Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Moikkis moi!
Mä sain kerrankin ton naisen alun sänkyyn nukkuun ja jätkä on upputunu pikku kakkoseen..
Hengähdys tauko siis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Moikkis moi!
Mä sain kerrankin ton naisen alun sänkyyn nukkuun ja jätkä on upputunu pikku kakkoseen..
Hengähdys tauko siis.![]()
Samat hommat täälläTai siis nuorin nukkuu, ja kaks muuta katsoo pikku kakkosta.
Sama ketju! :wave: Sun juttujasi on kaivattu.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:ööö...minäkin täällä piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :wave: Nyt oon kyllä niin mettässä ooppeleineni ja anopin kanssa, mutta mikä on ällö :ashamed: ? Eli onko tämä ollenkaan se ketju, missä joskus oli marsipaani päivän puheenaihe jne...
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:|O Ei sitä taas kauaa sitten kestänykkään... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:|O Ei sitä taas kauaa sitten kestänykkään... :kieh:![]()
Ihanata, että vihdoin ja viimein löysin perilleAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sama ketju! :wave: Sun juttujasi on kaivattu.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:ööö...minäkin täällä piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :wave: Nyt oon kyllä niin mettässä ooppeleineni ja anopin kanssa, mutta mikä on ällö :ashamed: ? Eli onko tämä ollenkaan se ketju, missä joskus oli marsipaani päivän puheenaihe jne...Ja Ultriksen naapuritkin vielä hengissä... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:ööö...minäkin täällä piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :wave: Nyt oon kyllä niin mettässä ooppeleineni ja anopin kanssa, mutta mikä on ällö :ashamed: ? Eli onko tämä ollenkaan se ketju, missä joskus oli marsipaani päivän puheenaihe jne...
Vitsit ookkona saanut ittellesi ihan ihka-aidon englantilaisen polliisin vai onko se miehenretale se Souhforkin nuorempi poika JR:n veljenäkin tunnettu?Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mä :wave: nopsasti..ukko..lue"bobby"läks anoppilaan ja mä jäin muka
tiskikonetta tyhjään ym..eivät kauaa ole,mut kuitenkin
Mun peräni on niin iso, ettei osumisongelmaa ole!Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Ihanata, että vihdoin ja viimein löysin perilleAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sama ketju! :wave: Sun juttujasi on kaivattu.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:ööö...minäkin täällä piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :wave: Nyt oon kyllä niin mettässä ooppeleineni ja anopin kanssa, mutta mikä on ällö :ashamed: ? Eli onko tämä ollenkaan se ketju, missä joskus oli marsipaani päivän puheenaihe jne...Ja Ultriksen naapuritkin vielä hengissä... :kieh:
Jäi jotenkin putki päälle tuosta joulunaikaisesta punahattujen vahtaamisesta ja sitten olikin aika lähteä ajelemaan naapureiden perään...Suomalaisilla on vaan niin kaposet perät, ettei millään meinaa osua vaikka kuinka tähtää, tai sitten pitäisi käydä hommaamassa prillit B)
Täällähän ne.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mä just meinaisnkin ruveta huutelemaan että missä on mussutukset![]()
Sää varastit omaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mä :wave: nopsasti..ukko..lue"bobby"läks anoppilaan ja mä jäin muka
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Vitsit ookkona saanut ittellesi ihan ihka-aidon englantilaisen polliisin vai onko se miehenretale se Souhforkin nuorempi poika JR:n veljenäkin tunnettu?Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mä :wave: nopsasti..ukko..lue"bobby"läks anoppilaan ja mä jäin muka
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mun tekee niin mieli patonkia.. :saint: voi kun sais uuniin sellasta..
=) mä oon väsy..voitte sanoa,et koska menee yli hilseen.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sää varastit omaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mä :wave: nopsasti..ukko..lue"bobby"läks anoppilaan ja mä jäin muka
![]()