Aloitus, joka on jäänyt mieleesi :)?

harmaja
Taitaa olla tää ketju parasta aikoihin, etenkin kun en ole aikoihin täällä käynyt lueskelemassa.
Yhtäkään näistä mainituista ketjuista en ole nähnyt mutta tää ketju naurattaa ihan sairaasti.
 
Phoebe
Mulle on jääny mieleen se kuvaketju, jossa ainakin Vili43 (?) laitteli niitä hauskoja kuvia vielä hauskempien kuvatekstien kanssa. Mut siinä ei taida enää kuvat näkyä, vaikka se ketju löytyiskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kun vaimo hermostui puuta nylkyttävälle miehelle ja porasi rantakoivun reijän astetta suuremmaksi :'(
tämä tuli miullekki ekana mieleen :D

ja sitte se päiviö-juttu... voi herranen aika sentään... mimmonenhan tossu seki miesrukka oikein on? :LOL:

 
t ä t i
Sohvabagteerit tuli ekana mieleen, sitten viime joulun jälkeen se emäntä, joka oli tyhjentänyt kuusi pölypussillista kuusenneulasia vessanpönttöön ja koko rappu ihmetteli kun pjaska haisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Kyll se on se meitin L-koodi-ketju viime kesältä.. :D

http://kaksplus.fi/keskustelu/t789935

Tämäkö?Nti univaloa ei olekaan näkynyt aikoihin.
Jep, tuopa hyvinkin. Ei ole Univaloa näkynyt juu mutta ainakin viime kuulemani perusteella kuului ihan hyvää.
Hyvä sitten.Lissukin havinnyt palstalta.Sekin ahkeraan palstaili.

 
Miimiäinen
Mulla jäi mieleen se, kun erään palstalaisen mies oli työmatkallaan joutunu naisen "raiskaamaksi".
Oli se ukko ollu niin kiltti mies, ettei ollut viittiny työntää sitä naista päältään pois, vaan antanu hoidella ittensä :whistle:
Sit se nainen oli tullut tälle miehelle vissiin raskaaksikin :/
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Mulla jäi mieleen se, kun erään palstalaisen mies oli työmatkallaan joutunu naisen "raiskaamaksi".
Oli se ukko ollu niin kiltti mies, ettei ollut viittiny työntää sitä naista päältään pois, vaan antanu hoidella ittensä :whistle:
Sit se nainen oli tullut tälle miehelle vissiin raskaaksikin :/
:LOL:
 
Rukoilijasirkka
Se kun jonkun isä oli saattanut raskaaksi sen jonkun nuoren naisen, vaikka oli kunnanvaltuustossa. Ja kuinka se oli sen kauhean naisen syy kakki, kun isukki ei ollut päässyt siitä eroon, niin oli tarjonnut sille juotavaa. ja sit se oli tullut raskaaksi. :'( :xmas: :LOL: :headwall:
 

Yhteistyössä