Aloitus, joka on jäänyt mieleesi :)?

En tiedä miksi se Alfa Naaraan kirjotus on jäänyt mieleen. Siinä oli kai joku sellanen juttu että olivat (tai mies ainekin oli) hyvin toimeen tuleva ja tää Alfa Naaras sai mieheltä "viikkorahaa". Ja siintä tuli kanssa elämää pidempi ketju. Muistaaks sitä kukaan?
 
Turkilmas
Tähän mennessä ehdottomasti parhaimmat naurut oon saanut siitä ketjusta jossa joku suunnitteli yllätystä saunassa olevalle miehelle. Että tekis hänelle voikkarit kaappiin, riisuis itsensä alastomaksi ja öljyäisi vartalonsa.

Ihan kaunis ajatus, mutta palstamammoilla alkoi mielikuvitus rönsyillä ja lopputulos oli se että nauroin vedet silmissä ketjua lukiessani :D :D .

Ja sit taas oikein kiukun nostatti ketju jossa puhuttiin homoudesta ja sen hyväksymisestä. Siis että miten reagoisi jos oma lapsi olisi homo. Ja joku hemmetin järjen jättiläinen selvitti että hänen lapsestaan ei voi tulla kun se kasvatetaan heteroksi :headwall: :headwall: . Tuo ketju oli muutenkin täynnä aivan älyttömiä kommentteja. Oli pakko otta jäähy koko ketjusta :kieh:
 
Kukas muistaa sen jutun kun oli ollu kankkunen ja kova kakkahätä (vai oksennus) ja mies vessassa? Oli sit kompuroinu pihalle miehen isoissa kumisaappaissa ja sit tapahtu vaikka mitä. Meinasin silloin kuolla nauruun, voikun se vielä löytyis tai ko kirjottais sen uudestaan vaikka tänne.
Sit oli yks provo, joka kuului kutakuinkin näin: Ajatelkaa, näin tänään naisen työntelemässä lasta ostoskärryissä :eek: . Eihän tää nyt kuulosta miltään, mut silloin kuulosti ja nauratti minua ja montaa muuta palstalaista ihan kippurassa :LOL: :LOL: :LOL:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Hei, se yks ketju, missä oli elokuvien nimistä tehty palstaan liittyviä muunnoksia, oli ihan hillittömän hauska. Oliskohan se vielä jollakin tallessa?
Tämä! Ettikää se, mä nauroin ihan hanuri vinollaan tuolle, se oli paras :D
 
muistan kaksi ketjua, joista toisen olen lukenut jo ennenkuin olin täällä itse kirjoittajana.
1. Kaikkea sitä voikaan sattua...oli tää äippä syönyt jotain mahalleen sopimatonta, ja kylvettänyt lapsiaan alasti. Oli sitten päästänyt pierun ja paskat oli lentänyt pitkin seiniä :LOL:
2. Sohvabagteereja juttu. MIssä aloittaja kysyi, suojaatteko sohvan kun harrastatte siinä seksiä. Ettei vieraat saa bagteereja. Kyllä nauratti silloinkin :D
 
Puuta nylkyttävä äijä-ketju jäi hyvin mieleen :LOL: Herne-tädin "sain ruuat ilmatteeks" ketjut on myös muistissa :D
Ja onhan täällä noita hauskoja ketjuja jo muitakin mainittu :D

Surullisin juttu mikä on jäänyt mieleen on ehdottomasti Miisa... :'( :hug:
 

Yhteistyössä