Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Höh, mun ei kannata ees koko aijaata kokeilla..Se ei tykkää musta, eihän se ees aukee koko sivu! :kieh:
se aukee TOSI hitaasti. koita imageshackia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Höh, mun ei kannata ees koko aijaata kokeilla..Se ei tykkää musta, eihän se ees aukee koko sivu! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Voih.. ihana neiti teillä.. :heart: :heart: kertakaikkisesti!!:heart:
on se :heart: äitillä monta kertaa itku kurkussa miten ihana lapsi voikaan olla. toista yhtä suloista ja kilttiä tuskin on mahdollista saada samaan perheeseen![]()
ja kyllä tuo emäntä on jo uhmansa aloittanut, kai se ottaa ne söpöilyt sitten takaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Voih.. ihana neiti teillä.. :heart: :heart: kertakaikkisesti!!:heart:
on se :heart: äitillä monta kertaa itku kurkussa miten ihana lapsi voikaan olla. toista yhtä suloista ja kilttiä tuskin on mahdollista saada samaan perheeseen![]()
ja kyllä tuo emäntä on jo uhmansa aloittanut, kai se ottaa ne söpöilyt sitten takaisin![]()
samaa mietin minäkin monta kertaa päivässä...että miten voikin olla noin ihana lapsi mulla.. :heart: Kyllä se osaa kiukutakkin ja uhmata ja sitten harvoin kun känkkäränkkä tulee niin sinä päivänä ei onnistu sitten mikään!! :kieh: :saint:
Mutta ne neidin pohdinnat on välillä niin ihania ja uskomattomia että kyyneleet silmissä täälläkin kuunnellaan... tänään oli jäkiskentän laidalla joku juoppo niin meillähän sitten keskusteltiin aiheesta koko luistelun ja kotimatkan ajan.. tyttö pohti mm. että eikö sedällä oo kotia kun tuossa nukkuu ja onkohan se tehnyt jotain pahaa eikä sen vaimo enää oo päästäny sitä kotiin.. mistä ihmeestä se tommosenkin keksi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Höh, mun ei kannata ees koko aijaata kokeilla..Se ei tykkää musta, eihän se ees aukee koko sivu! :kieh:
se aukee TOSI hitaasti. koita imageshackia.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:teillä kun on muutamilla useampia lapsia niin miten on onnistunu äippäneuvolat yksin lasten kans? meillä kun ipana saa slaagin kun nousen pöydälle ja pitäis perjantaina mennä neuvolaan kaksistaan ekaa kertaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Voih.. ihana neiti teillä.. :heart: :heart: kertakaikkisesti!!:heart:
samaa mietin minäkin monta kertaa päivässä...että miten voikin olla noin ihana lapsi mulla.. :heart: Kyllä se osaa kiukutakkin ja uhmata ja sitten harvoin kun känkkäränkkä tulee niin sinä päivänä ei onnistu sitten mikään!! :kieh: :saint:
Mutta ne neidin pohdinnat on välillä niin ihania ja uskomattomia että kyyneleet silmissä täälläkin kuunnellaan... tänään oli jäkiskentän laidalla joku juoppo niin meillähän sitten keskusteltiin aiheesta koko luistelun ja kotimatkan ajan.. tyttö pohti mm. että eikö sedällä oo kotia kun tuossa nukkuu ja onkohan se tehnyt jotain pahaa eikä sen vaimo enää oo päästäny sitä kotiin.. mistä ihmeestä se tommosenkin keksi..![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:teillä kun on muutamilla useampia lapsia niin miten on onnistunu äippäneuvolat yksin lasten kans? meillä kun ipana saa slaagin kun nousen pöydälle ja pitäis perjantaina mennä neuvolaan kaksistaan ekaa kertaa...
Jätkä huusi lattialla... :/
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Voih.. ihana neiti teillä.. :heart: :heart: kertakaikkisesti!!:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:teillä kun on muutamilla useampia lapsia niin miten on onnistunu äippäneuvolat yksin lasten kans? meillä kun ipana saa slaagin kun nousen pöydälle ja pitäis perjantaina mennä neuvolaan kaksistaan ekaa kertaa...
niin se taitaa meilläkin mennä. ellei huuda sitten harjoittelijan sylissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:teillä kun on muutamilla useampia lapsia niin miten on onnistunu äippäneuvolat yksin lasten kans? meillä kun ipana saa slaagin kun nousen pöydälle ja pitäis perjantaina mennä neuvolaan kaksistaan ekaa kertaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:teillä kun on muutamilla useampia lapsia niin miten on onnistunu äippäneuvolat yksin lasten kans? meillä kun ipana saa slaagin kun nousen pöydälle ja pitäis perjantaina mennä neuvolaan kaksistaan ekaa kertaa...
oisko siellä jotain toista terkkaa,joka vois leikittää lasta sillä aikaa ?kysyisit rohkeesti ja selität ,et kokee pelottavana sen makuulla olon äidillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
tuutko illalla :wave: tai kohta :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
mä yritän päästä illalla, kattoo olon mukaan :wave: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
mää voisn tästä keksiä jotain kaksmielistä... mutta en viiti..kun MÄÄ oon kiltti tyttö.. :saint:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mä painun pyykkien pariin,ennen kuin kävelevät itse narulle..
näkytään :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun tarttee varmaan lähteä voikulle, ihan karmea makeanhimo :headwall:
mää voisn tästä keksiä jotain kaksmielistä... mutta en viiti..kun MÄÄ oon kiltti tyttö.. :saint:![]()
![]()
![]()
![]()
peppuli!
![]()