Kerro lisää! Tätä mä en muista .Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:No sitä Päiviötä mä en kyllä ihan hevin unohda
Se oli aivan loistava ketjuAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:. ja sit se daaban kaksoiset -juttu jonka sittemmin joku musta tunnusti provokseen. En vaan enää muista kuka
Morsian kieltäytyi menemästä naimisiin, ellei mies muuta toista nimeään, joka oli Päiviö. Olikohan se tuo?Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Muut muistan mutta mikä oli Päiviö?
Tää oli paha! Mä en varmaan lukenu ketjua niin pitkälle et alottaja ois paljastanu sen nimen, kun Päiviö ei sanonu mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Morsian kieltäytyi menemästä naimisiin, ellei mies muuta toista nimeään, joka oli Päiviö. Olikohan se tuo?Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Muut muistan mutta mikä oli Päiviö?
Eiks joku kortsu löytyny vessanpöntöstäAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Se kortsu roskiksessa-juttu
Enivei. Mun on ehkä vaikee muistaa yksityiskohtia, koska on hämmentävää että joku yleensä löytelee kortsuja yhtään mistäänAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Eiks joku kortsu löytyny vessanpöntöstäAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Se kortsu roskiksessa-juttu
Juurikin tuo .Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Tää oli paha! Mä en varmaan lukenu ketjua niin pitkälle et alottaja ois paljastanu sen nimen, kun Päiviö ei sanonu mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Morsian kieltäytyi menemästä naimisiin, ellei mies muuta toista nimeään, joka oli Päiviö. Olikohan se tuo?Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Muut muistan mutta mikä oli Päiviö?
Alkuperäinen kirjoittaja tää oli hyvä:Anoppi syötti vauvalle väkisin hilloa!