3
33
Vieras
Mistä johtuu toisen passiivisuus tehdä aloitteita fyysiseen kanssakäyntiin? Mies lähtee kyllä aina mukaan, kun teen aloitteen seksiin, halailuun, kädestäpitämiseen, suutelemiseen tms, mutta hyvin harvoin näen hänen itse aloittavan näitä asioita. Alkua ja pitempiä näkemistaukoja lukuunottamatta mies ei esim. juuri koskaan näytä siltä, että kaipaisi seksiä. Taukojenkaan jälkeen hän ei ilmeisestä halustaan huolimatta saa aikaan aloitetta. Kuitenkin hän lähtee heti mukaan ja on aktiivinen jos minä vaan olen tullut kiinni, ottanut hänen kädestään ja ohjannut sitä tai alkanut itse ensin koskemaan. Jos hän kerran haluaa ja nauttii näistä asioista, miksei hän koskaan käynnistä niitä?
Olen itse hyvin seksuaalinen ja aloitteellinen. Johtuuko miehen jättäytyminen pois aloitteidenteosta siitä? Kutsuu lempeästi munahaukaksi. Se ei oikein enää naurata, kun tilanne on muuttunut niin passiiviseksi hänen puoleltaan.
Haluaisin vain joskus kokea olevani niin haluttu, että mies itse tulee luokse, tarttuu ensin ja ohjaa tilannetta.
Olen itse hyvin seksuaalinen ja aloitteellinen. Johtuuko miehen jättäytyminen pois aloitteidenteosta siitä? Kutsuu lempeästi munahaukaksi. Se ei oikein enää naurata, kun tilanne on muuttunut niin passiiviseksi hänen puoleltaan.
Haluaisin vain joskus kokea olevani niin haluttu, että mies itse tulee luokse, tarttuu ensin ja ohjaa tilannetta.