Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Tosi paljon onnea plussauksesta horrorpop !! :heart:

Meidän pienimies päälle 4kk ikäinen, vuoden jos malttais oottaa ennen kuin ruvetaan toista yrittämään.. :) Ja miulla on päähänpinttymä, että BMI:n oltava alle 25, kun en halua mihinkään sokerirasitus-testiin : /

Jospa vaaka-lukema alkais ens maanantain kuutosella, saa nähdä.. :)
 
horrorpop: Minä ainakin käsitän tuon viikkopudotuksen olevan juurikin se määrä, minkä on saanut pudotettua just sillä viikolla. En sitten tiedä onko se oikeasti noin. Valaiskaapa muut mites tuo on!
Niin ja onnea plussauksesta! =)
 
Viikkopudotus on juurikin se mitä olet viikon aikana pudottanut, ei mikään keskiarvo. Jos ei paino ole viikon aikana muuttunut, silloin viikkopudotus on 0kg.

Mä alan kohta päivittelemään tuota listaa. Itsellä viikkopudotusta painossa 2.3kg johon olen ihan tyytyväinen. Tiesin että se tasaantuu jossain vaiheessa ja jos se nyt lähtis tuota vauhtia koko ajan (mikä on mahdotonta, tiedän) niin mun tavoite olis aika lähellä täyttymistään 13vkon paaston jälkeen. Kaikkiaanhan mä suunnittelin jatkavani paastoa sen 16vkoa jos vain homma sujuu, ehkä pidempäänkin mutta sitten täytyy käväistä lääkärissä yleisessä terveystarkastuksessa.
 
Kevyempänä Kohti Kevättä vko 3

Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 76 kg (17.1.11)
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: 1,5 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 1 kg

Nikki: Olkkis74
Pituus 169cm
Aloituspaino: 135.9kg (3.1.11)
Tavoitepaino: alle 100kg
Paino nyt: 127.9kg
Pudotettu: -8kg
Viikkopudotus: -2,3kg
Matkaa tavoitteeseen: 28kg

Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5 kg (2.1.11)
Tavoitepaino: 57 kg
Paino nyt: 60,2 kg (17.1.11)
Pudotettu: -2,3 kg
Viikkopudotus: -0,8 kg

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 70,8kg (17.1.11)
Pudotettu: -2,2kg
Viikkopudotus: -2kg

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 83,9 kg
Pudotettu: -1,1 kg
Viikkopudotus: -1,1 kg

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: 64-67kg eli normaalipaino
Paino nyt: 87,3kg (17.1.11)
Pudotettu: 1 kg
Viikkopudotus: 0,7kg

Nikki: miss.piggy
Pituus: 179 cm
Aloituspaino: 113kg
Tavoitepaino: 1. tavoite paino 99kg 2.tavoite paino 85kg
Paino nyt: 107,1
Pudotettu: -5,9
Viikkopudotus: -0,8

Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 82,9kg (17.1)
Pudotettu: -1.9kg
Viikkopudotus: -1.2kg
Matkaa 1.tavoitteeseen: 2,9kg

Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 55,5kg (17.1.-11)
Pudotettu: -2,2kg
Viikkopudotus: -0,5kg
Matkaa tavoitteeseen: 3,5kg

Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 121.7kg
Pudotettu: 10.1kg
Viikkopudotus: 4.1kg
Matkaa tavoitteeseen: 21.8kg

Nikki: Pyrrhula
Pituus: 167 cm
Aloituspaino: 88,3 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 75 kg (näin aluksi)
Paino nyt: 85,6 kg
Pudotettu: 2,7 kg
Viikkopudotus: 0,3 kg
Matkaa tavoitepainoon: 10,6 kg
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan, mutta en ilmoittele painoa virallisesti, ennekuin se on alle lähtöpainon. Tänään aamusta sain jo reilusti yli 77kg lukemia, eli melkein pari kiloa lisää tähän ketjuun ilmoittamaani lähtöpainoon. Mies kävi viikonloppuna hakemassa meille lainaan luvatun crosstrainerin ja olen polkenut sillä sekä sunnuntaina että eilen. Toivon että lihaksiin on kertynyt nestettä liikunnan aloituksen vuoksi ja osa painosta selittyy sillä. Ihan mitkä tahansa oudot selitykset auttavat tässä tilanteessa, jos tässä mikään siis auttaa :)

