Ällöttää miehen menneisyys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En vain pääse tästä yli... Suhteemme alkuaikoina sain kautta rantain tietää, että mieheni on harrastanut joskus aikoinaan (ennen minua todellakin) seksiä parin teinin kanssa. En tiedä ovatko he edes olleet 16-vuotiaita tällöin, mieheni oli silloin vähän päälle parikymppinen.

Miehelläni on "vilkas" menneisyys, missä ei muu haittaa, paitsi tuo em. asia... :/ Ajattelin, että asia unohtuu ja että kykenen arvostamaan miestäni vaikka asiasta kuulinkin, mutta arvostus ei ole tullut takaisin tässä vuosikymmenen aikana. Juuri nyt on taas ahdistus päällä. Hyi olkoon. En tiedä miksi jatkoin silti yhdessäoloa - ehkä siksi, että alussa tuo ei tuntunut NÄIN pahalta, ja siksi, että kaikki muu miehessä on niin hyvää.

Just mietin et kun ite olin teini, eli 15-16v. niin järjestäen kaikilla kavereilla oli 18v.--> olevia poikaystäviä, kuten minullakin..Se oli ns.normaalia.. :D Eikai kukaan nyt pthyi, oman ikästään mopo luuseria ottanut!Piti olla auto.. :p

Niin. Aina saat olla teinejä tavatessanne ajattelemassa, että mahtaako miehesi mielessään himoita juuri ohimeneviä alaikäisiä. En sietäisi moista pedofiilia. En missään nimessä.

Mun yks entinen mies seurusteli 19-vuotiaana 13-vuotiaan tytön kanssa, eikä se haitannut mua meidän seurusteluaikana. Asuttiin samalla kylällä niin siitä tiedän... Kyllä sitä sillon kovasti paheksuttiin, sen muistan, mut ei siitä mitään seuraamuksia tullu miehelle.

[QUOTE="vieras";24737290]Ihan eri aikaan kuitenkin...
Yritin miettiä selkeämpää tapaa ilmaista asia, mutten siihen hätään keksinyt. :D

Joo, aloin mä itsekin seurustella 15-vuotiaana itseäni kuusi vuotta vanhemman miehen kanssa ja jo sitä ennen olin pyörinyt parikymppisten kanssa. Mutta se vain tuntuu niin eriltä. Vaikkei kaiketi olekaan.[/QUOTE]

Ei siinä mun mielestä sitten ole mitään mitä sun kannattais harmitella. Ja muutenkin menneisyyteen ei kukaan voi vaikuttaa, joten ei siis senkään puolesta.

Mäkin olin 16v ja mun mies (melkeen) 25v kun alettiin seurustella. No ollaan me kyllä vieläki yhdessä, mut kuitenkin.. Oon mä paljon isommistakin ikäeroista kuullut :) joissa siis esim. tyttö/nainen on nuori ja mies ihan reilusti vanhempi.

Yhteistyössä