Ällö aihe, mutta......raskaana ja ihan kumma haju "siellä"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haisunäätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haisunäätä

Vieras
Mikä tää on? Alapää haissut ihan omituiselle jo viikkoja (nyt rv 20+0). Ei haise kalalle tai sellaiselle, vaan pikemminkin raudalle tai hielle. Tosi voimakas haju. Mitään tulehduksen oireita ole, tuo kammottava haju vaan! Mistä voi johtua?? Pitääkö lähtee lääkärin näyttämään, tuskinpa läkärikään haluaa haistaa....
mua ällöttää aivan kamalasti tuo haju.

no en oo kehdannu kysyä, kyllä toi on niin voimakas haju että sen haistaa kyllä. Oon ihan vainoharhainen että haisenko mä ulkopuolellekin muiden neniin, sellasta työtä kun teen et kaveri on vieres kokoajan....

ei se voi slelasesta johtuu, kun on haissut jo viikkoja...nla-lääkäri oli kaks viikkoo sitten ja kaikki oli ok, ei mtn tulehduksen merkkejä nähnyt tms....ei oo kutinaa, outoa valkovuotoakaan....tuo kammo haju vaan :(

mulla alko epämiellyttävä haju vasta synnytyksen jälkeen. Loppui vasta kun lopetin imetyksen. Epäilin hormoonien vaikuttavan asiaan. Mitään muutakaan syytä ei löytynyt.

en mä pysty uskomaan et olis sitä streptoa. Tää on jotain muuta.

TUli vaan mieleen että mitä jos toi onkin vaan hikeä (tähän nolohymiö) nimittäin ei nuo emättimen erittteet haise pahalle, uitin siellä sormea äsken, heh :D siis housut vaan haisee. YÖK! Mä oon ihan ällö, anteeks kaikille :D *nauraa kuollakseen itselleen*

siis voiko pimpsa raskausaikana alkaa hikoileen tai jotain???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en mä pysty uskomaan et olis sitä streptoa. Tää on jotain muuta.

TUli vaan mieleen että mitä jos toi onkin vaan hikeä (tähän nolohymiö) nimittäin ei nuo emättimen erittteet haise pahalle, uitin siellä sormea äsken, heh :D siis housut vaan haisee. YÖK! Mä oon ihan ällö, anteeks kaikille :D *nauraa kuollakseen itselleen*

siis voiko pimpsa raskausaikana alkaa hikoileen tai jotain???

raskausaikana voi alapää muuttua vaikka miten. Mulla on sellanen niinku turvonnut ja tosiaan hikoo enemmän. Ja muista että sä haistat nyt kaiken tarkemmin ku yleensä!

Yhteistyössä