Aion kyllä roikkua mukana ketjussa saamassa itselleni tsemppiä ja tsemppaamassa muita, jos ketään ei haittaa, vaikkei paino näin aluksi putoaisikaan. Jos crossailen melkein joka päivä ja keksin vielä jonkun toisen kotijumpan, jolla voisi treenata lihaskuntoa, niin jossain vaiheessa sen on pakko näkyä kropassa. Luulisi ainakin?

Horrorpop: onnea plussasta ja tsemppiä painontarkkailuun! On tosi haastavaa pitää paino kurissa kun ei saa varsinaisesti laihduttaa, mutta varmasti pystyt siihen.
 
IhanaValo
Paljon onnea horrorpop plussasta!:flower: Yrität vaan pitää syömiset suht kevyenä, mut muistat silti syödä tarpeeks niin eiköhän se siitä.

Hyvä neuvoa muita ku itelle iski taas hirveä himo, sipseihin tällä kertaa ja pitihän niitä vähän saada.
Toivotaan et saisin nyt loppuviikon pidettyä himot kurissa, vois kuitata eilisen karkkipäiväksi.

Ja tietenkin, taas tää muisti..Mutru, pysy mukana vaan :) ja tsemppiä!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 121.7kg
Pudotettu: 10.1kg
Viikkopudotus: 4.1kg
Matkaa tavoitteeseen: 21.8kg

Tuossa noi mun tiedot. Unohdin ihan täysin ne eilen laittaa, vaikka täällä kävinkin lukemassa.
Viikonloppu oli vaikea, kun mies vaan herkutteli..MRRR!! Mutta en sortunut syömään mitään ja siitä olen tosi tyytyväinen. Eilen ostin konsultilta muutaman patukan ja illalla sellaisen söinkin. Ai että kyllä nautin kun suu sai ekan kerran kahteen viikkoon tehdä töitä =)
 
Kiitos kaikille onnittelijoille. Mä epäilinkin et joku mun dietin taas pilaa, mut kun se näin ihana yllätys oli niin en pistä pahakseni... :p Mulla tuntuu et ruokahalu on pienentyny nyt plussauksen jälkeen, kertookohan mun kroppa, et aiemmin on ollu ylisyöntiä et vähempikin riittää?....

Mä oon sit tuon viikkopudotuksen ymmärtänyt lahjakkaasti vääri, eli viimeisin viikkopudotus oli sit 0 kg.

Kävin ostamassa toissapäivänä jumppapallon, ajattelin et sillä on hyvä jotain tehdä vaikka sit isommanki mahan kans. Tosin tais olla jotain sekundalaatua, kun ilma ei pysy kunnolla sisällä. Mut kyllähän tuo ainakin tällaisen rapakuntoisen vatsalihakset kipeytyi vaikka vaan hetken sen pallon kans ketkuilin sillon illalla.
 
Tervehdys!

Vihdoin ja viimein pääsin kirjautumaan tänne. Eilen oli monasti mielessä, mutta aina kun istahdin koneelle, niin tuli jotain muuta hommaa. Tässä eilisen päivän rimpsu:
Nikki: Pyrrhula
Pituus: 167 cm
Aloituspaino: 88,3 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 75 kg (näin aluksi)
Paino nyt: 85,6 kg
Pudotettu: 2,7 kg
Viikkopudotus: 0,3 kg
Matkaa tavoitepainoon: 10,6 kg
 
Huh, mikä päivä taas ollut eikä loppua näy...

Ex, joka sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, on ollut la-illasta asti kateissa. Olen yrittänyt yhteisen lapsemme asioissa häntä tavoittaa mutta ei ole vastannut kolmeen päivään puhelimeensa. Kukaan ei tiedä missä hän on tai mitä on tapahtunut. Stressaa niin paljon ettei oo muistanut juodakaan tarpeeksi... Hieman pelottaa mitä on tapahtunut. Likkakin on ihan ihmeissään.

