Ällöttää kun olen niin lihava :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epeli"

Vieras
Painoindeksini on 30, eli ylipainoa on, ja reilusti. :( Olen alkanut laihduttamaan ja liikkumaan paljon, ja painoa on lähtenyt HITAASTI se 4 kiloa. Joka päivä kun katson peliin niin näen vaan läskiä ja oikeasti tunnen vastenmielisyyttä itseäni kohtaan.
Minä haluan laihtua!

Jotenkin minulla ärsyttää se että olen päästänyt itseni tähän kuntoon. :/ Miksi sitä ei ole voinut elää terveellisemmin. Jotenkin tuo liikuntakin on vaan jäänyt ja unohtunut.

mutta taas huomenna voit olla hieman kevyempi ja joluna kaikki muutkin varmasti huomaavat sen. Terkuin toinen pullukka, just tänään aloitin laihdutuksen, 20 kiloa on pudotettavaa

Miksi tuo paino putoaa noin hitaasti?? Mutta ei kait sitä voi toivoaakkaan että 6 vuoden läskit katois kuin taikaiskusta.. :( Jouluun mennessä on pakko saada kiloja ainakin se 10 pois, ehkä enemmänkin.

Tsemmpiä teille muillekkin laihdutukseen.

Itse olen lihonut reilun vuoden aikana yli 20kg kun en raskausaikana pystynyt/jaksanut liikkua. Synnytyksen jälkeen olen ollut lähinnä kotona vauvan kanssa kun oikeasti hävettää ja inhottaa näyttäytyä missään. Tänäänkin meinasin lähteä vaunulenkille, mutta en yksinkertaisesti ilkeä, maha näyttää siltä kuin olisin edelleen raskaana ja käsivarret ei mahdu t-paitojen hihoihin.
Itkettää ja suututtaa.

ja täällä on myös kohtalotoveri. painoindeksi on tällä hetkellä 45 kg. alle vuodessa tuli 20 kiloa kun sairastuin. nyt kun on elimistö saatu tasapainoon niin painokin on ruvennut tippumaan. en ole koskaan, ikinä ollut näin läski (ja sanon suoraan läski koska sehän minä olen, läski, oikea laardiperse) enkä aio toistamiseen ollakaan.

vuosi meni siihen että sain elimistön tasapainoon ja paino rupes putoamaan, toivon olevani 20 kiloa kevyempi jouluun mennessä. pikkuhiljaa hyvä tulee. liikkuminen auttaa kiinteyttämään joten ap, pidä huoli siitä että jatkat liikkumista vaikka paino jumittais paikallaan tai vaikka nousiskin. lihas painaa enemmän kun läski ja huomaat kuitenkin kaventuneesi roimasti.

Ja niille jotka tulevat ilkkumaan: pahat sananne menevät kun vesi hanhen selästä.

Ei se pelkkä liikunnan lisääminen riitä. Ruokavalio kuntoon ja kalorit kuriin - johan alkaa tippumaan! :) Mulla tippui touko-kesäkuussa 11kg, tarkoitus jatkaa vielä muutama kuukausi sellaista 3-4kg/kk tahtia.

Itsekin suosittelen tuota Xtravaganzaa. Ainoa mikä on toiminut omalla kohdallani. Painoindeksini taisi olla 35 aloittaessani.

Nopeastihan paino ei putoa, itselläni 2 vuotta ja 2 kk takana. Tällä hetkellä vaaka näyttää - 38 kiloa. Normaalipainoinen olen ollut jo kauan. Tosin "nälkä kasvaa syödessä".

Tsemppiä koitokseen!

Yhteistyössä