xmas: :LOL: :headwall:
joo!tää oli hyvä,ja sit muistaakseni se kaikki oli sen tyttösen syytä.. :whistle:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
mie aika vähän muistan mitään ketjuja mut jonku rahankerjuu-ketjun muistan ja eiks jotkut sille aloittajalle sit ihan antanukki rahaa tai jotain?

Onhan täällä ollut parikin sellaista ketjua missä valiteltu kun eri ole rahaa ja palstalaiset luvanneet auttaa.Toinen sanoi ettei halua kenenkään rahoja ja toinen ei laitanut kenellekään yv:tä vaikka pyydettiin ja nikinkin teki.
Tällaiset itse muistan.
 
my,m
Monikin näistä on jäänyt mieleen, mutta itselleni tuli mieleen se ketju vähän aikaa sitten , jossa ap:n miehellä oli juuttunut jotakin (kurkku? ) takapuoleen ja palstalaiset antoivat neuvoja miten sen voisi saada pois... :D :D
 

Yhteistyössä