Päivittelen yksäreistä tuota listaa kunhan saan tätä hässäkkää rauhoitettua. Tuntuu pahalta vaikka onkin ex kyseessä. :/
 
horrorpop, onnea oikein paljon :hug: Ihanaa ihanaa!!!

olkkis74, toivottavasti mies löytyy nopsaan ja kaikki on kunnossa!

Mun lista jäi tällä viikolla tekemättä :ashamed: Meiltä oli eiliseen saakka nettiyhteys poikki :mad: ja vielä pirun menkat alko, ne turvottaa aina pari kiloa... Mutta. Eilen kävin elämäni ensimmäistä kertaa zumbassa, kun tänne meidän peräkylälle sellainen saatiin :) Liikunta on muutenkin lisääntynyt, kun yllättäen alkoi perhepäivähoitajan homma ja lasten perässä saapi juosta yhtenään...

Antakaa anteeksi listattomuuteni, ensi maanantaina taas listalla!
 
Huomenta!

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ex löyty hengissä ja hyvin voivana. Oli naisystävänsä luona ja oli unohtanut puhelimensa kotiin. Tyttökin rentoutui ihan silmissä, kun sai puhua puhelimessa isänsä kanssa.
 
IhanaValo
Olkkis, hyvä että ex löytyi kunnossa.

Itellä meni tää päivä melkein hyvin, syömisten suhteen siis. Kasvisten määrää pitäs lisätä ihan radikaalisti, se "pallero" (Kiloklubissa) meinaa aina jäädä punaseks. Niin myös tänään.
Mut kaks muuta oli vihreitä ja neljäs keltainen.

Muuten sitten ei mennykään niin hyvin. Kuopuksella, 3v., on ollu muutaman päivän maha ihan löysällä ja nyt parina päivänä on tullu yläkauttakin ulos osa mitä nyt on saanu syötyä ja sisällään pidettyä :( On koitettu nyt syöttää ja juottaa minkä vaan menee, tyttö kun on muutenkin pienikokoinen, miinuskäyrällä kasvaa, ja aika huonoruokanenkin vielä.: /
Pitää kattoa jos ei ala ohi menemään niin käyttää lääkärillä..On ainakin vielä ihan hyväkuntoisen olonen onneks.
 
Kylläpäs täällä on porukalla monen sorttista murhetta tullut... :( Toivottavasti IhananValon tyttärellä menee vatsatauti pian ohi. On niin sääli aina sivusta katsoa, kun pikkuiset sairastaa. Ennemmin itse kärsis toisen vaivan, kun lapset on kipeänä.

Mulla on tullu hirmuista väsymystä, ehkä raskauteen johtuvaa. Tuntuu et lenkit on koiran kans lyhentyny ja muutenki on niin väsy olo. Välillä tuntuu ettei ruoka maistu ja välillä on sit tosiaan nälkä ihan vähän väliä. Nyt en hirveesti oo sen puoleen syömisiä rajoittanut, et syön ku siltä tuntuu. Oon vaan herkut jättäny oikeestaan kokonaan pois. Sillon ku syön niin syön jotain enemmän nälkää pois pitävää. Oon jopa syönyt kasviksia, mikä mulle on kans sellanen hankala juttu ollut aina...
 
Hei!

