Moi kaikille tutuille ja tuntemattomille!
En olekaan ehtinyt lueskella/kirjotella, tämä työnteko vie kummasti aikaa ja iltaisin ei myöskään aina ehdi tai jaksa istua koneen ääressä.
Maitohappobakteeriasiaan en kauheasti voi kommentoida. Aikoinaan kokeiltiin relat ja gefilus, jotka eivät sopineet. Sittemmin ostin DSS Junioria, joka sekään ei ilmeisesti sopinut. Tai voiko ripulin ottaa ns sopeutumisoireena? Taisi tulla ripulia kolmen pvän käytön jälkeen. Pitäisikö kokeilla uudestaan?
Tuo
antioksidanttiklinikka kuulostaa mielenkiintoiselta... Taitaisi olla hyvä meikäläiselle itselle, joka alkaa olla aika raakki tässä arjen tiimellyksessä.
Mua alko muuten aivan törkeesti ärsyttää viime päivinä mediassa ollut aihe, että varsinkin 1 lapsen äidit UNOHTAVAT liikunnan lapsen varhaisvuosina... Paskat, mä muistan kyllä oikein hyvin kuinka hyvässä kunnossa olin ennen raskautta ja kuinka ehdin liikkua ja urheilla. Nyt EN EHDI VAIKKA KUINKA HALUAISIN. Yölläkö sitä he....ti pitäis lähteä lenkille.... :kieh: Kiehautti tosissaan tuommonen artikkeli. Kiitos kun jaksoitte lukea :ashamed:
Ruokailun suhteen meillä ei ole kauheesti uutisia. Hollen hirssipuurosta ei kolmen pvän aikana tullut kun vähän ilmavaivoja (ja ilmeisesti ummetuskin johtui siitä)
Viikonloppuna taas syödään sitä, että toivotaan parasta että saatais se rotaatioon edes.
MUTTA mä sain eilen aika ikävän puhelun kaupunkimme ruokapalveluista. Ruokahankinnoista vastaava ihminen soitti ja kertoi, ettei enää saa Muksun kukkakaalisosetta. Ymmärsin ja lupasin toimittaa sitä päiväkotiin. MUTTA asia ei jäänyt siihen... Hän sanoi myös että "näistä purkeista ja pussukoista" (neiti syö siis myös Bonan ruusunmarjasosetta ja Oolannin pakasteperunamuusia) pitäisi päästä eroon, kun ei hän voi iltaisin omalla ajallaan käydä näitä kaupoista etsimässä. :attn: :kieh:
:kieh:
Ihan kun olisimme pyytäneet jotain omalla ajallaan etsimään meidän lapselle ruokia..... JA SITTEN VIELÄ hän alkoi antamaan ohjeita, että eikö nyt voisi antaa ihan tavallista perunaa ja vaikka sen sitten pakastaa, jos kerran pakasteet sopivat paremmin....
Ei ole tainnut rouva/neiti maistaa ikinä tuoreena keitettyä ja sittemmin pakastettua perunaa.... Ja muutenkin sanoi, että ettekö voisi kokeilla näitä perusraaka-aineita, että ei olisi noita purkkiruokia...... Mä aloin puhelun loppuvaiheilla jo itkemään, niin henkisesti musertava tämä puhelu oli. :'( :'( Lapsi on ollut vajaan kuukauden hoidossa ja nyt jo soitetaan kun pitäisi päästä purkeista ja pusseista eroon... Niin kun lapsen allergia nyt olisi tässä ajassa muuttunut mihinkään.
No, kirjoitin tänään kirjeen soittajan esimiehelle ja kopion päivähoidon johtajalle. Saas nähdä mitä kommentoivat.
Harmittaa tosissaan kun päiväkodin suhtautuminen on ollut tosi positiivista ja sitten joku kaupungin työntekijä pilaa koko jutun, kun "hän joutuu iltaisin omalla ajallaan etsimään näitä ruokia, ei hän voi juosta joka kaupassa"... En tajunnut sille sanoa, että meillä päin on puhelinkin keksitty, jolla mä varasin just Jumbon sittarista 120prk kukkakaalisosetta... :kieh: :kieh: :kieh:
No, tällaista tänne. Sunnuntaina joudun lähtemään työreissuun, joten menee varmaan taas yli viikko ennen kun ehdin kirjotella.
Kauniita syyspäiviä kaikille!!!! :flower: B) :flower: :hug: