allposters.fi kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon tilannut (pariin kertaan) julisteita, jotka tulivat tosi nopeasti. Olen myös tilannut canvastauluja ja niissä kesti pari päivää kauemmin.
Julisteet paksuja, hyvälaatuisia. Taulut olivat myös hyvälaatuisia. Tykkäsin kaikista.
Kaikki oli pakattu hyvin eli kaikki olivat ehjiä.

Suomeen tavara tulee yleensä hollannista.

Toimitus voi kestää, jos tilaa enemmän, niin sen hitaimman mukaan. Mikä voi olla tosiaan 3 viikkoa. Jopa 4. Mutta se kyllä lukee tuotteen kohdalla.

Ehjänä on tullut, ja sitä mitä tilasi. Laatu on ollut kautta linjan hyvää!

Varsinkin julisteita yms tuolla on aivan ihania!

Tilasin marraskuun loppupuolella ja saapumisajaksi arvioitiin 9.-19.12. Vasta 8.12 saan viestin, jossa kerrotaan, että tilaus on lähetetty ja arvioitu saapumisaika 26.12. Joten aika kauan saa odotella..

Hyviä kokemuksia, tavaran tulo voi tosiaan hieman kestää, mutta kyllä ne tulee :) Kaikkea ei ilmeisesti ole varastossa. Eräässä tilauksessa tuli tavara tipoittain. Osa heti, mutta tilauksessa ollut t paita kesti tulla 2kk mutta mainittiin, että ei ole varastossa ja tulee myöhemmin :D

Tavara tulee tosiaan hollannista, eli mitään tullimaksuja ei tule.

Tilasin Allpostersilta julisteen, joka on nyt lähetetty, mutta postiko sen tuo vai joku UPS? En löydä mistään tietoa, mikä firma hoitaa kuljetuksen. Osaako joku sanoa, onko julistepakkaus noudettava postista, vai tuodaanko se ovelle?

Kotiin on tullut, en tosin huomannut katsoa mikä firma toi.
Tilasin myös julisteen jonka lähtemisestä tuli ilmoitus minulle sähköpostilla. Pitkän odottelun jälkeen aloin selvittää toimituksen kulkua. Sieltä selvisi,että lähetys oli saapunut paikalliselle kuriirille joka oli edelleen yrittänyt toimittaa lähetystä vastaanottajalle (minulle). Saamani tiedon mukaan lähetti oli yrittänyt tavoittaa minua kotiosoitteesta mutta en ollut kotona (asun kerrostalossa jossa on ovisummeri) mitään ilmoitusta lähetyksen saapumisesta en saanut, tilauksessa olin ilmoittanut yhteystietoni toimittajalle (puh. numero / sähköpostiosoite). Tämän jälkeen lähetys palautettiin vastaan ottajalle.
Olen pyytänyt Allpostersilta kirjallisesti selvitystä tapahtuneesta eli miksi tässä näin kävi??

Tilasin kolme T-paitaa. Yksi tuli vikkelästi ja kahta muuta olen odotellut nyt 1,5kk. Asiakaspalvelun vastaukset on, kuin savolaisen suusta: "suattaavat tulla piankin." Joululahjoja en lähtis tilaamaan. :) Ei jatkoon.

Ei kannata antaa virallista sähköpostiosoitetta, sillä tilauksen jälkeen alkaa erittäin agressiivinen sähköpostimainonta. Tästä ei pääse millään eroon, vaikka sivulla on eri vaihtoehtoja mainostiheydelle.

Yhteistyössä