Mulla on kyllä ollut niin tahkeaa tää touhu, en ole varsinaisesti mässännyt mitään mutta en kyllä hurjasti seurannut syömisiänikään... Mua houkuttaisi vetää vaikka joku 2 viikon täysnutraus tähän ikäänkuin alkutsemppariks ja jos sillä sais tippumaan pari-kolme kiloa nopeasti niin olis varmasti suuri motivaatio jatkaa ruokavaliolla siitä eteenpäin. Ongelmaks muodostuu se mun hypoglykemia ja se miten selviän ne ensimmäiset kolme päivää ennenkuin kroppa menee ketoosiin. Sen jälkeen ei pitäis olla ongelmaa sillä mullahan ei ole varsinaisesti diabetes vaan verensokeri heittee tavallista herkemmin. Ja rahakin tietenkin mietityttää kun yks laatikko riittä 3 päiväksi ja maksaa n. 20 euroa ja miehelle on kuitenkin pakko ostaa ihan normi ruokaa... Olen vaan lueskellut netistä jotta jotkut on saaneet nutreilla hyvän alun ja jatkaneet kevyemmällä ruokavaliolla ja paino on jatkanut putoamista. JOTAIN buustia mää kyllä tähän tarvisin kun ei nyt vain homma toimi!


horrorpopille hurjasti onnea plussasta! Muillekkin tsemppiä ja tulkaahan vähän tsemppaamaan meitä tänne viikollakin!
 
Mulla on paino pudonnut nyt ihan kuin itsestään =) Johtuiskohan osaksi siitä, etten enää ehdi pahemmin syömään, saatikka sitten leipomaan mitään... Alotin työt ja on niin pitkiä päiviä ollut, ettei illalla enää ruoanlaiton jälkeen jaksa mitään ekstraa, vaikka pitäis jotain hommailla. Tänäänkin tiedossa 10 tunnin touhuaminen hoitolasten kanssa. Toivottavasti viikonloppuna ei repsahda ja ahkerointi näkyy vielä maanantain punnauksissa! Nyt ehkä se turvotus menkoista laskee, mutta paras tsemppi on se, kun näkee vaakaan mennessä, että paino putoaa ;)

Sori oma napa :ashamed:
 
IhanaValo
Huomenia!
Miulla eilen meni taas liikaa ruokaa, pasta ja makaroniruuat muutenkin on miulle paha, syön niitä liikaa jos niitä sattuu olemaan. Ja se näkyi tän aamun vaakalukemassa. Kun nyt taas sais tsempattua..

Horrorpop; Samaa mieltä, on kamalaa ku pienet sairastaa..ennemmin tosiaan ottais itelleen sen taudin, olipa niillä mikä hyvänsä.

Haave; Miekään en jaksais oottaa sitä painon hitaasti putoamista, vaan jotain nopeampaa pitäs olla. Mut pelkillä pusseilla mie en kyl kestäs olla, oon liikaa ruuan perään ja tällä itsekurilla..:ashamed:

Mutta tsemppiä kaikille!
 
glaudia: Juuri tuon takia pyysin listalle tulevat tiedot yksärinä jotteivät jäisi pois listalta. Onnistuisiko seuraavalla kerralla???? Sieltä yksäreistä paljon helpompi päivittää kun täältä muiden viestien seasta... En halua nipottaa mutta tekee mulle päivitykset helpommaksi. :D

Tänään on ollut ihan hauska päivä. Osallistuin eilen ihan huvin vuoksi MTV3 webtoimituksen järjestämään talvivalokuvakisaan ja olin yllättynyt kun mun kuva läpäisi esikarsinnan ja pääsi niiden kuvien joukkoon josta valitaan voittaja. En olis uskonut että ikkunan läpi tavallisella kännykkäkameralla otettu kuva olis noin hyvä. :D Tuskin tuo kuva voittaa mutta hienolta tuntuu kun joku tykkäs.
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Miulla on huono fiilis huomisaamusta, ei varmana oo laskenu paino yhtään vaan päinvastoin, pitää toivoa ettei oo kamalasti noussu : /
Itsestähän nää syömiset ja liikkumiset on kiinni, tunnustan olevani liian laiska ja itsekuriton :( Morkkistaa jo valmiiks.
 
Mä oon ylpeä itsestäni. Mies on nyt kahtena iltana paistanut itselleen pizzaa ja tekipä eilen myös karjalanpaistia. Mieli on tehnyt maistaa mutta en ole antanut mielihaluilleni periksi. Olen ylpeä itsestäni että olen pystynyt vastustamaan mielitekoja...
 

Yhteistyössä