Heippa!
Mahtuuko vielä mukaan projektiin?
Olen ikilaihduttaja ja paatunut jojoilija. Olen aina ollut ylipainoinen. Pituutta löytyy 168 cm, ja paino on vaihdellut 70-105 kg välillä, tällä hetkellä mennään siinä puolivälissä. Olen kokeillut kaikenlaista: Painonvartijoita, Keventäjiä, kaalisoppaa ja Nutrilettiakin. Nämä viimeksi mainitut eivät kyllä ole minua varten. Parhaiten paino on lähtenyt perinteisellä "lisää liikuntaa ja ruokavalio terveellisemmäksi" -menetelmällä
Nyt olen ihastunut Kalorilaskuriin ja vakuuttunut sen tehosta. Liityin mukaan viime kesänä, kun olin raskaana. Sain lokakuussa vauvan, ja vahdin painoa raskausaikana, en toki varsinaisesti laihduttanut. Tarkkailu tuotti tulosta ja paino nousi koko raskausaikana vain 6-7 kg. Nyt lähes täysimetän ja paino on menossa mukavaan suuntaan. Edes jouluna ahmitut suklaat ja muut herkut eivät kääntäneet suuntaa ylöspäin, toki hidastivat tahtia.
Tässä tietojani:
Nikki: Iiaa
Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 90 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 78 kg
Paino nyt: 87,2 kg (24.1.)
Pudotettu: 2,8 kg
Viikkopudotus: 0,7 kg
Matkaa tavoitepainoon: 9,7 kg
Minulta löytyy tilastoja pidemmältäkin ajalta, mutta laitan tähän vuoden alusta. Ennen raskautta painoin pitkään 93 kg, joten nyt olo on kuutisen kiloa kevyempi. Tämä tuntuu jo aika kivasti vaatteissa. Tarkoitus on edetä terveellisellä ruoalla ja hallitulla herkuttelulla. Tavoitteeni on saada paino tuonne alle kahdeksaan kymppiin, mikä on edelleen reilusti ylipainon puolella. Se on kuitenkin sellainen paino, missä olen ollut aika tyytyväinen itseeni. Katsotaan sitten myöhemmin, laitetaanko tavoitetta alemmas.