Aloitus, joka on jäänyt mieleesi :)?

Mulle on jääny se kun joku antoi anopille kuukupin joululahjaks :LOL: .
Todellisuudessa olivat kuvanneet öistä taivasta jossa kuu loisti ja teettäneet siitä ihan tavallisen kahvimukin anopille lahjaks =) .
 
"Myyjä pilasi äitini syntymäpäivä lounaan!"
Eli joku vei mutsinsa ABC:lle syömään lounasta (noutopöytä missä luki että vain kaksi pihviä per lärvä :xmas: ) ja yritti siinä sivussa syöttää muksunsa ilmaiseksi siten, että otti omalle lautaselleen ylimääräiset perunat ja kastikkeet jotka pöydässä vaivihkaa hivutti pikkulautaselle, ja kun myyjä sitten tuli sanomaan että jos lapsi syö niin hänestä veloitetaan lapsen annoksen hinta, niin johan oli piru irti ja äidin synttärit pilalla :LOL:
 
millipilli
Ton synttärilounaan mäkin muistan :D Sitten tietysi puuta nylkyttävä mies... ja sit se daaban kaksoiset -juttu jonka sittemmin joku musta tunnusti provokseen. En vaan enää muista kuka
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Muut muistan mutta mikä oli Päiviö?
Morsian kieltäytyi menemästä naimisiin, ellei mies muuta toista nimeään, joka oli Päiviö. Olikohan se tuo?
Tää oli paha! Mä en varmaan lukenu ketjua niin pitkälle et alottaja ois paljastanu sen nimen, kun Päiviö ei sanonu mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Muut muistan mutta mikä oli Päiviö?
Morsian kieltäytyi menemästä naimisiin, ellei mies muuta toista nimeään, joka oli Päiviö. Olikohan se tuo?
Tää oli paha! Mä en varmaan lukenu ketjua niin pitkälle et alottaja ois paljastanu sen nimen, kun Päiviö ei sanonu mitään.
Juurikin tuo :D.
 

Yhteistyössä