aloe vera gel-juoma

vieras myös
No en ole käyttänyt, en ole edes kuullut koko juomasta. Nämä tällaiset on kyllä yleensä pelkkää rahastusta. Eiköhän niillekkin rahoille löydy parempaakin käyttöä. Mihin tarkoitukseen sitä ajattelit käyttää? Ja mihin sen luvataan auttavan?
 
Minä olen käyttänyt jo kolme vuotta ja apua olen saanut laktoosi-intoleranssiin. Ennen en voinut käyttää kuin hylatuotteita ja kaksi pulloa käytettyäni kokeilin varovasti juoda kaakaota. Pelkäsin että saan valvoa koko yön kipujen vuoksi mutta toisin kävi. Eskarilainen saa apua ummetukseen ja koululaisella vahvistui nenän limakalvot; enää ei ole turhia nenäverenvuotoja. Aloevera on meillä siis auttanut.
Myös hiukset ja iho voivat paremmin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 22:25 vieras kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut ja oletteko saanut apua johonkin tiettyyn vaivaan?
Itseäni kiinostaisi kokeilla, mutta meneekö rahat hukkaan?
Aloe juoma auttaa etenkin suolistovaivoihin ja sitä kautta myös allergiaan, ihottumiin, fibron oireisiin yms. Kuulostaa varmaan toisten korviin hihhulimeiningiltä, mutta sehän on tujua tavaraa ja suoliston kunto vaikuttaa aivoihin asti.

Mitään mehuja ei kannata ostaa, vaan parhaat tuotteet on LR:n ja FLP:n juomat. Maksaa reilu 30 e pullo.

Lapsillekin olen juottanut sitä milli per ikävuosi, iho parani nopeasti mm.!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 16:58 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 22:25 vieras kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut ja oletteko saanut apua johonkin tiettyyn vaivaan?
Itseäni kiinostaisi kokeilla, mutta meneekö rahat hukkaan?
Aloe juoma auttaa etenkin suolistovaivoihin ja sitä kautta myös allergiaan, ihottumiin, fibron oireisiin yms. Kuulostaa varmaan toisten korviin hihhulimeiningiltä, mutta sehän on tujua tavaraa ja suoliston kunto vaikuttaa aivoihin asti.

Mitään mehuja ei kannata ostaa, vaan parhaat tuotteet on LR:n ja FLP:n juomat. Maksaa reilu 30 e pullo.

Lapsillekin olen juottanut sitä milli per ikävuosi, iho parani nopeasti mm.!
Mitä tarkoittaa LR ja FLP??? :ashamed:
 
LR = firman nimi joka valmistaa kyseistä juomaa
FLP...en itse tiedä varmuudella, olisko forever living tai jotain.
Itse juon ja samoten myyn LR:n tuotteita. Hinta 31,50 ja voin taata etteivät rahat mene hukkaan.
Aikasemmassa viestissä laitoinkin jo s-posti osoitteen, johon voi laittaa viestejä...kysymyksiä yms. Järjestellään myös kotikutsuja ympäri suomen..jos jotakuta kiinnostaa =)

Menipä pisnekseksi =) mutta tuotteet ovat todella hyviä ja haluaisin todellakin kaikille mahdollisuuden tutustua!

Anselmiina2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 21:32 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 16:58 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 22:25 vieras kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut ja oletteko saanut apua johonkin tiettyyn vaivaan?
Itseäni kiinostaisi kokeilla, mutta meneekö rahat hukkaan?
Aloe juoma auttaa etenkin suolistovaivoihin ja sitä kautta myös allergiaan, ihottumiin, fibron oireisiin yms. Kuulostaa varmaan toisten korviin hihhulimeiningiltä, mutta sehän on tujua tavaraa ja suoliston kunto vaikuttaa aivoihin asti.

Mitään mehuja ei kannata ostaa, vaan parhaat tuotteet on LR:n ja FLP:n juomat. Maksaa reilu 30 e pullo.

Lapsillekin olen juottanut sitä milli per ikävuosi, iho parani nopeasti mm.!
Mitä tarkoittaa LR ja FLP??? :ashamed:
LR on sen firman nimi, saksalainen ja FLP on amerikkalainen forever living products.
 
Liilin äiti
Minä olen kuullut ja ottanut paljon selvää noista aloe vera-juomista, ja piti hankkia joskus tuota LR:n juomaa mutta sitten se vaan unohtui. Mistähän löytäisi jälleenmyyjän Länsi-suomen alueelta??
 
Olisin kiinnostunut jos jollain sattuisi olemaan myös huonoja kokemuksia (jos niitä on?) B)
Kirjotelkaa ihmeessä, olisin jälleenmyyjänä erittäin kiinnostunut myös näistä mahdollisista huonoista kokemuksista...

-Anselmiina2-
 

Yhteistyössä