Ällöt

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Moikkis moi!

Mä sain kerrankin ton naisen alun sänkyyn nukkuun ja jätkä on upputunu pikku kakkoseen..

Hengähdys tauko siis. :)

Samat hommat täällä :D Tai siis nuorin nukkuu, ja kaks muuta katsoo pikku kakkosta.

ööö...minäkin täällä piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :wave: Nyt oon kyllä niin mettässä ooppeleineni ja anopin kanssa, mutta mikä on ällö :ashamed: ? Eli onko tämä ollenkaan se ketju, missä joskus oli marsipaani päivän puheenaihe jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
ööö...minäkin täällä piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :wave: Nyt oon kyllä niin mettässä ooppeleineni ja anopin kanssa, mutta mikä on ällö :ashamed: ? Eli onko tämä ollenkaan se ketju, missä joskus oli marsipaani päivän puheenaihe jne...
Sama ketju! :wave: Sun juttujasi on kaivattu. :D Ja Ultriksen naapuritkin vielä hengissä... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sama ketju! :wave: Sun juttujasi on kaivattu. :D Ja Ultriksen naapuritkin vielä hengissä... :kieh:
Ihanata, että vihdoin ja viimein löysin perille ;) Jäi jotenkin putki päälle tuosta joulunaikaisesta punahattujen vahtaamisesta ja sitten olikin aika lähteä ajelemaan naapureiden perään...Suomalaisilla on vaan niin kaposet perät, ettei millään meinaa osua vaikka kuinka tähtää, tai sitten pitäisi käydä hommaamassa prillit B)

:wave: moikat

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mä :wave: nopsasti..ukko..lue"bobby"läks anoppilaan ja mä jäin muka
tiskikonetta tyhjään ym.. :whistle: eivät kauaa ole,mut kuitenkin
Vitsit ookkona saanut ittellesi ihan ihka-aidon englantilaisen polliisin vai onko se miehenretale se Souhforkin nuorempi poika JR:n veljenäkin tunnettu?
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ihanata, että vihdoin ja viimein löysin perille ;) Jäi jotenkin putki päälle tuosta joulunaikaisesta punahattujen vahtaamisesta ja sitten olikin aika lähteä ajelemaan naapureiden perään...Suomalaisilla on vaan niin kaposet perät, ettei millään meinaa osua vaikka kuinka tähtää, tai sitten pitäisi käydä hommaamassa prillit B)
Mun peräni on niin iso, ettei osumisongelmaa ole! :laugh: Mutta hei, keväällä teitin piha voi haista aikasta silakalle, vai söikö ne punahatut ne? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mä :wave: nopsasti..ukko..lue"bobby"läks anoppilaan ja mä jäin muka
tiskikonetta tyhjään ym.. :whistle: eivät kauaa ole,mut kuitenkin
Vitsit ookkona saanut ittellesi ihan ihka-aidon englantilaisen polliisin vai onko se miehenretale se Souhforkin nuorempi poika JR:n veljenäkin tunnettu?
:saint:

evinkipä hyvinkin.. :D ystäväni antoi hälle lempinimen ja ajoittain käytössä vieläkin :D :kieh:

|O Ärsyttääääääh...
Naapuri kertoi että vesirokkotartunnan voi saada kaupasta...

Mä vain vienosti pyysin että kun heille puhkeaa vesirokko, niin kertovat mulle asiasta etten vie omia lapsiani samaan aikaan pihalle sitä saamaan.
Miksi se on niin saakutin vaikeaa ihmisille tajuta että tahallinen tartuttaminen on eri asia kuin huono tuuri

:headwall: |O :|

Yhteistyössä