aloe vera

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti -69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti -69

Vieras
Olen kuullut aloe verasta ja onko kukaan teistä äideistä kokeillut vauvoille tai pikkulapsille aloe vera nektaria suoliston hyvinvointia tukemaan? Onko siitä ollut apua ja voiko sitä antaa pikkulapselle?

Hei!
Itse olen antanut pojalle (nyt 9kk) jo monta kuukautta juomaa ja käyttänyt vain aloe vera tuotteita muutenkin =)
Pojan atooppinen iho on parantunut jo pelkästään geelijuoman ansiosta, joten suosittelen kokeilemaan :flower:
Markkinoillahan on jos jonkin merkkisiä juomia, suosittelen sellaista hunajan makuista, jossa on 90,1% aloe veraa..ihan jo sen takia, että se sisältää kaikista vähiten aloiinia (tehty tutkimus)
Jos haluat lisä informaatiota ennen ostopäätöstä, niin ota yhteyttä: anselmiina2@luukku.com :heart: kerron mielelläni lisää :hug: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 20:28 äiti -69 kirjoitti:
Olen kuullut aloe verasta ja onko kukaan teistä äideistä kokeillut vauvoille tai pikkulapsille aloe vera nektaria suoliston hyvinvointia tukemaan? Onko siitä ollut apua ja voiko sitä antaa pikkulapselle?

Meillä juotiin koko viime talvi aloe-juomaa, nuorin oli silloin 3v. Flunssat ei ainakaan vaivanneet niinkuin nyt,esikoisen tukka paksuni ihan silmissä ja iho-oireetkin tosiaan väheni. Pakko tilata taas lapsille pari pulloa, että selvitään tästä talvesta, räkätaudit on koko ajan päällä!

Voi antaa pienemmillekin, milli per ikävuosi annostuksella muistaakseni ainakin aluksi. Allergikoille on myös hyväksi.

Ei ole samaa. Keltainen pullo taitaa olla FLP:n. Meillä pullo on sellainen valkoinen, jossa aloe kasvin lehti ja sit makuvaihtoehdon kuva (hunaja, persikka).
En ole koskaan kyseistä (flp:n) juomaa testannut mutta tiedän, että siinä on aika paljon sitä aloiinia ja juoma tais olla mehua tai jotain nektariinia?
voin hyvinkin olla tuon mehun suhteen väärässä... mutta sen tiedän että LR:n juoma on 6 kertaa tehokkaampaa kuin vaikka 100% mehu =)

Olette rohkeita.
Minä en kuuna päivä koskaan joisi sitä LR aloe juomaa..lapseni ovat minulle rakkaita, en ole tarpeeksi "rohkea" vaarantaakseni heitä tällaisella juomalla.
Tätini oli tukehtua kun joi tätä juomaa, joutui hakeutumaan päivystykseen...huh lääkärissä varoiteltiin näistä "hyvistä" aloejuomista.

Tutullani maksaarvot nousivat 3 kertaiseksi aloitettuaan aloen juomisen sekin LR;n hänellä meni juoman lopettamisen jälkeen 6kk arvojen palauttamiseen normaaliksi
Anoppi on vannonut tämän juoman nimeen, monta vuotta käyttänyt säännöllisesti, tammikuussa paisui vatsa.. diag suolisto tulehdus...kipeä ja kova vaiva hoitaa kuntoon, lääkäri kielsi ehdottomasti aloen käytön "syy" oli siinä. Anoppi sanoi ettei koskaan enää hurahda :x :x

Saattaahan markkinoilla olla oikeasti hyviä aloe tuotteita, sellaisia jotka ovat lääketieteellisesti testattu turvallisiksi.

hmmm....
onkohan kyseessä juuri ollut LR:n aloe vera juoma?
koska laatu on testattu euroopan suurimmassa ja tunnetuimmassa testausinstituutissa ja laajojen sensoristen,mikrobiologisten ja kemiallisten kontrollien perusteella.
lisäksi fresenius instituutti suorittaa pistokokeita ostamalla tuotteita peitellysti ja tekemällä aloe veralle riippumattomia, kuukausittaisia laatukontrolleja. jokaisesta käytettävästä raaka-aine-erästä otetaan näyte, ja lisäksi tuotantolaitokset testataan ainakin kerran vuodessa.
sama instituutti testaa saksassa mm. lasten ruuat ja suomeen tulevat tuotteet joissa on tämä fresenius instituutin laatu sinetti "pääsee" tullin ohi ilman tarkastuksia....
olen vielä asiasta tehtaalle yhteyksissä...ilmottelen mitä sanovat.
mutta ikävää jos todella käynyt näin :\|

Yhteistyössä